3a Cursa i Marxa Solidàries de Martorell per la Salut Mental 7-6-15

3a Cursa i Marxa Solidàries de Martorell per la Salut Mental 7-6-15

21 Mai 2015 23:43 #61 per EstherPeiro (Visitant)

Gràcies EstherPeiro. Crec que a Martorell hi ha més d'una estació. A quina he de baixar?  :oops:

Edu

Hi ha dues estacions de FCG: Martorell Cental i Martorell-Enllaç. Has de baixar a Martorell-Enllaç i surts directament a la Av. Compte de Llobregat, el carrer de l´hospital. Tot en linea recta durant 15-20 minuts màxim en sentit cap a Montserrat arribaràs :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2015 14:37 #62 per JoanDeGracia (Associat/da)
Hola!
Estic inscrit a aquesta cursa, pero no es segur que hi pugui assistir, i si hi vaig, ja miraré com anar-hi.... ho confirmo en breu.
L'any passat la vaig fer i va ser espectacular!!!
Ara estic força desentrenat, pero es una cursa especial i espero poder fer-la.

Recordo l'enllaç a la llista de dorsals.... jo tinc el 249

drive.google.com/open?id=0BxOL-UBDaIDYZ2...VHYTZTWkU&authuser=0

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

02 Jun 2015 20:36 #63 per RunnerSantBoi (Visitant)
dorsal 134
a disfrutar a tope de la cursa y mi mujer y amigos de la caminada
Esther  :party:  :party: nos vemos en el selfie  :whistle:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

03 Jun 2015 18:54 #64 per T0T0 (Visitant)
Bona tarda. Hem podrieu dir la direcció per posar al gps d l'hospital. Estic inscrit però no ser arribar-hi. Gracies i fins diumenge correcats!

Salut i cava.

03 Jun 2015 20:51 #65 per Hansi (Associat/da)
T0T0, jo sé que és aquí: www.google.es/maps/search/hospital+germa...33,11z/data=!3m1!4b1

No et puc donar gaires indicacions més perquè només hi he anat un cop i no conec gens la zona :oops:. Espero que t'ajudi.

03 Jun 2015 23:40 #66 per mario.cat (Associat/da)

Bona tarda. Hem podrieu dir la direcció per posar al gps d l'hospital. Estic inscrit però no ser arribar-hi. Gracies i fins diumenge correcats!

Salut i cava.

Germanes Hospitalaries Sagrat Cor, Hospital Sagrat Cor
Av. Comte de Llobregat, 117
08760 Martorell
Barcelona

04 Jun 2015 17:05 #67 per T0T0 (Visitant)
Moltes gràcies companys!
Salut i cava

06 Jun 2015 17:47 #68 per jaume86 (Associat/da)
En principi demà aniré a passar una bona stona però no a "competir" doncs encara em fa mal el bessó i el meu estat de forma comença a ser alarmant  :whistle: :whistle:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

06 Jun 2015 18:23 #69 per mario.cat (Associat/da)

Hola!
Estic inscrit a aquesta cursa, pero no es segur que hi pugui assistir, i si hi vaig, ja miraré com anar-hi.... ho confirmo en breu.
L'any passat la vaig fer i va ser espectacular!!!
Ara estic força desentrenat, pero es una cursa especial i espero poder fer-la.

Recordo l'enllaç a la llista de dorsals.... jo tinc el 249

drive.google.com/open?id=0BxOL-UBDaIDYZ2...VHYTZTWkU&authuser=0

Vinga Joan, animat i vine a fer-me companyia. Jo estic força desentrenat i sortiré al darrere de tot a gaudir de la cursa i a passar-ho bé. :glasses: :glasses: :glasses: :glasses:

Per cert, foto Correcat ??

07 Jun 2015 00:16 #70 per pinelli (Associat/da)
vinga foto correcat .. no se en quines condicions...  :he:  visca el barçaaaaa !!!!!

07 Jun 2015 20:30 #71 per pinelli (Associat/da)
increible cursa solidaria de martorell  :party: :party:  una festa..  m'he possat les botes..  :he:  , quan m'he aixecat no tenia moltes ganes d'anar-hi ..  (l'altre festa d'ahir)  :he:
arribada ,salutacions als  companys ,sense calentament i apa .. sortida ..  tap monumental al primer km .. semblava una cursa de muntanya .. pero aquestes curses es lo de menys.. enfilem una llarga pujada que juntament amb la calor la fan molt dureta.. baixada i cap a meta .. temps 52:36 .. esta molt be .. lo millor be despres .. avituallament final espectacular .. fruita ,aigua,powerade,coca cola,suc de taronja, medalla record de fusta , bossa d'obsequis, samarreta, i per acabar la famosa espitxa .. (pa torrat,xoriço,truita de patates,empanada,formatge,pernill rostit,croquetes,butifarra , un got de sidra,yogurt i gelat .. per flipar.. a mes com a colofon un sorteig interminable d'obsequis i tambe de uns quants pernills ..  :great:
sens dubte la millor cursa/tracte corredor que he trobat .. l'any que ve si no pasa res tornare ..
felicitats a la grandisima quantitat de voluntaris que han pogut fer aixo posible ,en especial estherpeiro ..  :great:

07 Jun 2015 21:13 #72 per Manel59 (Visitant)
Gràcies Judith Pla per la fotografia..... :love:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

07 Jun 2015 21:56 #73 per vanessa la pastelera (Associat/da)
Me ha encantado esta carrera, como siempre.  Además este año con nuestra baldufa y una nevera para disfrutar del día.
El avituallamiento de este año increíble.
Y calor, mucha calor :P

08 Jun 2015 04:48 #74 per Dabit (Associat/da)
Bona nit, companys.

Aquí teniu un àlbum de fotos d'aquesta meravellosa cursa.

plus.google.com/photos/10117246704935941.../6157624263476015697

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

08 Jun 2015 05:29 #75 per Rafa Pérez (Associat/da)
Us penjo un enllaç de La Bolsa del Corredor on hi ha penjats fotos i vídeos:

www.labolsadelcorredor.com/fotos-y-video...a-salut-mental-2015/

I el post de la Cursa al meu Blog:

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/2015...torell15-070615.html

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

08 Jun 2015 16:42 - 08 Jun 2015 16:45 #76 per Danigoal (Associat/da)
Excel·lent cursa aquesta  :yes: Felicitats als organitzadors en especial a la principal organitzadora: l'Esther Peiro
He disfrutat la seva duresa, ahir incrementada per la calor anormal que fa aquests dies.

Falten alguns detallets com indicar millor el cami per la gent que arriba en transport public (FGC), ja que a part de que el cami hi ha moments que no ho sembla (és un voral de la carretera), quan arribes en front de l'Hospital et trobes amb una autopista a creuar i no està indicat i està amagat darrera una parada d'autobus que hi ha un pas subterrani que et porta dins del recinte.
Jo ho vaig fer de tornada i vaig veure a gent jugant-se la vida creuant els 8 carrils amb mitjana amb blocs de formigó  :beurk: :beurk: :beurk:.
Un cartellet a l'entrada al pas subterrani per la part de l'hospital no costa gens i es poden evitar ensurts. Jo vaig descobrir el pas després de trobar-me a dos nois i un matrimoni amb un nen petit+cotxet que em van explicar que pel mati havien creuat els 8 carrils   :surprised::beurk: sort que a les 7 del mati hi devien haver pocs cotxes

Això i que fa mal haver de llençar l'ampolla de l'avituallament del km5 per allà tirada :arf:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

08 Jun 2015 18:10 - 08 Jun 2015 18:25 #77 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots i totes,

Aquest diumenge nova participació meva (3 de 3), a aquesta cursa solidària que sens dubte és de les millors (o la millor) en relació a les atencions als corredors.

Un dia molt calurós que ha quedat compensat per les satisfaccions de la bona organització orientada a fins solidaris. Felicitats Esther P. Pinheiro i a tots els col·laboradors i voluntaris!!!!

D'acord amb el Danigoal que la senyalització dels que arriben a peu des dels FGC i no coneixen la zona es podria millorar.

Per la meva part he fet un minut més que l'any anterior, però tenint en compte que dissabte havia fet 30 km per Montserrat ho dono per correcte.

Us informo que Corredors.cat ha obtingut el primer premi com a equip amb més participants que han finalitzat la cursa. Aviat informarem del destí d'aquest premi (una generosa "panera"), que he recollit jo mateix.

Un plaer poder saludar i compartir quasi tot el matí amb molts/es companys/es!!!

09 Jun 2015 16:39 #78 per EDJ (Visitant)
Hola. Fins l'últim moment vaig intentar anar a la cursa, però per problemes físics no vaig poder. Durant, com a mínim, un parell de mesos no em veureu a les curses. Faig una parada per posar-me de nou a tó. Tinc males sensacions, com si tingues un principi de pubalgia (fa un temps vaig patir-ne una) Estaré aturat per reforçar la pared abdominal. El fisio em va dir que és això el que haig de fer, però no vaig fer-ne cas. No estic molt preocupat, perquè crec que he parat a temps. A reveure.

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

09 Jun 2015 16:49 #79 per pinelli (Associat/da)

Hola. Fins l'últim moment vaig intentar anar a la cursa, però per problemes físics no vaig poder. Durant, com a mínim, un parell de mesos no em veureu a les curses. Faig una parada per posar-me de nou a tó. Tinc males sensacions, com si tingues un principi de pubalgia (fa un temps vaig patir-ne una) Estaré aturat per reforçar la pared abdominal. El fisio em va dir que és això el que haig de fer, però no vaig fer-ne cas. No estic molt preocupat, perquè crec que he parat a temps. A reveure.

Edu

recuperat  aviat edj  :great:

09 Jun 2015 16:59 #80 per Manel59 (Visitant)

Edu

Fins molt aviat Edu.

Una forta abraçada!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats