V Cursa de la tardor St. Andreu de la Barca 10K (19/10/14)

V Cursa de la tardor St. Andreu de la Barca 10K (19/10/14)

19 Oct 2014 19:49 #21 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats Raúl per aquest  nou èxit  :yes: :great:
I felicitats equip pel primer lloc  :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 19:55 #22 per MIGUEL SBD (Associat/da)
moltes felicitats per l'equip de corredors.Cat i per el Raúl el seu podi quedant 1er  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 20:15 #23 per Dani77 (Visitant)
Molt bona cursa al poble. Molt ben organitzada, tot i que jo només corria i no he pogut ajudar  :rofl:
He pogut saludar els companys correcats, més dels que pensava i a més hem guanyat als cracks del poble!!  :party:
Un plaer coneixer al txuss durant el matí i tirant la cervessa al Fiber i un servidor que em entrat gairebé plegats.
Per la meva part, em trobo molt fort a les segones parts de les curses, he tornat a guanyar un minutet als segons 5km i he acabat amb 47'20'' reals, que pel perfil trencacames ja està molt bé.

Gràcies per les fotos Raúl Martínez!

I un detall que mai m'havia trobat i m'ha agradat moltíssim... el meu nom escrit amb guix a l'asfalt (també he vist els d'altres correcats) gentilesa dels amics organitzadors. Tot un detall!! :love:

www.corredors.cat/1000m/ Barcelona, 11/06/2016
5Km: 20'34'' Cursa Cavalcada Reyes'16
10Km: 41'58'' Cursa Popular El Prat'15
Mitja: 1h42'05'' Mitja El Prat'16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 21:40 #24 per txuss (Visitant)
Anem a pams....
En primer lloc, moltes gràcies Debutante per la teva col·laboració en la nostra modesta cursa, ens dones un toc de qualitat que agraim molt pero molt. Moltes gràcies!!!
Després agrair també la presencia de tants correcats, esperem que hagueu gaudit de la nostre feina i ens agradaria que hi tornessiu!!!!
Nosaltres aquest any hem patit un pal important en el tema económic, per la baixada en les inscripcions, hem passat de 600 i tallant per evitar massificar la cursa a una quantitat propera a 400, que ens ha fet molt mal, però que no ens desanima ni molt menys. Hem posat mes empenta si hi cap, per que els que hi ereu tinguessiu la màxima qualitat, i així continuarem. De fet, amb tot i això aquesta cursa, de les 5 que hem organitzat potser es la que ens deixa millor regust, fem un balanç molt satisfactori, es clar, amb punts a millorar que treballarem.
He pogut saludar a alguns de vosaltres, un plaer coneixer-vos a uns i tornar a veure a d'altres :great: :great:
I per acabar, em sembla Debutante que recogeremos el guante i ens veurem per les 24 h, he deixat caure el repte i sembla que la gent s'anima, aviam si pot ser i ens retrobem i la liem :party: :party: :party:
Anirem posant fotos, que hi han moltes.
Ens veiem companys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 00:07 #25 per Fiber (Associat/da)
Només puc tindre que bones paraules per aquesta cursa, tot excelent, em sap molt de mal no haber-me fixat en el detallaç de posar el meu nick en guix, primer no m'he fixat i després m'ho han dit pero a la segona volta anaba una mica agobiat amb el sol que ha fotut...

Un plaer haber vist tant correcat i sobretot haber compartit una bona estona amb en Dani77, la propera vegada no te m'he aniràs, ja ho veuràs !!!! :-)

Moltes gracies Raul per les fotos i a tots el voluntaris i la organització, que ho ha fet molt be !!!!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 22:42 - 20 Oct 2014 22:45 #26 per josele77 (Associat/da)
Felicitats i enhorabona per la primera posició a la cursa  :party: que gran nivell que hi ha pe aquí  :rofl:

Gràcies a tots per participar-hi! :party: i a Raul per les fotos!

Pedro, et vaig animar però anaves una miqueta al teu rotllo je,je desprès impossible veure a ningú  :great:


Adjunto link on podeu trobar imatges, vídeos i croniques. :great:

http://www.cursalatardor.com/2014/10/multimedia-2014.html

L'any que ve més!!!  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 10:40 #27 per Alfons 99 (Visitant)
En primer lloc, vull agrair la feina de tots els voluntaris que fan d'aquesta cursa una de molt especial.

És el segon cop que participo i sempre m'he sentit molt ben tractat. L'ambient que es respira, cuideu del corredor i un va i s'ho passa de conya!  :yes:

A més la Cursa és de tot menys avorrida: pujades, baixades, et creues amb la resta de companys (més ràpids i més lents), el Debu i el seu micro amenitzant la festa... Tot un èxit.

Gràcies Sant Andreu de la Barca per muntar una cursa de les que m'agraden, gràcies Javi Ortega, Joss, Sandreta, José Carnero, Rafa per ser companys de cursa en un moment o altre. Moltes gràcies Txuss per la pintada a terra que tant em va esperonar a la segona volta  :winktongue: :yipi:

En fi. Me l'apunto a l'agenda per tornar-hi. CURSA PER REPETIR. Per qui no l'hagi feta, Molt RECOMABLE!!!

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 00:26 #28 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sí cursa per repetir!!

(he estat 4 dies sense ordenador... :grrrrrr:)

Gràcies Txuss, que és una cursa molt, molt divertida i recomenable.
Un tracte molt bo, molt bé de preu, i amb molts "extres".

Una cursa amb Butifarra sempre dóna un plus, i se a més a més tenim un speaker como el Debutante, un circuit divertit (molt dur), però homologat i amb xip groc... qué més podem demanar?
A més a més una samarreta i barra lluire de Cerveza i Isotònic.

Llàstima que amb 400 corredors la organització no pot ser viable...però nosaltres hem gaudit de tot :great: :great:

Una pregunta: Com heu pogut 'contractar' un crack com en Benhmbarka?? Quin temps el paio...

La veritàt és que pensava que la cursa era plana, i volia baixar de les 38' (fa ja 2 anys que no baixo), però veient el perfil puc donar-me per satisfet.

La primera volta vaig anar regulant, 19:20, i ja vaig veure que sub 38 era impossible. La segona volta vaig perdre fins a 20 segons respecta la 1a volta, pero els últims 2 kms vaig augmentar una mica la velocitat, agafant alguns corredors, y vaig passar per la arribada en 19:20+19:25 = 38:45. Content!

He saludat un grapat de Corredors.cat (hem guanyat, oi? :party:), i content cap a casa.

Fins a la propera :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.