Repte del Besos: Santako vs Sant Adrià (07/09, 10:00)

Repte del Besos: Santako vs Sant Adrià (07/09, 10:00)

07 Ago 2014 14:23 - 07 Ago 2014 14:49 #1 per Mattu (Visitant)
Bon día, familia!! Vinc una mica trist perque m'he passat avui a veure les curses del estiu i he vist que coincideixen, el mateix dia, dues curses que m'agraden molt. Tot i que aquest any les festes de Santa Coloma s'han cambiat pel cap de setmana del 6-7/09, el diumenge tenim la cursa de casa meva i la de Sant Adrià, cursa cassolana també (gratuita i cronometrada) que es fa tocant a la platja. Sempre a totes dues he trobat una bona colla de correcats (de fet, a Sant Adrià hem anat moltes vegades uns 10 o aixi) i com que encara queda temps, volia coneixer una mica les vostres idees per aquell cap de setmana (els que no facin la Cursa Barça o la Mitja de Sabadell)

A Santa Coloma ja podeu fer les inscripcions per mail o presencials al IME (molt a prop del metro) o als gimnassos de Duet Sports (Can Zam i Fondo). Hem de dir que aquest any (per les obres al centre) s'ha cambiat una mica el recorregut. Es surt del Parc d'Europa i es passa per alguns dels carrers interiors per arribar a la avinguda Francesc Maciá i despres a Avinguda de la Generalitat (i ja continuem amb el recorregut habitual, tornant pel riu fins Can Zam). Com sempre, gratuita.

I Sant Adrià, com sempre també: sortida d'allá toant a la platja (on es la discoteca L'Atlantida) i el recorregut (tot i que encara no s'ha confirmat) será mens o menys com sempre, una mica de riu, anar cap a la Mina i tornar fins la sortida. Aquesta la cronometra Conchip i les inscripcions es poden fer a la seva web: www.conxip.com/detalle_evento.php?IdEvento=1207

I vosaltres, que fareu?

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2014 18:55 #2 per pereramo (Visitant)
Jo Sant Adrià.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2014 20:36 - 07 Ago 2014 20:50 #3 per carsobe (Visitant)

Jo Sant Adrià.

+1

Faré tirades prèvia i post cursa des de casa, per completar els vint quilòmetres que em toquen fer.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2014 08:42 #4 per Cabrix (Visitant)
Mattu, tio, la comodidad antes que nada : la del pueblo!!  :he:

Yo, como estaré muy fuera, ni me lo planteo...  :'(

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2014 11:17 #5 per tonivet (Associat/da)
Donde se aparque mejor, uno que es comodón...  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2014 12:27 #6 per Koose (Associat/da)
Mattu, respecte a la cursa de Sta Coloma, saps si hi ha alguna web on trobar més informació?
M'interessària saber l'hora i lloc de sortida, i l'email que comentes per poder inscriure's.

Encara no se si podré anar-hi, però m'agradaria :smile:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.