12-04-15 37na Cursa del Corte Inglés a les 9:30h

12-04-15 37na Cursa del Corte Inglés a les 9:30h

12 Abr 2015 23:03 #81 per (Visitant)
52'53" però content, després de l'entreno d'ahir de 14'5 Km's en mode fartleck. Això sí en Carsobe m'ha passat com una moto i ha estat impossible seguir-lo. Felicitats Carles!!

I curat a recuperar aquest turmell i sandmannn que has fet per tenir aquest cop al coxis??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2015 23:07 #82 per Jorfer (Associat/da)
No he pogut lleigr els comentaris però crec que des de que n'hi ha el xip groc a la cursa del Corte Inglés per mi ha sigut la millor organitzada:
bons calaixos, bé els avituallaments, poca gent s'ha colat al carrer Aragó, s'ha pogut córrer còmode des del principi,...i a banda cursa gratuïta.

En quan a les meves prestacions doncs amb el fre per a no cremar forces ni cartutxos doncs el proper diumenge tenim una cita amb la senyora marató. Temps final: 47:18 així que objectiu complert doncs la intenció per a avui ha sigut baixar de 50  :yes: :yes: :yipi: :yipi:

12 Abr 2015 23:41 #83 per mario.cat (Associat/da)

No he pogut lleigr els comentaris però crec que des de que n'hi ha el xip groc a la cursa del Corte Inglés per mi ha sigut la millor organitzada:
bons calaixos, bé els avituallaments, poca gent s'ha colat al carrer Aragó, s'ha pogut córrer còmode des del principi,...i a banda cursa gratuïta.

En quan a les meves prestacions doncs amb el fre per a no cremar forces ni cartutxos doncs el proper diumenge tenim una cita amb la senyora marató. Temps final: 47:18 així que objectiu complert doncs la intenció per a avui ha sigut baixar de 50  :yes: :yes: :yipi: :yipi:

:great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

13 Abr 2015 06:31 #84 per sandmannn (Associat/da)

sandmannn que has fet per tenir aquest cop al coxis??

Beure massa  :rofl:

M'alegro que t'hagi anat bé la cursa, crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

13 Abr 2015 08:22 #85 per al (Visitant)
La Cursa va millorant i ahir es va poder correr millor al carrer Aragó.

Com us vaig dir ahir anava acompanyat a la meva filla (té 14 anys), primera cursa de 10km (i uns metres més), vam fer 52'02"´, molt contenta i animada, a l'arribada ens esperava la jefa que ahir es va rajar amb un parell de croissants de xocolata  :love:

Tinc molesties al genoll, però sembla que poc a poc vaig millorant, dissabte vinent faré la triatló indoor solidaria del Raval, si us animeu crec que encara us podeu inscriure

Salut i kms           

entrenar com una guineu, competir com un llop

13 Abr 2015 08:49 #86 per piltrafillas (Associat/da)
Primer de tot, moltes gràcies als fotògrafs! A veure quan tinc una estona i em busco....
Normalment no faig cròniques però avui si ho faré encara que només sigui per a dir...
Algu s'ha trobat un xip groc?? (amb una turmellera)  :ouch: :ouch:
Culpa meva, me'l vaig treure del tormell per a fer estiraments, el vaig posar a sobre de la ronyonera però en algun moment el vaig perdre... :frown:
Vaig preguntar a un munt de gent, als de la organització....
Algú saps que fer en aquests casos? Em toca comprar un de nou amb un nou codi?

Pel que fa a la cursa en si, contentíssim; 45:43, molt millor del que pensava i acabant amb molt bones sensacions.  :biggrin:
Com heu dit, la millor sortida que he vist mai, corrents des del primer metre d'Aragó on cadescú agafa el seu ritme. De 10
I per primer any vaig poder fer el darrer troç a tope ja que no em va agafar "flato" a la baixada. Se que pot sonar cutre, però no se fer una baixada en condicions....  :whistle: Si la faig a tope, flato fijo

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

13 Abr 2015 09:23 #87 per MIGUEL SBD (Associat/da)
piltrafillas

et tocar comprar un de nou i el codi serà un altre lo que si que pots fer quant el comprís si estes en lalliga de champion chip que que et convalidint la teva puntuació amb el nou  :yes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

13 Abr 2015 12:08 #88 per G3mma (Associat/da)
Bon dia!

Moltes gràcies per les fotos!
I molt i molt bé poder saludar a tants companys correcats  :love:.

Feia molts anys que no corria aquesta cursa i m'ha agradat força. El tema del xip, una gran millora.

En el meu cas, que sortia del calaix vermell, una mica de gent a la sortida  i fins la plaça Espanya. Però res comparable amb d'altres anys.
Vaig anar tranquil.la tota la cursa i aguantant a les pujades, que vaig patir. Era una cursa per disfrutar més que per competir.
Finalment 58'50''.

Després 6km fins a casa, de pujada fins a horta  :whip:.

Que tingueu molt bona semana!!

13 Abr 2015 13:03 #89 per curat (Associat/da)
Hola a tothom!

Doncs jo també vaig participar de la festa/ambient de la cursa, però a nivell personal molt malalment. Caminar i correr per una punyetera verruga a la planta del peu on just aquest recolça la petjada. Amb el canvi voluntari/involuntari de la trepitjada mal al tormell i a caminar.

Aquí obro la meva candidatura a correcat "més gafe" de l'any  :winktongue:

Felicitar a l'organització per la millora dels darrers anys i a tot@s els correcat@s, en general molt bones curses  8)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

13 Abr 2015 13:28 #90 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Curat

Ostres mira que ananes bé quant et vaig passar  cuidat crak  ;)

13 Abr 2015 16:13 - 13 Abr 2015 16:18 #91 per JoanDeGracia (Associat/da)
29a participació d'un total de 37 edicions.
55' 07" i i millora de 3' 52" respecte l'any passat.  :party:
Per una tasca que havia de fer abans, no he arribat per la foto correcat i he entrat al meu calaix (el vermell) a les 9:25, justet!!!  :sarcastic:

Inicio la cursa rodejat de gent que no coneixia, pero pensant que ja aniria trobant a coneguts pel camí. De seguida observo amb satisfacció que l'organització ha fet els deures i ha solucionat de molt bona manera els embussos inicials tant habituals en aquesta Cursa (sempre hi ha algú que es cola, pero ni de bon tros l'allau humana habitual).
Així que de seguida agafo un bon ritme, molt molt cómode i alhora rapidet per mi (es nota el pic de forma post-marató).
De seguida vaig saludant i superant a correcats que aquest día van més lents que jo, fins que em trobo, allá pel km. 3 al Dani77 amb qui compartiré la resta de la cursa.
Seguim a bon ritme passant per l'Estadi Olímpic en 31'14", que recordo que ja es quasi 2' mes ràpid que al 2014  :great:
A la baixada ens posem a uns 4:20/km. pero sense tornar-nos bojos. Pas pel 10.000 en 51:30, marca magnífica per mi, aquí paso els únics moments de patiment, pero aguantant bé fins l'arribada amb el temps real de 55' 07". Lloc 1.647 de 5.157 dels corredors amb xip groc.
Molt content!
Sense forçar ni anant a tope, bona marca per mi i amb molt bones sensacions, i la cama dreta, que darrerament tant m'ha fet la guitza, responent força bé.  :great:
Propera cita: 17 de maig a Can Mercader, on trencaré el crono en 10km.  ;)

Ens veiem!!  :D

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

13 Abr 2015 17:54 #92 per Jorfer (Associat/da)
JoandeGracia el teu si que és fidelitat amb una Cursa  :yes: :yes: :great: :great: I segur que destrossaràs en crono el 17M  :yes: :yes:

Fotògrafs: moltes gràcies per la vostra feina: ergofo, dabit, Carlescat i  Juan:great: :great: Alguna vegada que he provat fer fotos em surt de tot menys la gent que vull. Té mèrit la vostra feina amagada.
Gràcies!!!  :love: :love:

13 Abr 2015 18:26 #93 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs jo la caig fer en mode "Famlily&Friends" així q no surto a cap foto ni vaig poder saludar a cap correcat. Bé a en Koose (Josep) que també la feia en mode "Family&Friends" si  :love: :love: :love:

Temps final 2:30:03h..supereu aixó  :love: :love: :love:. això si molt content per que la petita, de només 5 anys, va aguantar caminant tota la maratò com una 'champion'.

Això si, algun nay m'agradaria fer-la a tope, que desde que en tenia 14 anys no l'he tornat a correr al 100%  :whistle: :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

13 Abr 2015 23:24 #94 per JoanDeGracia (Associat/da)

JoandeGracia el teu si que és fidelitat amb una Cursa  :yes: :yes: :great: :great: I segur que destrossaràs en crono el 17M  :yes: :yes:

Efectivament, es la Cursa on tinc més participacions  ;) i amb la qual em vaig iniciar en el món del córrer, tot i que fins fa només 4 o 5 anys, els meus registres eren penosos, acabant destrossat per tot el cos, fent bona part caminant i amb "agujetas" durant la setmana posterior.
Pero ara la cosa es ben diferent i arriba un moment en que ja la faig "per tradició".
I saps quina es la segona on més he participat?? ..... doncs la seguent que faré: Can Mercader, on aquest any hi seré per seté any consecutiu ja, i fent una gran marca als 10Km.  :party:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

14 Abr 2015 01:33 #95 per AtletaVisible (Visitant)
M’agrada molt aquesta prova com a cursa amb segell Barcelona.
És difícil d’organitzar bé, però cada any poleixen detalls.
La gent cada any acaba més contenta, que és de lo que es tracta.

Per part meva:
Portava 3 mesos sense fer una cursa (inclòs“parón” de 5 setmanes).

La idea: anar de menys a més.

He anat fins a Pl. Espanya amb certa tranquil•litat.
Després, a les pujades avançava bastant i a les baixades recuperava forces.
El últims 3kms anant a més.

Al final 42’43”, he fet 1’ més que els darrers 2 anys.
(resulta que 1” per davant de l’ERIC, a qui no conec…)
Bueno, m’hagués agradat 30” menys, però és lo que hi ha.

Crònica ampliada: atletavisible.com/contenidos/cronicas/item/173-cronica-37a-cursa-el-corte-ingles-2015.html

Moltes gràcies per les fotos Juan (a la teva dona) i Dabit.

atletavisible.com atleta popular de 2 metres i deficient visual
*5000m = 16'56" (Serrahima 06-2015)  *10km = 36'02" (Vila Olímpica BCN 07-2014)
*1/2M = 1h20'20" (Mollerussa 10-2018)  *M= 2h51'41" (Valencia 12-2019)
*Tri=2h21'06 BCN 10-2013

14 Abr 2015 09:35 #96 per MIGUEL SBD (Associat/da)
AtletaVisible

Peer haver estat parat molt bona cursa crak  :great: :great:

14 Abr 2015 20:53 - 14 Abr 2015 21:02 #97 per Richy (Associat/da)
Cita de Biel  :  (com sempre a ritme xino-xano, acompanyat per el Richy , encara que al final no he pogut amb el seu "atxasu"  :grrrrrr: i m'ha tret uns deu metres  :whistle:.)

Gracies i perdona pel petit esprint Biel, ;)  pero tinc clar que si no et poses al meu costat desde la sortida no hages aguantat tant com ho vaig fer. Desde La Campana del 2014 ,acabant ben coix  :grrrrrr: , que no feia una cursa diguem ,normal, unes quantes mig trotant-caminant pero molt lentes. El fet de poder aguantar amb dignitat un deu mil m'omple d'esperança de cara a poder pensar en properes curses encara que els temps siguin altre historia. De moment cap a Sant Quirze  :love: i Vacarisses  :love:. Gracies als companys que van animar i als fotògrafs. Quan vaig arribar a casa  notava que havia recuperat una alegria que feia uns mesos que no sentia , segur que m'enteneu  :yes: :yes:.

14 Abr 2015 22:57 #98 per Manu 1.1 (Visitant)
Moltes Gràcies companys per les fotos hi han de molt xules.

Molt content de pertanya a aquest gran grup de Correcats

I Per a mi la cursa molt bé i molt content 43:46 al final m´ha sortit una cursa força bona tot i les pujades

Salut.

14 Abr 2015 23:44 #99 per Carlog (Visitant)
Hola!

Doncs jo també la vaig fer en mode "molt-xino-xano" acompanyant a la meva parella que la volia fer caminant. Excepte l'inevitable tap a l'entrada de l'estadi, a la resta del recorregut es podia caminar bé i l'ambient era molt festiu. Al final vam fer un temps aproximat de 2 hores i 13 minuts, ben content per tornar a fer una cursa tot i que hagi estat caminant (desde el cros de l'ametlla que no en feia cap).  :yes:

16 Abr 2015 01:28 #100 per jaume86 (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos Dabit, CarlesCat i Juan!!

Diuen que a la tercera va a la vençuda així i en aquest cas té tota la raó. Tercera edició consecutiva que  fea l'inscripció a apuesta cursa i per fi el debut. Com que soc de Vilanova mai havia puja corrent a Montjuic (tot i que si per Montjuic) i això va ver que sortís sense cap objectiu.

Em va sorprendre molt la sortida, estar a tercera fila, tan proper a davant de tot. Crec que ha estat la vegada que més endavant he sortit. Tal vegada fos per això, o pels motius que ja heu comentat suposo, que amb en Pol26 vam poder sortir a bon ritme i sense entrebancs. La meva primera idea va ser fer la cursa amb ell però a Maria Cristina em notava molt bé, em va dir que tires endavant i vaig pensar que podria ser un bon entrenament de cara a SQV. Així que quan comencen les primeres rampes intento mantenir un bon ritme.

Al primer tram recordo al TociBDN i Aurelian, per sort aviat arriba la baixada on accelero però agafant aire doncs ja m'havien explicat que la següent rampa era la més dura. I cap allà que arribo, em costa mantenir un ritme proper las 4'/km, passo als grans Dani, CarPat i algú em crida des del lateral per una foto. No veig qui és però per les fotos penjades suposo que és el blogger Dabit.

Seguidament entro a l'Estadi, no és la primera vegada que hi corro però sempre s'em fa especial! M'agrada molt! Gaudeixo de la primera recta i a la segona ja no veig res més que talons a passar. Com sempre, les meves curses de menys a més, em fan anar endavant amb els micro objectius d'anar sempre a pel següent corredor/a. I així em trobo el Manu1.1, quina sorpresa, estàs molt fort!!

Surto de l'estadi, aquest tram el conec de fer-lo de baixada, és curt i després sé que ve una llarga baixada així que apreto tot el que puc. Segon avituallament, tampoc agafo aigua. Em deixo anar avall. Aconsegueixo recuperar l'aire i apreto, faig el km més ràpid de la meva vida i continuo apretant un cop creuat l'amic Paral·lel. Veig l'ERIC, de fet fa estona que el porto davant però així com he passat en Chute durant la baixada, ell s'ha mantingut sempre a la mateixa distancia sinó més. Està en forma, ja entenc perquè està tan endavant a la lliga Championchip! Arribant a la Moritz l'atrapo i pensat-me que s'acabava la puntuació al km10 esprinto. I veig en DEL@ quan arribem a Universitat. M'extranya molt (dsp em diu que acompanyava a una noia - Inna - a 4', això ja em quadra més) i em diu que tirem. A penes em queden forces però ja que fa baixadeta doncs som-hi! Quan arribem a Catalunya m'esprinta i em deix clavat, per sort quedaven 175m!! Que gran que ets Roger!

Ara faré un gap en la preparació d'aquesta temporada primaveral, però em noto bé, ja a punt per intentar els sub38. Tinc marcades varies curses a l'agenda on intentar establir una marca de 10K que volti els 37 minuts. Poc a poc i amb bona lletra

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats