Dolor metatarsos

Dolor metatarsos

12 Abr 2015 17:42 #1 per gnoki (Visitant)
Hola,

Voldria comentar el meu cas a veure si a algú li ha passat. Mai he tingut problemes de trepitjada, però des de fa un temps que sento un dolor molt focalitzat en la zona del metatarsos, concretament el corresponent al segon-tercer dit, però només em passa quan porto 1h 30-2h, mai abans. No em fa mal la resta del dia, es només quan porto molt temps corrents i només a un dels peus. Es exactament una sensació com si el mitjó estigués arrugat i s'em claves a la planta del peu.
Algú sap si això simplement puc solucionar-ho comprant unes plantilles d'aquestes generiques? o algún tipus de vendatge?...

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2015 18:53 - 12 Abr 2015 22:40 #2 per solteron (Associat/da)
Això sona a principi de Neuroma de Morton, també segurament notaràs un bony al peu caminant descalç, primer de tot tens que evitar que vagi a més per que pot arribar a ser una lesió molt punyetera.

Una plantilla genèrica de poc et servirà, lo seu es que un podoleg et faci una plantilla amb un buit allà on tens el mal per fer que recolzis menys pes a la zona, se li diu una plantilla de descarrega.
Tot i així jo una vegada que també tenia una mica de Neuroma en lloc de anar al podoleg vaig agafar la plantilla original de la sabatilla i vaig fer un buit jo mateix traint uns milimetres de material  :he:, amb això i posant-me gel sovint ho vaig superar.

Que et vaig bé !

13 Abr 2015 15:23 #3 per David C (Visitant)
Estic d'acord amb en solte  8)

Propera parada ... ¿?

14 Abr 2015 11:02 #4 per gnoki (Visitant)
Gràcies solteron y David. No sé...de moment bony no noto. He mirat això de neuroma de morton (bonic nom) i diu que gairebé sempre es entre el 3er i 4art dit (en el meu cas es 2on i 3er) però tot pot ser.
Suposo que primer aniré a la seguretat social, que dubto serveixi d'alguna cosa...pero potser em deriva a un traumatoleg o podoleg o no sé. Si no tindré que acudir (i pagar) a un podoleg esportiu a per plantilles de descarrega que dius.

14 Abr 2015 21:28 #5 per tonivet (Visitant)
Doncs si, jo no perdería el temps amb  la SS. Mentrestant et pots comprar un separador de dits de silicona a la farmacia

26 Mai 2015 16:35 #6 per (Visitant)
Hola Toni, voldria comentar-te que a mi em passava exactament igual que a tú. Els mateixos símptomes,  en un peu  i només apareixien quan portava 1 hora de carrera continua o inclús apareixien abans quan anava a ritmes ràpids en cursa. Vaig anar a un podòleg esportiu i em va analitzar la trepitjada. Conclusion:  és un problema de la trepitjada, al correr es carrega tot el pes en un lloc específic de metatars en lloc de fer-ho uniformement. Això fa, que quan portas molt de temps carregant el pes en un lloc concret, apareixin símptomes de dolor que en ocasions fa que s'hagi d'abandonar la cursa o l'entrenament. Solució: plantilles que et corregeixin la trepitjada i que permeti carregar el pes de forma uniforme....espero que el meu comentari et sigui d'utilitat. Ahhh si vas a un podòleg que sigui esportiu....

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats