Ahir vaig seguir molt per sobre l'etapa, però no vaig veure bé algunes reaccions als atacs que feien. Si es segueixen vigilant entre ellos li fan la feina al Dumolin, s'ha de tenir sang freda i passar-li la responsabilitat a ell (que no té equip), que es posi nerviós i aleshores rematar-lo, però a la darrera setmana de les grans voltes tothom defensa la seva posició. El 2on sortirà a l'atac del 3er, el 3er al del 4rt i així respectivament. Sang freda, és a dir, si ataca Majka o Purito (i ja no diguem Valverde, Quintana o d'altres) l'Aru ha d'aguantar i posar cara de póker (el líder ets tu ves si vols

) i aprofitar-se d'això, però no ho farà. Si ho fa el rematen segur a la Serra de Madrid.
En l'etapa d'avui es poden picar segons al sprint final. Si deixen que guanyi algú de l'escapada (jo no ho faria i portaria un ritme exigent ja que això vol dir arribar al final cansat i també que no es descansi per l'etapa de demà) es perdran els segons de bonificació, però tot i així la rampa de la muralla es bona per fer un atac

i donar-ho tot fins a meta.