Cursa Correr per Correr a Manlleu 09.11.14

Cursa Correr per Correr a Manlleu 09.11.14

30 Oct 2014 23:37 #1 per mario.cat (Associat/da)
Obro fil d'aquesta cursa pel dia 9N. (Primer anirem a la cursa i desprès a votar)  :whistle: :whistle:

Cursa gratuita amb esmorzar al acabar.
10K pels voltants de Manlleu i arran del riu Ter.
Inscripcions fins al 07.11.14
De moments ja som 6 correcats apuntats.
Apunteu-vos que quans mes serem, mes riurem !!!!!  :wink2: :wink2: :wink2: :wink2:

Mes informació a www.olimpicmanlleu.cat/?page_id=746

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2014 16:01 #2 per grampy (Associat/da)
ok  :party: portem una papereta que jo tambe votare !!!!! no millor dos!!!!! :yipi:

31 Oct 2014 20:54 #3 per mario.cat (Associat/da)
Albert,  a nosaltres, quan presentem el DNI, ens fotarán a la pressó !!!!!!  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

31 Oct 2014 22:37 #4 per Manel59 (Visitant)
Aquesta cursa sembla que està força bé. Jo m'he inscrit. Ens veiem el dia 9 a Manlleu!!!

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

01 Nov 2014 14:22 - 01 Nov 2014 14:58 #5 per No Surrender (Associat/da)
Feia un parell d'anys que volia fer aquesta cursa, però per calendari no havia pogut.  :whip:
Sembla que enguany si que podrà ser, així que allà ens veurem!
Jo he de fer uns prèvia d'11km a començant a 5'30" i acabant sobre 5'10".....més o menys, si algú s'apunta que ho digui!!!
Esperarem a  que en Manel59 ens convoqui per la foto correcat.  :yes:

01 Nov 2014 15:42 #6 per socanna (Associat/da)
és una molt bona cursa......Jo estaré de voluntària i no podré venir.... Que tingueu molt bona cursa  8)

Mai més caminarem sols

02 Nov 2014 16:38 #7 per teresa57 (Visitant)
Jo ja m'he apuntat. Això que sigui gratuïta, tira, tira.... :wink2:
I pel que diu en Mario  serem prous per aguantar la pancarta, oi??
Bé doncs,  fins diumenge vinent!!
:yipi: :yipi:

Tots junts, podrem.
ll*ll

07 Nov 2014 17:18 #8 per joregar (Visitant)
Apunta't fa setmanes a aquesta cursa!  :yipi: Sempre comence a buscar-la en tornar de les vacances fins que pengen la nova informació.

De les millors curses de la comarca i de la zona. Per mí deurien d'haver més curses com aquesta; menys samarreta, xips i més botifarra!!!  (entrepans de formatge pels musulmans també). És molt cassolana i el tracte al corredor és molt bó i tot aixó gratuït.
No sé com s'ho farán en el futur per que cada vegada s'inscribim més.

El recorregut és maco amb bona part pel costat del riu + una pujada-baixada maca  :whip:  :he: No arribeu molt ofegats a aquesta part.

Jo hauria de fer 6 Km previs a 4'40" però si et veig NoSurrender t'acompanyaré una estona i em presente  8)

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

07 Nov 2014 19:35 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
que ús vagí molt bé la cursa del diumenge  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 Nov 2014 12:54 #10 per jorditogores (Associat/da)
Ens veiem demà a Manlleu, farà fred, jo ja tenia ganes de posar-me els guants blancs ji ji, . :intello:

08 Nov 2014 19:51 #11 per Manel59 (Visitant)
Bona tarda a tots i totes,

Demà al matí, en un dia força important per a Catalunya, i abans de que cadascú actui segons la seva consciència o forma de pensar, un grup de Correcats estarem a Manlleu, sembla ser que passant bastant fred.

Per aixó, proposo  FOTO CORRECATS  a les 9:15 HORES  a l' ARC DE SORTIDA/ARRIBADA .

Fins demà al matí.

08 Nov 2014 19:56 #12 per mario.cat (Associat/da)

Bona tarda a tots i totes,

Demà al matí, en un dia força important per a Catalunya, i abans de que cadascú actui segons la seva consciència o forma de pensar, un grup de Correcats estarem a Manlleu, sembla ser que passant bastant fred.

Per aixó, proposo  FOTO CORRECATS  a les 9:15 HORES  a l' ARC DE SORTIDA/ARRIBADA .

Fins demà al matí.

UUUUyyyyyyyy... No se si arribaré a l'hora.  :'( :'( :'( :'(  Si arribeu vosaltres abans, espereu-me !!!!!  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

08 Nov 2014 20:08 #13 per Manel59 (Visitant)
  :great:  :666: :666:  :mdr: :mdr:

UUUUyyyyyyyy... No se si arribaré a l'hora.   :'( :'( :'( :'(  Si arribeu vosaltres abans, espereu-me !!!!!   :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

08 Nov 2014 22:45 #14 per teresa57 (Visitant)
8) 8) 8)  :mdr: :mdr:

Tots junts, podrem.
ll*ll

09 Nov 2014 19:59 #15 per Manel59 (Visitant)
Aquest matí, en un dia tant especial per a Catalunya, primera participació meva a aquesta cursa que jo catalogaria "com les d'abans", és a dir, curses en estat pur (córrer pel plaer de córrer sense xip).

Molt bona organització, ambient molt agradable, circuit molt bònic (alternant asfalt i pista de terra, més de l'últim), temps fred però adequat per a córrer (no per a estar aturat), i bona botifarrada final.

Matí compartit amb una decena de Correcats abans, durant i desprès (sessió tècnica). El proper any hi tornaré. Us deixo dues fotos Correcats.

09 Nov 2014 20:09 #16 per pirata agus (Associat/da)
Quina patxoca que feu !!!  :great: el circuit es molt chulo, ja conec aquesta cursa...La gent de la plana ho fa molt be...

hoy empieza el resto de mi vida

09 Nov 2014 20:44 #17 per Manel59 (Visitant)

Quina patxoca que feu !!!  :great: el circuit es molt chulo, ja conec aquesta cursa...La gent de la plana ho fa molt be...

Tens raó pirata agus. Quan he acabat la cursa el primer que he pensat és per que no l'havia fet mai abans (era la 23ª edició). Està molt bé. I amb el grupet que hi erem presents hem disfrutat molt. El proper any hi torno.

09 Nov 2014 21:03 #18 per No Surrender (Associat/da)
100% d'acord amb voltros!  :great:
Recorregut maco i entretingut, amb algún "repetxonet motivador", quilòmetres ben marcats, avituallament a mitja cursa i al final amb botifarrada.  :yes:
M'ha encantat poder-vos saludar a ...crec que tots els que hi ereu....m'hagués agradat quedar-me al final, però avui teniem convidats a casa i abans havíem d'anar a votar. Tampoc hi era a la foto correcat, feia uns quilòmetres previs a la cursa, preparant la Marató.
Avui en tonisp i jo hem tengut la sort que un bon amic ha estat amb els nens mentre noltros feiem la cursa, normalment no podem córrer els dos a l'hora, per tant matí rodó.
La cursa l'hem feta la Nogui i jo, hem anat perseguint a la barqueta de matxotes-correcats, però al final no els hem enxampat.
Per mi, aquestes són les curses que més m'agraden, i als organitzadors se'ls ha de felicitar....no puc dir que l'any que ve hi torno, ja que dependrà dels horaris laborals, però segur que quan pugui repeteixo!

I un plaer per fi haver pogut saludar a joregar, que ja ens haviem creuar a més d'una cursa, però encara no ens haviem presentat.
Fins a la propera!  :party:

10 Nov 2014 11:23 #19 per joregar (Visitant)
Fantàstica cursa ahir a Manlleu.

M'encanta l'ambient d'aquesta cursa, es veu com amb poqueta cosa es pot organitzar una cosa molt xula.
El recorregut molt bonic també, pista ampla pel riu, pujada asfalt-terra, baixada, sender pel riu, final en una pista d'atletisme diferent  :great:

Les classificacions ja estaven ahir a la nit, sense xip a mí m'han clavat el temps del meu rellotge!
Aquest any vaig fer 7 Km previs i la cursa a ritme marató (setmana que ve València) trobant-me molt a gust, sobretot a la part final.

L'any vinent no faré gaire (o ninguna) curses perque esperem la nostra primera filla  :love: però a poc que puga  a aquesta tornaré encara que siga sense entrenar. Això és Correr per correr!! a disfrutar de l'exercici i de la botifarra.

Un plaer també per mí NoSurrender. Que vagin molt bé les últimes setmanetes per Donosti.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats