Cocollona 2014

Cocollona 2014

30 Ago 2014 16:36 #1 per miqueljardi (Associat/da)
Aquesta nit a Girona, amb cursa de 5km i 10km, bons preus i bons obsequis.

Crec que soc l'unic correcat apuntat, jeje

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2014 17:50 #2 per david77 (Associat/da)
Em temo que no l'únic...  :whistle:

Porto una setmana una mica tocat així que ja veurem com surt :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 11:01 - 31 Ago 2014 12:18 #3 per pirata agus (Associat/da)
Kollons Miquel...jo també vaig estar, llàstima no coincidir, m'hagués agradat donar-te una abraçada  :love:. A qui sí que vaig veure va ser al Bonastre .La cursa em va agradar molt, circuit xulo pel centre de Girona, gran ambient, amb molta gent animant, jo vaig fer el 5mil i em va semblar molt ràpid,  :whistle: al final 20'26 "3r sub 50 i això que tinc 50 i "picu"  :he: ..... bona bossa del corredor, un plat de pasta per acabar ... i circuit mullat com m'agrada a mi.
Per cert, David77 bona cursa !!  :great:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 12:27 #4 per miqueljardi (Associat/da)
Agus, una pena. Si que m'hagues agradat...
A mi la cursa em va encantar. Jo tb vaig fer el 5000 i vaig fer 27' 04" que tal com esta el meu genoll i despres de la Discovery Underground esta molt be.
El circuit molt bo menys a la sortida que hi havia un petit embus per ser estret, i cap al final al passsr pel parc que era molt fosc
Bona bossa, pero tambe plat de pasta, cocacola, beguda isotonica, aigua i beguda energetica, a part de platan i galeta de xocolata.
Cursa molt recomanable, i per 7 euros. A veure si aprenen a Barcelona

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 13:12 #5 per pirata agus (Associat/da)
Ostres !! és cert, vas Fer la fricada del metro, ja comptaràs com va ser l'experiència, jo també estava apuntat però no em van triar, :'( m'hauria agradat fer-la, amb lo fryky que sóc jo ..... per a mostra, dir-te que ahir al matí vaig fer la correllets a granollers com cada any, cursa d'obstacles organitzada per els blancs de granollers, que és una passada, vaig acabar empastifat mullat i feliç com un nen petit, 16 de la general i primer de la meva categoria, encara que és normal, no hi ha molts iaios de 50 que s'apuntin a aquestes curses... :666: :happy: :rofl: vaig coincidir amb el gran gampy  :love:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2014 22:10 #6 per david77 (Associat/da)

Per cert, David77 bona cursa !!  :great:


Moltes gràcies pirata agus. La veritat és que la cursa va anar força bé, millor de l'esperat. L'any passat ja la vaig fer i aquest any tocava repetir. Trobo que es una cursa atractiva al ser diferent a les curses a les que estem acostumats.

Tot i així crec que encara els hi queda alguna cosa per pulir perquè acabi sent una cursa excel·lent. Com ara una mica més de personal a les zones amb 0 il·luminació per evitar confusions i als punts d'avituallament ( en el meu cas vaig poder agafar una botella d'aigua al km 8 i amb prou feines ja que no hi havia ningú preparat). També crec que es podrien plantejar separar les curses de 5 i 10km, retrassant la de 10k 10-15min,  ja que m'han comentat que els dos primers de 10km van haver d'esquivar a molts corredors a l'arribada que estaven acabant els 5km.

En general una cursa molt divertida i molt recomanable i una bona manera per començar la temporada.

Felicitats als dos per les vostres curses! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.