Cursa Barça 7-9-14

Cursa Barça 7-9-14

29 Ago 2014 17:15 #21 per Ramon_B (Associat/da)
Un altre inscrit !. Aviam com surt després de l'aturada de l'estiu  :whistle:

691 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2014 20:12 #22 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Per si us interessa us deixo algunes dades del circuit i de la propia Cursa Barça.

wp.me/pNuBu-1YX

Salut, companys

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 11:45 #23 per joseluisblanco (Associat/da)

A una cursa d'altre equip de fútbol català de 1a divisió fa unes setmanes van participar 300 o 400 corredors. Aquesta te millor pinta, pot ser entre 3.000 i 4000 participants.

NO hem vaig equivocar de 3.000 a 4.000, arribaran uns 3.350.

alguns consells


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 16:15 #24 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé demà  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 16:53 #25 per Ramon_B (Associat/da)
Deu n'hi do quina bossa del corredor pels 15 €.

Samarreta Acqua Royal del mes senzill que hi ha
Bossa de patates fregides de 20 gr !!!!
Mini brick de batut

Esperem al menys que l'organització sigui bona  :whistle:.

691 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 18:04 #26 per ivanlazaro (Visitant)
Que ho passeu molt bé demà, intentaré estar a Francesc Macià per tirar fotos a partir de les 9:10

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 11:39 #27 per krilinmvp (Visitant)
Bé, doncs ja està feta la primera (i darrera) cursa del Barça.
Tenint en compte, que avui havia la cursa de casa (Festa Major de Sta. Coloma) gratis i la de St. Adrià, no hi tornaré més a la del Barça, pels següents motius:

- la samarreta és una porqueria; jo m'esperava una Nike semblant a les de Bombers (que il·lús)
- sortida estreta: tanques molt molt juntes
- calaixos de sortida amb poc seny: el 90% dels dorsal eren blancs. 20 minuts abans de començar ja estava a tutiplen...
- avançaments tota la cursa: al estar tant mal organitzats els calaixos, o t'hi poses 25 min abans de la  sortida i no escalfes, o et passes tota la cursa avançant (molta gent caminant a la mínima rampeta) i al final fas bastant més de 10Kms. Avui m'han sortit 10,300

Dues coses positives:
1- malgrat tenir molts revolts, és un bon circuit per a principis de setembre: et posa al teu lloc si t'has passat l'estiu als xiringuitos
2- sense cues al final per agafar un aigua, un Gatorade i un plàtan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 13:17 #28 per Oriol_TBID (Associat/da)
La samarreta és aqua royale, hauries de provar-la per saber si és bona o no. L'han donat a totes les edicions de la mitja de montornés per exemple, i els hi he donat un ús extensiu i puc dir que és una molt bona samarreta. Ah clar, si només ens fixem en si és marca nike o similar...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 13:31 #29 per Vicenç (Associat/da)
Bona cursa aquest matí, primera edició i crec que ben organitzada, vaig recollir el dorsal Divendres per la tarda i cap cua. Guarda bosses molt àgil, important que puguem col·locar nosaltres mateixos el número a la bossa, això agilitza molt la feina dels voluntaris.
Tema calaixos, jo he sortit del calaix groc i cap problema, si per el motiu que fos algú tenia assignat un calaix mes lent que la seva marca, ho podia dir a incidències on li donaven una polsera (acreditant marca).
No tinc els números però amb la quantitat de corredors que estàvem al calaix groc, dubto que el 90% tingués dorsal blanc. Las tanques juntes fan que la cua de sortida sigui llarga, però estalvien las empentes al arribar a la catifa de sortida, que es quan comença realment la cursa.
Tot el circuit tancat i prou ampla, quatre controls de temps, avituallament correcte, a mi m'ha agradat, l'any vinent torno.
La samarreta podria ser millor, si, però en meu cas no li dono importància, en tinc algunes de curses :-) .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 14:38 #30 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Dons jo he sortit gratament sorprès d'aquesta cursa: molt ben organitzada (pot ser l'avituallament tindira que estar a tots dos costats) i tot el que falta la borsa del corredor està a la propia cursa: 4 controls de xip, fruita a l'arribada, tanques i control de tràfic perfecte, punts km ben visibles, 4 calaixos de sortida (jo crec que és podia repartir millor als corredors, al primer i al segon erem pocs)... Prefereixo això a que em donin quatre obsequis.

I com sempre la foto mítica entre les càmeres de Carlescat i la meva. Ets molt gran, Carles!

El preu, es cert, és car, signe de com està Barcelona... Dintre d'un mes tenim un 5k a 25 euros...

Us deixo fotos i impressions:

wp.me/pNuBu-22g

plus.google.com/u/0/photos/1011724670493.../6056272088859255281

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 15:51 #31 per CarlesCat (Associat/da)
Des de la Vila Olímpica que no feia cap cursa per molèsties a la cama i encara que xano xano m’ha anat molt bé, encantat de saludar a molts amics.
De la cursa, organitzada pel Barça i al ser la primera esperava més en obsequis.

Aquí deixo unes fotos que he fet.
picasaweb.google.com/1057557096728828919...rca2014?noredirect=1

Moltes gràcies David, per les fotos, a pesar que anava d’incògnit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 17:34 - 08 Set 2014 08:57 #32 per Ramon_B (Associat/da)
Primera cursa del Barça al sac per completar el doblet amb la cursa Beer Runners d'ahir :whip:.

Tot i la marca discreta (54.11), avui acabar ja era un èxit. La xafogor ha estat per a mi implacable.

Sumo els primers punts a la Challenge BCN 10 K.

Espero algunes millores pel proper any .... bossa del corredor, qualitat de la samarreta i sortida mes ample. El control de pas cada 2500 m m'ha agradat  :great:

Moltes gràcies als fotògrafs i a les llebres !

691 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 17:43 #33 per krilinmvp (Visitant)

La samarreta és aqua royale, hauries de provar-la per saber si és bona o no. L'han donat a totes les edicions de la mitja de montornés per exemple, i els hi he donat un ús extensiu i puc dir que és una molt bona samarreta. Ah clar, si només ens fixem en si és marca nike o similar...


Porto fent curses populars des del 2010 i samarretes Aqua R en tinc unes quantes. Sobre gustos no hi ha res escrit, però a mi em semblen una porqueria; fins i tot prefereixo una de cotó de tota la vida que aquestes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 19:03 #34 per kim (Associat/da)

Bones,

A mi la cursa m'ha agradat, organització de dorsals, guarda-roba ... tot be, però cert que hi ha coses a millorar, sobre tot els calaixos de sortida, penseu que sub 50 no mes han arribat 800 persones (mes o menys un 25%) i també i mes amb la xafogor que ens ha fet i que era normal per l'època de l'any, en lloc d'un avituallament al 5, millor seria al 3 i al 6, això si, a totes dos bandes del carrer, m'ha tocat creuar de banda a banda per agafar un aigua i aturar-me.

Moltes gracies als fotògrafs i a la fantàstica llebre de sub 60  :whistle:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 19:36 #35 per Rafa Pérez (Associat/da)
El que està clar es que tenim una nova cursa "de les Grans" a Barcelona.
A millorar algunes coses (l'aigua sobretot com molt bé apunta el David a meitat de cursa), la sortida estreta i l'eterna baralla amb la bossa del corredor.
La resta, molt correcta.
David, carles, gràcies per les fotos.
Us deixo el post que he fet de la Cursa:

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/2014...-barca14-070914.html

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 20:14 #36 per arcadi42 (Associat/da)
Jo també l'he fet i no hi he trobat mancances organitzatives. El dia, però, ha estat horrorós. Per mi, les pitjors condicions per competir, a causa de la increïble sensació de xafogor. No tinc dades numèriques, però l'índex d'humitat devia estar pels núvols. Abans de sortir ja estàvem tots rajant de suor... Vaja, que, per mi, és d'aquells dies que si surts a entrenar i veus com està el pati paro de seguida i me'n torno a casa...

Evidentment, amb això l'organització no hi podia fer res i, com que era un cursa, tots hem tirat endavant com hem pogut. Jo no he pogut ni tan sols seguir la llebre de 50 minuts... De fet, crec que he tingut més sensació de calor i humitat avui que a Malgrat. Allà, amb menys dies d'entrenament, vaig fer 49 sense problemes.

A part d'això, el recorregut m'ha semblat prou bé. Això sí que es pot dir "la cursa del Barça", i no curses anteriors que s'havien fet en altres entorns.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 23:04 #37 per HALCON MILENARIO (Visitant)
El sabado Cursa Beer Runners GRATIS con camiseta ( calidad mucho mejor que carreras de pago ) 2 cervezas y tapa, 2500 corredores y un ambiente buenisimo, hasta Carles Castillejo se apunto, creo que por lo que contais y pagar 15 euros siendo el Barça no vale la pena, tenemos que recuperar la esencia de todo esto que es correr por placer y diversion y no que el correr sea un negocio, a mi en estas cursas no me pillan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 23:06 #38 per ManoloM (Associat/da)
Buenas, pués yo también he estado por allí.
Algunos conocidos hemos hecho de liebres y  decir que tod@s hemos entrado en +- 12″ del objetivo. así que creo que objetivo cumplido.
El primer km ya nos pusimos de acuerdo en hacerlo más lenta del objetivo 15-20″ y luego ir recuperando. pensando que a todos nos ha dado un poco más larga, y que no es nada fácil controlar ritmos en subidas, bajadas, con tanta gente, no ha estado nada mal.
A mi, para ser la primera que organizan me ha parecido de lo más correcta y creo que tendrá futuro.
Por cierto, yo era el de 45′ el que no ha parado de hablar en toda la cursa.  :whistle:


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2014 23:47 #39 per Sancho (Associat/da)
Podríem parlar molt dels regals (escassos), del preu (excessiu, com en totes les de Barcelona), però això ja se sap abans i si t'agrada t'apuntes i sinó tens moltes curses i Cdla, Front Marítim, Montjuïc, Collserola , etc, per entrenar com tota la vida s'ha fet.
A favor
Guardaropia, ràpid i eficaç, tant en el lliurament com en la recollida, ampli lloc on escalfar, circuit completament tancat al trànsit (i això a Barcelona és molt), fisios a l'arribada, i arribada en recinte tancat i tranquil, per parlar i comentar, lavabos suficients (també els del Palau i Pista de Gel si sàvies trobar-los ... avantatge de ser un habitual  ;)), lliurament dorsals ràpida, eficaç, amb aparcament si vens en cotxe, llebres fiables, .....
En contra
Millorable l'avituallament, i per la data de l'any (i amb el que es paga crec si poden fer-ho), un altre avituallament és obligat per a altres anys.
Potser seria millor fer la sortida fora de l'esplanada principal, ja al carrer, amb la qual cosa aconseguiria una major amplitud i potser es corregeix la distància (que crec tenia uns quants metres de més). L'arribada perfecte el lloc.

I personalment, com a soci i al trasncurrir la cursa pels llocs per on sòl mourem habitualment, un luxe. El poder passar corrent per Travessera, Carretera Collblanc, Cardenal Reig i per l'interior del Nou Camp, passant al costat de l'entrada de les meves localitats ((just a la pujadeta que havia als 70 metres d'entrar al camp), tot això és un plus per a mi, pel que queda apuntada per anys vinents.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2014 18:35 #40 per Sancho (Associat/da)
CURSA BARÇA AMB LLEBRES CORRECATS  :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.