- Missatges: 434
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Acabo de penjar a la web de les 24 hores el vídeo del reportatge que van emetre a Esport3 amb les imatges del nostre company profe, amb la col.laboració del Xavier Bonastre.
Moltes gràcies als dos!!![]()
www.corredors.cat/24hores
:rofl: :rofl:
Us explico breument.
Vam detectar un tiu sense dorsal que feia coses rares. Corria la recta, passava per la catifa i donava la volta per fora. Vaig tenir poc que fos algú fent trampes, passant per la catifa sense completar voltes senseres.
Li vaig demanar el dorsal, i em va contestar que no portava. Li vaig dir que era obligatori i que de quin equip era (en aquell moment corria pel carrer 4). Em va dir que el dorsal li molestava. Li vaig dir que acabes la volta (estava a la corva de carpes) i que s'atures a la zona de boxes per parlar-ho. El vaig anar seguint a la mirada i vaig veure que a la corva de avituallament i secretaria sortia de lapista i marxava fora. Va ser quan vaig cridar al Rubens per aturar-ho i poder-ho aclarir tot. Al sentir aquest missatge va esprintar sortint cap al carrer. Però la gent que entrava i també va sentir el missatge el van fer aturar. Es va tornar cap a dintre i es va mostrar ofés pel missatge. Li vaig dir que no entenia on anava si no tenia res a amagar, i per qué fugia. Em va dir que l'unic que havia fet era passar per allà, veure gent corrent i es va ficar a córrer pel mig. Li vaig dir que el que hauria de fer es preguntar de que va aquest event i entendre les normes però no ficar-se al mig. Va marxar emprenyat i les 24h van continuar.
Hi ha gent molt rara i molt mentirosa en aquest mon!!
Y la otra imagen en las 24h ver a un Paris pletórico corriendo a cuerpo descubierto durante un buen rato de la madrugada y acabando las últimas horas haciendo eses medio grogui del empacho de km que llevaba encima (246,555KM) creo que su mejor marca, un monstruo :surprised: :surprised: :surprised:
Per altra banda. Hi ha algun motiu pel qual els relleus de 24 integrants canviïn de sentit? No es podria deixar els canvis de sentit només pels que fan les 6, 12 i 24 hores?