3a Cursa i Marxa Solidàries de Martorell per la Salut Mental 7-6-15

3a Cursa i Marxa Solidàries de Martorell per la Salut Mental 7-6-15

10 Jun 2015 10:27 #81 per EDJ (Visitant)
Molte gràcies companys. Aprofitaré aquests mesos de calor per fer una paradeta.  :great:

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2015 17:05 - 23 Jun 2015 17:07 #82 per Hansi (Associat/da)
Vaig tenir molta feina les setmanes després d'aquesta cursa, cosa que em va impedir intervenir en aquest fil quan hauria sigut més actual, però vull comentar, encara que sigui amb tant retard, que aquesta cursa va tornar a deixar-me bocabadat, com en la meva participació de l'any anterior :love:. L'organització i el tracte als corredors són excel·lents, la cursa té un recorregut força entretingut i variat, i a més té motiu solidari :great: :great: :great:. Gaudir d'un àpat tan abundant a meta és per mi una festa, acompanyat de molts/es correcats que també s'ho estaven passant de conya, i a sobre una bossa farcida d'obsequis, que mai està de més :mdr:, i sorteig de regals a dojo, amb un animat speaker que va aguantar estoicament a ple sol, amb la calorassa que feia (Xavi 8)). Enhorabona a l'EstherPeiro per la gran part de mèrit que té en l'èxit d'aquesta bonica cursa, i gràcies per demostrar l'enorme qualitat que poden tenir les curses que no massifiquen ni expremen econòmicament els participants  :happy: 8).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats