35a Cursa del Clot - Camp de l'Arpa - Verneda (16/11/14, 9:30)

35a Cursa del Clot - Camp de l'Arpa - Verneda (16/11/14, 9:30)

15 Nov 2014 22:42 #21 per Vladi (Associat/da)
Ens veiem demà a les 9 a l'arc de sortida.

Salut companys i companyes  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2014 12:26 #22 per Frank63 (Visitant)
M'he perdut la foto, però he pogut saludar un bon nombre de correcats.
Com sempre, molt bona cursa!!!
Felicitats a l'organització

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

16 Nov 2014 13:06 #23 per (Visitant)
Hola Carles, Como te he comentado esta mañana te adjunto la foto. Gracias por tus fotos.

16 Nov 2014 13:28 #24 per CarlesCat (Visitant)

16 Nov 2014 17:27 - 16 Nov 2014 19:26 #25 per Ramon_B (Associat/da)
Bé, la 35ª Cursa del Clot-Camp de l'arpa-Verneda ja es historia i ja en tinc una dotzena !.  :party:

Prova exigent amb dues pujades al c/Independència que he superat com he pogut  :whistle:. Temps 53:10 a ritme de 5'18''/Qm.Tot i que no es la meva millor marca en aquesta cursa 1'20'' menys que l'any passat  :great:

Moltes gràcies als fotògrafs i animadors.

Propera cursa la prova Open de la Jean Bouin el diumenge que ve.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

16 Nov 2014 20:11 #26 per Manel59 (Visitant)
Moltes gràcies CarlesCat per les fotografies.  8)

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

16 Nov 2014 20:53 #27 per Frank63 (Visitant)
Gracies per les fotos Carles !!!!
:yipi: :yipi:

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

16 Nov 2014 21:25 #28 per ERIC (Associat/da)
bon dia, cursa que es el novè any que participo i que m´agrada força, em planto a la linia de sortida, i sortida neta fent el primer km en 3´46, del km2 al 5 seguint el ritme de dani i cristian, que prtaven un molt  bon tirme, i he decidit enganxar-me; han sigut uns Km en que m´he trobat bé, passo el km 5 en 19´20 segons  em sento bé ,tiro, i me la jugo, amb el temor de que em passes factura al carrer independencia; del 5 al 7 segueixo a bon ritme , arribo el temut km, 8 i el foto de conya, i del 9 al 10 s´ha patit una mica, cursa amb bones sensacions, i òptim resultat, 38´58 segons.

Fins la propera.

Gràcies Carles cat per les fotos, i els ànims, de curat , ecopac,  etc, s´agraeixen quan vas justet de forçes.

Salutacions.

16 Nov 2014 21:33 #29 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui pel barri del Clot. A primera hora una mica de vent i fred però a l'hora de la sortida la temperatura era ideal per córrer.

Per mi la cursa la trobo ben organitzada, potser a millorar la cua del guarda-roba i els punts quilomètrics que no he acabat de ver-los tots.

A nivell personal no estic gaire content perquè he fet prop d'un minut més que fa dos anys. Al final el carrer Independència se m'ha fet una mica llarg.  :ouch:

Encantat de saludar a uns quants companys i companyes  :yes:

Carles i Fernando , moltes gràcies per les fotos i, també,  moltes gràcies a totes i tots els animadors  :love:

Fins la propera, la Jean Bouin. Salut  :great: :great: :great:

16 Nov 2014 21:48 #30 per Chute (Associat/da)
Feia molts anys que no participava a la cursa del Clot, concretament des del 93. En tot aquest temps la cursa ha crescut organitzativament, i avui m'he emportat molt bona impressió. A nivell personal content del resultat, doncs feia temps que no baixava de 40 minuts, ja tocava. I també per l'ambient de la cursa, on m'he trobat amb molta gent animant.

El circuit també m'ha agradat molt, és força ràpid, tant sols el primer i l'últim km. són una mica trencacames però tota la resta, llargues rectes on és pot córrer molt be.

Segurament tornarem, però intentaré no trigar tants anys en tornar-la a fer com aquest cop.

16 Nov 2014 22:16 - 16 Nov 2014 22:20 #31 per danili (Associat/da)

Feia molts anys que no participava a la cursa del Clot, concretament des del 93.

Aquesta? Vam arribar 371 corredors. Jo vaig fer 26'14'' per 7 km (a 3'45'', tu!) i 33 de la general i tu 25'39'' i 25è. Que bo! Els anys que encara faltaven per conèixer-nos!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

17 Nov 2014 08:39 #32 per EDJ (Visitant)
Gràcies per les fotos. Bona cursa. Al final 51:33 a ritme 5:09. Molt satisfet. I sobretot perque per fi la gràfica dels primers i els segons 5 Km són pràcticament calcades: 1ers 5 Km a 5:07 i els 2ons a 5:10. Milloro cursa a cursa, el sub 50 s'apropa...

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

17 Nov 2014 09:42 #33 per litbas (Visitant)
muchas gracias por las fotos, 1º cursa del año y 36:33 seguimos sumando

5km - 16min 46seg - Can Mercader 2016
10km - 35min 17seg - Sagrera 2015
mitja: 1:18:50 barcelona 2016
marathon: la veo muy lejos pero tiempo al tiempo

17 Nov 2014 10:54 #34 per Jaiol (Associat/da)
Moltes gràcies als fotògrafs i als correcats que quan no participen a les curses, estàn animant al carrer!! :party:
Personalment m'agrada molt aquesta cursa, és la de casa, la dels meus barris de tota la vida (clot i verneda), està molt ben organitzada tot i que penso que no pot créixer en inscrits doncs alguns carrers són realment estrets...sobretot pensant que les senyals provisionals de prohibit estacionar són ignorades pels vehicles...
Estic en un bon moment de forma i tenia per objectiu baixar de 44', però el carrer independència passa factura i pujar-lo 2 vegades castiga i força... :grrrrrr: Al final gusta agredolç, content per la MMP 44'16" però no satisfet del tot pel que us deia..
En fi, haurem d'esperar a Nassos Barcelona, allà no tindré l'excusa dels desnivells.. :he:

Salut i km! :great:

17 Nov 2014 17:41 #35 per G3mma (Associat/da)
Moltes gràcies als fotògrafs!  :love:

La cursa em va agradar força, no gaire gent i carrers amples, es podia córre bé. A més a més corria al costat de casa!

Vaig agafar un ritme constant des del començament, que vaig poder mantenir tota la cursa.
Els dos últims km del carrer independència vaig patir però vaig aguantar.
Finalment vaig baixar el meu temps fent 54:43 i contenta ja que a cada cursa resto segons...

Fins la propera!

17 Nov 2014 18:20 #36 per Dani (Associat/da)
Després de fer diverses curses en solitari, avui vam poder juntar un bon grupet. 

El més gran (chute), krhyz (la llebre), koldo, danigoal i jo mateix.

Fotia molt de vent i millor junts que sols.

Dit i fet, donen el tret de sortida i en Koldo surt com un animal. Primers 500m a 3.30 i el tenia a 5-6" Un campi que pugui bestial. Vamos, igual, igual que el que haviem planejat  :rofl: :rofl:

Km1. Anem perseguint al koldo que per fi baixa el ritme, en krhyz que farà tota la cursa amb mi, i en Chute. En Danigoal desdel principi que no el veiem i s'ha quedat... normal... Veure sortir 4 paios "controladament" a tota merda el deuria deixar al.lucinat.

Km2. Agafem en Koldo, passem en 7'39" amb puja i baixa. On anem... ? Per uns moments fotem un grup com Déu mana i fins i tot l'Eric se'ns afegeix. Això pinta bé. Ara tranquils.

Km 3-4-5. Tant tranquils que em poso davant i km3 3'44"/km. Li dic en krhyz que encara fotré marca, però ja oloro que el vent ens fot una ajuda total.  I la tendència és en baixada.

Km5 19'17" En koldo i Chute s'han despenjat després del meu alarde.... Em quedo amb en kryz i l'Eric. Noto que perdo una mica de pistonada. Encara faig 6-7 una mica per sota de 4 però justet, justet. L'Eric marxa endavant i penso que allà marxa el meu sub39. Efectivament, ell fa 38'58"

No em pensava que el final fos tant cabró. Del km7.700 onduladíssim. En krhyz que va sobrat tira de mi, a les pujades em pesa el cul, els mitxelins i les ulleres i tot.

Recupero bé baixant però no suficient. Marco 8'13" els dos últims km. Final 39'17"

Arriba tot el grup amb sub40  :party: menys en Danigoal (llàstima) Però en Dani arriba després d'una marató i això es nota tela marinera.

En definitiva, esperava uns 15-20" segons millor però es el que hi ha  :glasses:

Cursa amb unes cues llarguíssimes que han d'arreglar... Com per exemple limitar a 1.000..... El lloc es estret i no dona per més. Tot i que els voluntaris eren de 10 sobre 10 amb moltes ganes i super ràpids. En aquest aspecte, ha limitat l'espai físic.

El circuit 4km putes i 6km planíssims.

Repetiré.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

17 Nov 2014 19:38 #37 per Manel59 (Visitant)
Un dia de retard, però quatre sensacions sobre la Cursa del Clot.

Ahir nova participació ( i ja van unes quantes) a aquesta cursa propera a casa. Ben organitzada (cal millorar el tema de les cues), bon ambient i molts Correcats tant participant com animant els que participavem (moltes gràcies companys/es). Temperatura fresqueta molt bona per a córrer si be el vent molestava bastant als carrers amples. Vaig tenir unes inesperades bones sensacions i vaig fer la segona MMP de l'any. De fet vaig baixar dos minuts en relació al Tast de la mitja (cursa en part plana i en part en baixada).

Al final 52:43, que no és un bon temps a nivell de currículum atlètic, però si que m'anima a seguir recuperant la forma perduda el darrer any, per temes quirúrgics, i tornar aviat a fer de forma habitual registres per sota de 50 minuts.  :he:

Llàstima que aquest any hagin coincidit el mateix dia aquesta cursa i la Mitja de l'Espirall, que també m'agrada molt.

Moltes gràcies als/les company/es fotògrafs/es Carlos Sánchez Sánchez, Teresa Recuero, Judith Pla, i Ramon Beltra.  :love:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

17 Nov 2014 22:26 #38 per Chute (Associat/da)

Aquesta? Vam arribar 371 corredors. Jo vaig fer 26'14'' per 7 km (a 3'45'', tu!) i 33 de la general i tu 25'39'' i 25è. Que bo! Els anys que encara faltaven per conèixer-nos!

Que bo Danili  :he:. La teva base de dades és millor que la de la Federació catalana. Uf, et vaig guanyar per poc.  :666:

18 Nov 2014 20:24 #39 per teresa57 (Visitant)
Hola a tots !!!!
Amb una mica de retard, us informo que he penjat en el perfil de Corredors.Cat al Facebook les fotos que vaig fer al Clot aquest diumente.

Perdoneu que no us etiqueti a tots, ja que no us tinc a tots, però ja ho veureu, hi ha 75, i encara que no són bones, ja ho dic abans, sí que estan fetes amb molt de carinyo !! :love: :love:

Moltes felicitats a tothom que la va córrer, i als que no, també, que caray!!!!!  :whistle:

Fins la propera !!!!!

Tots junts, podrem.
ll*ll

19 Nov 2014 17:01 #40 per Danigoal (Associat/da)
Gracies per les fotos!  :great:

Jo tornava a competir desde la marató fa 4 setmanes i no feia uns 10km a tope desde el 14 de juny, a Sant Joan Despí. I tot plegat es va notar més del que pensava. Vaig estar una mica lluny del que pensava que podia estar. Al final 41'46" (2' més que l'any passat), passant el km5 en 20'32 (1' més que l'any passat)  :oops:
No crec que tinguès un mal dia, sino que simplement és el que donaven les cames. Fins al km3 encara el vaig pasar en 12'04"
Però em quedo amb la sensació de que vaig lluitar la cursa en tot moment, el km més lent del 8 al 9 en 4'28. Els kms no se'm van fer especialment llargs i en cap moment anava molt cansat, excepte al final. A més al acabar la pujada d'Independencia per segon cop (segurament massa lent), va ser girar a Freser i notar-me que tornava a agafar un ritme interesant (pensava que igual faria el final a 4'/km i l'ultim km va sortir en 4'11  :P)

Brutal la barqueta sub40'  :yes:, amb massa nivell per a mi. I si a més surten com van sortir...  :he:  Vaig renunciar a rebentar-me abans d'hora, jajaja

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats