Collbatonina 5,10 i 15km (19/9/2015)

Collbatonina 5,10 i 15km (19/9/2015)

20 Set 2015 11:16 #61 per RunnerSantBoi (Visitant)
Miguel a mi mejor de lo esperado, mucha calor pero disfruté, entre en meta con Pili Prescoli y su hermana Sara nos hizo de llebre al final objetivo cumplido en 1:25´56" y 7º de cat M6 ahora estoy liado con la crónica.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2015 11:24 #62 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats per la teva cursa Pinelli31[/color  :great:
Alba ]  :love: Moltes felicitats per el teu podi a 2" de la segona estas que té sales  :great: :great:
RunnerSantBoi  felicidades por tu carrera crak  :great:

Jo sort que no ha anat tinc un pinçament I porto uns quants díes parat  :grrrrrr:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Set 2015 11:29 #63 per RunnerSantBoi (Visitant)

Alba ]   :love: Moltes felicitats per el teu podi a 2" de la segona estas que té sales  :great: :great:

Jo sort que no ha anat tinc un pinçament I porto uns quants díes parat  :grrrrrr:

cuidate Miguel no fuerces en las series a nuestra juventud eso castiga jaja,
gracias

334 curses 1994-2016

20 Set 2015 12:21 #64 per RunnerSantBoi (Visitant)
CRÓNICA : CURSA LA COLLBATOTINA 15 KMS.
Gran tarde la de ayer en Club Atletisme Collbató donde debuté en esta cursa animado por Pili Prescoli Pacheco , Sonia Cruz y Jordi Bascuñana Alfaro muy buena organización a nivel general donde los voluntarios estaban en sus puestos para que no hubiera ningún error y en los puntos críticos nos animaban un 10.
Llegué algo nervioso y eso que llevo en mis piernas 313 carreras oficiales, pues salimos desde Sant Boi en compañia de Ismael Rodríguez aparcamos frente a la meta, todo un lujo y una vez recojimos el dorsal calentamos 5´hicimos fotos en la salida no sin antes saludar a un montón de conocidos, un placer Carme Ballesteros Rosa por hacerte foto a escasos 10 segundos antes de salir y enhorabuena por la victoria ,a ver si vemos la foto Pili,también saludé al grupo de 3 runnerings una de ellas Sandra Gutierrez Mallen , pues nada a continuación dan la salida y comenzamos cuesta arriba a 5´15" el km.1 estamos ya agrupados Sonia, Pili y Sara seguimos a un ritmo vivo, Sonia me llega a recoger 2 veces pues me descolgaba en las subidas entre el km.3 al 4 dura subida pasando ese cuarto km. en 22´30", ella me hizo llegar medianamente bien al km. 6 en El Bruc donde le di las gracias y la animé a seguir adelante, la veia fuerte las tres continuaban a unos 50 mts. de mi las tenia a la vista, ahi en el km.6´2 me pasa un veterano de mi categoria José Manuel Panedas del Club A. Esparreguera y se va hacia mi grupo al que llega a pasar , a Sonia le voy perdiendo la vista aunque las hermanas Prescoli las veo a 50 mts. hay momentos que voy solo pero corriendo con cabeza y haciendo mi carrera, en algún repecho paro 10 mts para tomar aire y al llegar al llano acelero pero sin pasarme, en las bajadas kms.10 que paso en 57´ salgo zumbando a toda pastilla, tanto que casi me salgo de Montserrat e incluso en mi mente veia un cartel que ponia bienvenidos a Cuenca jaja ahi daba alcance a algunos runners y mi grupo ya los tenia más cerca, esos sprints en llano hizo subir mi moral ya que volvia a ver el veterano M-6 que me pasó en el km.6 y mi mente calculadora iba pensando como y cuando darle alcance, no sabia si era 5º,6º o 7º pero queria ir a por él asi pues las hermanas Prescoli le alcanzan antes de llegar al km. 12 al paso del restaurant Vinya Nova y en esa recta con bajada le paso y acelero, logro ponerme con mi grupo y voy vigilando como viene el veterano por detrás ok lo tengo controlado les digo a ellas , está a 50 mts. de mi . Sara impone un ritmo más fuerte ya que el final de carrera es todo bajada y Pili y yo le seguimos a 4´35" el último km. ya vemos la meta está a 300 mts. me situo en el centro de ellas para entrar juntos después de tanto sufrir y disfrutar al mismo tiempo, al final muchos nos animaban en los metros finales y entrando eufóricos abrazándonos en señal de victoria, reto conseguido, ya que era bajar de 1:30 y paramos el crono en 1:25´56" y 7º cat. M-6, felicitar a la liebre Sara Prescoli por su tarea bien realizada, Pili por su 3º puesto cat. M-4 y a Sonia por llevarme hasta el km.6 y su 1º puesto Cat. M-4 y como no a nuestro compi Ismael Rodriguez por su crono, me lo pasé genial y nos vemos alli en 2016.

334 curses 1994-2016

20 Set 2015 12:55 #65 per pinelli (Associat/da)

Miguel a mi mejor de lo esperado, mucha calor pero disfruté, entre en meta con Pili Prescoli y su hermana Sara nos hizo de llebre al final objetivo cumplido en 1:25´56" y 7º de cat M6 ahora estoy liado con la crónica.

hola runnersatboi siento no poder saludarte ayer .. en esa foto también hay otra crack que fue la ganadora del 10k .. mireia cano .. compartimos entreno el otro día ..  :great:

20 Set 2015 12:57 #66 per pinelli (Associat/da)

Alba ]   :love: Moltes felicitats per el teu podi a 2" de la segona estas que té sales  :great: :great:

gracies miguel vigila i a recuperar crack ..  :great:

20 Set 2015 14:51 #67 per jaume86 (Associat/da)
Un any més molt content d'haver participat a La Collbatonina, una cursa molt cuidada i mimada en la que gaudeixo i pateixo d'igual manera  :party: :party:

Aquest any, malauradament, no havia pogut assistir a cap entrenament previ i no tenia el circuit tan recent com la passada edició però tenia present que la clau estava en no cebar-se en els primers kms, que els 15kms es fan llargs i al final es podia apretar força. A més, la primera pujada és la més dura, la segona al Bruc no ho era tant i la darrera entre olivers, era força passable.

Amb aquestes premises inicio la cursa, intentant mantenir un ritme al voltant de 4:45 tot i que intento no perdre masses posicions. La primera pujada és la més tècnica, res de l'altre món però força corredors en algun punt camina i ho vull evitar. Faig aquests kms més ràpids del què tenia pensat i finalitzo la pujada amb les cametes ben calentetes...i la baixada a El Bruc recordo que no era fàcil però allà hi ha l'havituallament i podré recuperar una mica abans de tornar a pujar.

Arribo a la plaça d'El Bruc i comença la pujada, creia que estava aquí l'aigua però ja veig que està a 200m. Bec una mica i segueixo pujant. Aquesta pujada s'em fa eterna, ui, crec que m'estic passant de ràpid! Al tram previ a la tercera pujada recordo que l'any passat vaig regular molt bé, sent avançat per algun corredor però a la baixada vaig volar. Així que procuro fer el mateix i no cebar-me més. Em passa el primer corredor des del primer km. Tranquil. Segueixo igual.

Arribo per fi a la darrera pujada, la trobo tard però apareix. No tinc bones sensacions avui però apreto, és la darrera i vindrà terreny còmode per apretar. Em torno a passar, ara ho sé. Per guanyar 5 segons en pujada en perdré forces més baixant. Almenys confirmo el què m'havia semblat a meitat de carrera, al km10 estic anant més ràpid que l'any passat. Al cap i a la fi, era aquest l'objectiu que volia!

Toca patir fins al final, així que aprofito l'havituallament per parar 2 segons i beure tranquil. Segueixo el darrer mur que em deix les cuixes rebentades. Això era el que no volia...crec que serà difícil apretar durant la baixada on l'any passat vaig volar. Aprofito un company que va a bon ritme i em poso darrera seu, a la samarreta hi diu Emi. Es gira a mirar-me bastants cops però no li puc donar relleu, necessito recuperar una mica més. Ens avancen 4 o 5 corredors i intento tirar endavant amb ells, cada passa queda menys. Ja hem passat el precios tram del bosc, el tram del golf? on cal vigilar els clots del terra (com em va dir en Jordi!) i pràcticament arribem al poble. Hi ha algun turonet que es fa etern, quin mal fa! I arribem al poble, va Jaume, espavila, la foto del pont i avall al màxim fins l'arribada.

Finalment 1:09:00, un minut menys que l'any passat, tot i que aquest any hi ha molt més nivell i quedo el 33 i no pas el 15...

M'ho bec tot a l'arribar, estava tant just!! Veig que no hi ha cua als fisios, pues massaguito que em fa un mal el quadriceps dret... Dutxa freda que va de perles, saludo de nou a tots els amics i cap a Vilanova molt i molt content

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

20 Set 2015 15:02 #68 per RunnerSantBoi (Visitant)
Pinelli31 si os vi a varios correcats pero todos estabamos ocupados entre el dorsal, saludo y calentamiento al final acabas la cursa ducha fria birra en 10´y a casa como siempre escopeteado jeje

334 curses 1994-2016

20 Set 2015 19:12 #69 per wolves (Associat/da)
Em va agradar moltissim la cursa. Tot!!
Un 10 pels organitzadors i per tots els voluntaris. Excel.lent . Jordi  8) 8)
El meu objectiu, discret, era millorar el temps fet a l'entrenament de dissabte passat. Pensava que ho podía repetir però... No contava amb la calor. No és el mateix córrer a les 8 del matí que a quarts de sis de la tarda, està clar...
Al començament, quan el grup comença a estirar-se vaig amb un grup de 4-5 corredors fent-nos la goma tota l'estona.
Passo per l'avituallament 1'20" més lent del previst.  :no: Tot i així, m'aturo un minutet i bec aigua i isotònica amb tranquil.litat.
Just desprès de l'avituallament, a la pujadeta cabr-na, agafo forces per encarar la 2a meitat de cursa amb més ambició.
A la 1a baixada forta, em deixo anar i deixo enrera al grupet que m'havia acompanyat durante els 1ers 5 qms.
Corro sol. Ningú per davant i ningú per darrera.
Però abans del corriol del qm 6 visualitzo a una parella que anava uns 150 metres per davant meu. Això m'anima força. Al corriol els enxampo i els segueixo fins pasada la Vinya Nova. Just abans d'entrar de nou al casc urbà de Collbató els passo i me'n vaig a pel següent corredor. És un veterà del CAO. Passem el porxo igualats i a la baixada posterior el supero... I a mi em supera el guanyador de la cursa de 15qm.  :whistle: Quina màquina!
Ja queda menys d'un qm i em trobo força còmode per apretar una mica més. A la penúltima recta veig a una noia que va una mica més lenta que jo. Apreto encara més, i a la recta final la supero.
El 2on parcial em surt molt millor del previst. Recupero el 1'20” perdut al començament i guanyo 36" extres. (Acabant els darrers 300m a 4'10")  :surprised:

I en pinelli31 fent de llebre improvisada de la guanyadora femenina, noo?  8)
Manolo-RunnerSantBoi correr con las Prescolí Sisters no tiene mérito noo??  ;)  Vaya cracks!!

Fins la propera.
Vagi bé!

20 Set 2015 22:18 #70 per pinelli (Associat/da)
si wolves 200 metres de llebre ..  :rofl: .. anava petat i era l'ultim cartutxo ..  :rofl: 

20 Set 2015 22:19 - 20 Set 2015 22:22 #71 per RunnerSantBoi (Visitant)
Wolves es una experiencia única correr con estas dos cracks y mi amiga Sonia Cruz lo pasamos pipa sobre todo los 3 últimos kms :yes:

Jordi esperamos ansiosos fotos d´arribada :great:

334 curses 1994-2016

21 Set 2015 19:41 #72 per Jordi-Collbató (Associat/da)
Companys/es, moltes gràcies per vindre!!!!

Ha estat un plaer poder-vos veure!!! Em sap greu no haver-vos pogut dedicar més temps, però m'ha agradat molt veureu's... Pinelli31, Jaume86, Tete Xavi, wolves, RunnerSantBoi, AlbaOscar....

Donar-li el seu merescut premi a l'Alba m'ha fet també molta ilu!!! :yipi:

Ara vull compartir alguna cursa però al vostre costat!!!  :love:

1:44:12  21km   Mitja Sitges 2014
43'48''   10km   Cursa del Foc 2014
40'33"    5 milles Nocturnes de Cerdanyola 2012
23'27"    5km     La Sansi - Viladecans 2012

22 Set 2015 20:53 #73 per RunnerSantBoi (Visitant)
Jordi, vi a 2 o 3 fotógrafos en la cursa, sabes si pondrán fotos en la web ? merci

334 curses 1994-2016

23 Set 2015 20:17 #74 per Jordi-Collbató (Associat/da)

1:44:12  21km   Mitja Sitges 2014
43'48''   10km   Cursa del Foc 2014
40'33"    5 milles Nocturnes de Cerdanyola 2012
23'27"    5km     La Sansi - Viladecans 2012

23 Set 2015 21:50 #75 per pinelli (Associat/da)

l'any que ve tornem .. la meva filla li va encantar ..  :love:

23 Set 2015 22:58 #76 per RunnerSantBoi (Visitant)
moltes gracies Jordi  :great:

334 curses 1994-2016

23 Set 2015 23:47 #77 per wolves (Associat/da)
pinelli31... La foto no té preu!  :yes:

24 Set 2015 00:39 #78 per pinelli (Associat/da)

gracies .. wolves es que li fa il.lusio entrar amb el seu pare .. d'aqui a poc tems sera correcat ..  :love:

24 Set 2015 09:32 #79 per (Visitant)

Moltes gràcies Jordi per tot!!! Va ser fantàstic el circuit de 15 Km. Era el segon any que venia a Collbató i vaig acabar de nou satisfet de tot plegat. Ara només em queda els 5 Km però veig difícil fer-los, ja que em va agradar molt la distància dels 15 tot i el corriol de pujada fet xino-xano!!!! Això sí l'any que ve hem de posar hora per la foto Correcat que va ser l'únic que va faltar....  :whistle:

Tornaré!!  :yes:

24 Set 2015 23:29 #80 per wolves (Associat/da)
Potser la teva nena és correcat i ella encara no ho sap...  ;)

gracies .. wolves es que li fa il.lusio entrar amb el seu pare .. d'aqui a poc tems sera correcat ..  :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats