- Missatges: 18488
t'agradara aquesta cursa és mixta alguna pujadeta però la parat de Gallecs molt macuCrec que hi aniré. El mateix dia hi ha els 10k de Vilafranca, que m'agrada bastant, pero la rasca de pujar en moto a Vilafranca en ple gener es memorable, aixi que aquest any potser probo Mollet, que no hi he corregut mai
t'agradara aquesta cursa és mixta alguna pujadeta però la parat de Gallecs molt macuCrec que hi aniré. El mateix dia hi ha els 10k de Vilafranca, que m'agrada bastant, pero la rasca de pujar en moto a Vilafranca en ple gener es memorable, aixi que aquest any potser probo Mollet, que no hi he corregut mai
Pots vindre a animar
Es la cursa del meu poble. Per on entreno molts dies. Es molt bonica. El tros de gallecs es preciós i si fa un dia bo, les vistes son espectaculars. Molt recomanable. L'any passat va ploure i estava tot
Enfangat... Una llàstima. A mes
Cuidan molt bé al corredor amb bossa d'obsequis que anys passats era molt completa. La part mes dura es l'última pujada cap al pont de l'autopista... En la per final on ja es busca la pista d'atletisme. Jo la setmana d'abans faré la marato fe Tarragona i segurament per això no hi vagi...t'agradara aquesta cursa és mixta alguna pujadeta però la parat de Gallecs molt macuCrec que hi aniré. El mateix dia hi ha els 10k de Vilafranca, que m'agrada bastant, pero la rasca de pujar en moto a Vilafranca en ple gener es memorable, aixi que aquest any potser probo Mollet, que no hi he corregut mai
si vas amb temps pots aparcar al costat de les pistes d'stletisme és on acavar la cursaBona tarda,
aprofitant el fil de la cursa, aquest any la faig per primer cop animat per uns amics, volia saber si per la zona es pot aparcar de forma no molt complicada el cotxe. No conec molt Mollet.
Gràcies!
Molt recomanable!
Jo també hi aniré.
Va ser la meva segona cursa (2012) i em va agradar moltíssim el recorregut i el tracte al corredor.
3 anys després, toca repetir.
Molt recomanable!
Jo també hi aniré.
Va ser la meva segona cursa (2012) i em va agradar moltíssim el recorregut i el tracte al corredor.
Ens veurem per allà en la cursa segur que no que tu vas com les bales crak
Molt recomanable!
Jo també hi aniré.
Ens veurem per allà en la cursa segur que no que tu vas com les bales crak
Buneo, que els meus ritmes et deuen ser familiars, perquè tu també els has corregut!
Ens veiem, MIGUEL SBD.
a recollida de dorsal, xip i bossa del corredor en els següents punts:
• Divendres 23 de gener de 15 a 22 h i el dissabte 24 de 10 a 22 h a la secció de running
de DECATHLON Mollet (Av. Rabassaires 50). Els participants que facin la recollida al
DECATHLON seran obsequiats amb un parell de guants tèrmics.
• El mateix dia de la cursa a les instal·lacions de l’Escola Pública Joan Abelló (Av. del Parc 25),
fins a mitja hora abans.
RECORDEU QUE PER LA RECOLLIDA CAL ACREDITAR-SE PRESENTANT EL DNI original o fotocòpia.
a recollida de dorsal, xip i bossa del corredor en els següents punts:
• Divendres 23 de gener de 15 a 22 h i el dissabte 24 de 10 a 22 h a la secció de running
de DECATHLON Mollet (Av. Rabassaires 50). Els participants que facin la recollida al
DECATHLON seran obsequiats amb un parell de guants tèrmics.
• El mateix dia de la cursa a les instal·lacions de l’Escola Pública Joan Abelló (Av. del Parc 25),
fins a mitja hora abans.
RECORDEU QUE PER LA RECOLLIDA CAL ACREDITAR-SE PRESENTANT EL DNI original o fotocòpia.
Al final, en comptes de guants, han donat uns mitjons.