Es-K-mot vallesà 2018

Es-K-mot vallesà 2018

01 Gen 2018 21:19 #1 per Ricard (Associat/da)
Primer de tot bon any a tothom. Que pugueu fer molts km. i moltes curses i que les lesions us respectin.
He començat l'any de la millor manera possible: una tirada llarga des de casa fins el Puig de la Creu i tornar. M'han sortit 32,9 km. en 4-04, sense cap molèstia física. Tot a punt per la Llanera 2018. Només falten 20 dies.
Si voleu podeu llegir la meva crònica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 01:11 #2 per piri (Associat/da)
Gràcies Ricard per obrir el fil de l'es-k-mot vallesà del 2018!!! :great:

No hem tingut el plaer de coincidir, a veure si ho podem fer en algun entrenament o cursa de muntanya ;)

He llegit la teva crònica del teu últim entrenament de cara a la Marató de la Llanera. M'ha agradat molt ja que la forma d'escriure la crònica denota com vas fer aquell entreno. Segur que encara podràs fer alguna tirada llarga més abans de fer-la.

Et desitjo moltíssima sort i que et vagi molt bé el diumenge 21!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 09:53 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bona obertura del fil a veure si els demés escruient una mica perqui

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2018 18:24 #4 per Ricard (Associat/da)
Hola Piri faig poques curses de muntanya i d'asfalt, encara menys, però no defujo que coincidim en alguna. Des de fa uns anys em dedico a competir en curses d'orientació.

Aquesta setmana ha estat la de més quilometratge en la preparació de la Llanera amb 77 km. I això que avui no he sortit a rodar. A falta de dues setmanes ja està tota la feina feta i començo a baixar els quilometratge. Però dimarts encara faré un test de 21 km. per veure com estic de forma i afinar els temps de pas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2018 18:47 - 07 Gen 2018 18:52 #5 per piri (Associat/da)
Molt bé Ricard!

Ja ens contaràs com va aquest test de Mitja Marató. Segur que molt bé :great: :great: :great:

Aquí a Vacarisses, amb el Vacarissescorre hem fet d'entrenament també una Mitja com la que tu vols fer :) El que passa és que hem acabat completament mullats. Però ha estat molt maco. Hem anat a Sant Salvador de les Espasses i després hem vorejat els cims del voltant pujant per l'antena que tenim allà i baixant mooltissim fins al poble.

Ens han sortit 21'4 k amb 1100 metres de desnivell. Ho hem fet en dos hores i mitja.

Realment estic bastant content perquè fer aquest entrenament a l'inici de la temporada és un bon senyal B)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2018 20:02 #6 per pinelli (Associat/da)
Hola a tots , jo estic entrenant per fer la mitja BCN a tope .. de moment faré la mitja Terrassa , Santa Coloma i BCN , tot i que aquest finde tinc la cinc cims i no entrenat res :( , així que anirem a fer-la tranquil i a disfrutar .. després de la mitja BCN anirem a la muntanya de nou ..
bon any !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2018 21:35 #7 per Ricard (Associat/da)
El fil es va animant.
Bon objectiu aquest de la mitja de BCN, pirelli. Ja ens aniràs explicant els teus entrenaments i les teves sensacions.
Piri, inicialment havia previst fer el test diumenge, però en vistes de les previsions ho vaig ajornar fins dimarts. Ara que estic jubilat m'ho puc permetre i si em puc lliurar de mullar-me, molt millor.
Estic molt satisfet amb com em va anar, i he canviat els meus objectius inicials. Podeu llegir la crònica en el següent enllaç: "Aprovat amb nota"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2018 06:40 #8 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bon día ahí vaig sortir Després de molts dies sense sortir per culpa de la lesió vaig fer 40' suaus en la gespa de les pistes i aquesta tarda em tocar fer uns 50' de moment la cosa semblar que s'hagi posat bé

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2018 21:29 #9 per Ricard (Associat/da)
Enhorabona Miquel, de mica en mica i amb tranquil·litat, que el millor és poder córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2018 08:57 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Ahí vaig fer la meva segona sortida de recuperació de la lesió van ser 50' a 5'07" el ritme és lo de menys lo més important és que de moment cap molestia

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2018 21:26 - 12 Gen 2018 21:28 #11 per piri (Associat/da)
Hei, molt bé Miquel!!! Segur que el Rubén t'haurà portat d'alló més bé.

Has d'anar fent de forma progressiva i sense cap pressa ;) Segur que ens seguiràs escrivint i penjant fotos molt maques dels teus futurs entrenos. Molts ànims!


Ricard, m'ha encantat la frase: "El repte de La Llanera s’apropa inexorablement" és boníssima :lol:

Me n'alegro que les teves sensacions siguin tan bones i que gaudeixis del recorregut del teu entrenament. Et sortirà molt bé, segur que sí.



Pinelli, molta força en totes les teves mitges! Em sembla que les faràs quasi totes :P

Si entrenes bé i fas tot aquesta progressió de mitges fins la Mitja de BCN, et sortirà un molt bon resultat :great:

I, després, ja saps que t'esperem a la muntanya B)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2018 18:53 #12 per socanna (Associat/da)
Molt bon any es-ka-motaires:great: :great:

piri amb el ricard podrås coincidir segur a la de muntanya del Farell. Les ha fet totes i aquest any li van fer un petit reconeixament!!!!!

Jo vaig fent com sempre, sortint a córrer als migdies i fent mossenaires els dissabtes al matí. Apuntada als avituallament de la mitja de Barcelona i la marató.
La setmana que ve mentre el ricard corre per muntanya, jo llebrejaré a la mitja de Terrassa. Llavors faré la mitja de Granollers per veure amb quin temps puc fer una mitja l'any que en faig 60....ha ha....
Un altre repte és fer 60 Molas aquest ANY!!!

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2018 16:18 #13 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui en Sitges he fet només una volta de la mitja tal com m'ha dit el meu míster 10,30km a 5'00"

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2018 19:34 #14 per piri (Associat/da)
Enhorabona Miquel!

Me n'alegro que continuiis sense cap molèstia ;)


Gràcies Anna! Esperarem fins al novembre doncs...:)

Segur que els 60 aniran igual de bé que els 50. Ets una crack i això ja ho tens de naixement B) Les pujades a la Mola, les faràs diumenge, no? Perquè ja no tens més dies...

Si fas alguna aquest mes de gener et puc acompanyar si vols... :whistle:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2018 20:10 #15 per socanna (Associat/da)
miguel que bé t'has anat recuperant???

Avui he fet 16km de la mitja de Terrassa amb un grupet de dones del dimarts, i després he pujat a la Mola? La 4a pujada de l'any....
Buffff em falten dies....si estés jubilada com el ricard?? en podria fer moltes.....

piri a veure si trobem un dia i hi pugem plegats?‍♀️?‍♂️??

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2018 20:35 #16 per Ricard (Associat/da)
Nova setmana acumulant kms. Han estat 72. Avui he acabat amb un rodatge llarg per la Serra Galliners. Ha estat poc menys de dues hores per fer més de 16 km. amb 250 metres de desnivell. Ara aquesta setmana ja poca cosa esperant el diumenge.

Miquel SBD portes un bon ritme de recuperació. A seguir així.

Socanna: Aquest repte de les 60 moles també m'havia rondat pel cap, però al final em vaig decidir no centrar-me en un sol lloc i dedicar-me a explorar nous camins i nous racons. Amb això de la Llanera ho tinc un mica abandonat, però aviat hi tornaré. Ja només et queden 56 Moles. Ànims. Suposo que a la que faci 60 faràs una gran festa, no?

Piri: tal com diu la socanna si fas la cursa del Farell, segur que allà ens podem veure. Però abans també podem buscar alguna sortida per coincidir.

Bona setmana a tothom

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 19:17 - 15 Gen 2018 19:18 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Piri Ricard i Anna
Moltes gràcies per els vostres comentaris i anims avui he fet la 4a sortida la he fet amb l'Olga és Mossènaire
Aquest diumenge ens veiem al barri Nord faré de guía

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2018 11:27 #18 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Ahí vaig fer un entreno noctun


Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2018 10:56 #19 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bon día a tothom
Socanna
Molt bé la mitja del barri Nord m'agradat el final no m'agradat que el dissabte ens van dobar semarreta L
Ricard
Com anat el Trail de la Llanera
Jo he fet la meva primera mitja després de la lesió uff ademés al barri Nord gens planer

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2018 21:48 #20 per Ricard (Associat/da)
Vaig complir l'objectiu de la Llanera que era acabar-la sense patir. El dia va acompanyar tres d'alguna petita zona amb massa vent, però que no va molestar. Va ser una cursa molt solitària. De seguida vaig estar sol i vaig pode gaudir de la famosa solitud del corredor de fons, tan sols, trencada en els avituallaments on hi trobava molts coneguts.
Malgrat que es córrer pel rodal de Sabadell em va permetre descobrir alguns corriols que no coneixia. Vaig poder córrer gairebé tota la cursa, encara que al meu ritme tranquil. Només vaig caminar en la pujada al Puig de la Creu, la del "Mortirolo", i en alguna pujada en la tornada des del Puig de la Creu cap a Sabadell. Tal com ja esperava aquesta tornada es va fer molt llarga, però la vaig aguantar prou bé.
He tornat a la marató 10 anys després. La darrera va ser la de Sant Llorenç del Munt del 2008 en la que la darrera part des del Marquet de la Roca vam fer junts amb el Pau, Xavi i Xavi Miquel.

Properament ja escriuré la crònica al meu blog i la compartiré aquí per tal que la pugueu llegir.

MiquelSBD, veig que ja pots córrer sense problemes. Enhorabona.

Socanna: com va anar fer de llebre?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.