Mediterrani Nit Run 5k i 10K 2015 18/07/2015

Mediterrani Nit Run 5k i 10K 2015 18/07/2015

29 Jun 2015 17:46 #1 per Jorfer (Associat/da)
Nova cursa que es realitzarà íntegrament dins del Canal Olímpic de Castelldefels.

Serà la primera cursa que faré a la temporada 2015/2016. A veure que tal va.
Segurament ajudaré a un parell d'amics a assolir els seus objectius.  :yes: :yes:

Adjunto la informació de la cursa per si algú de vosaltres està interessat.
www.mediterraninitrun.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2015 20:49 #2 per xavher (Visitant)
bones
em sembla que es la que substitueix la nocturna de gava
un que fara la de 5 km per tancar temporada 2014/2015

29 Jun 2015 21:07 #3 per Jorfer (Associat/da)
Xavher doncs ens veurem pel Canal del meu poble  :wink2: :yes:

30 Jun 2015 10:41 #4 per waterpoler (Associat/da)
XavHer, la Nocturna de Gavà encara es fa aquest 2015, el dia 11 de juliol

www.lowlightseries.com/gava/

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

30 Jun 2015 19:47 #5 per xavher (Visitant)
bones:
gracies waterpoler per la informacio , com vaig lleguir que feian canvi dels organizadors i per dades habia soposat que seria la del canal olimpic.
Llavors Jorfer ens veiem al teu poble

13 Jul 2015 12:20 #6 per JMGuijarro (Visitant)
A mi me preocupa un poco el tema de ser un circuito a 4 vueltas. Dos cursas de 5 y 10Km... creeis que va a haber doblados a tutiplen? se podrá correr comodo?

10k - 44'11" - Nocturna de L'Hospitalet 2015
21k - 1h34'25" - Mitja Marató de Granollers 2016
42k - 3h27'24"" - Maratón de Sevilla 2016

13 Jul 2015 13:26 #7 per Jorfer (Associat/da)

A mi me preocupa un poco el tema de ser un circuito a 4 vueltas. Dos cursas de 5 y 10Km... creeis que va a haber doblados a tutiplen? se podrá correr comodo?

Jo crec que no n'hi haurà problemes doncs no n'hi haurà molts inscrits i per on correm és suficientment ample. No pateixis

19 Jul 2015 10:43 #8 per Jorfer (Associat/da)
Ahir al vespre vaig participar en aquesta primera edició d'aquesta cursa al Canal Olímpic de Castelldefels.

Vaig poder saludar a alguns correctats: Xavher, (al seu amic que no recordo el nick  :oops: :oops:) ergofo (fent fotos a dojo  :great: :great:, Xikt3a (un plaer saludar-te, he escrit bé el teu nick?  :oops:), Dani Vicente (un crack el dissetè de la general amb una bona calor), Carlos (amb unes espardenyes minimalistes que li fan volar), Rafa Pérez,...

En quan a la Cursa està bé doncs et sents acompanyat en tot moment. La sortida una mica estreta però de seguida es pot córrer bé. La recollida de dorsals i guardarropia sense cues, però al pasta-party si que hem tingut que esperar. Encara que era un recorregut tancat on es tenien que donar voltes jo he trobat a faltar els quilòmetres marcats com a orientació, ja que encara que tenim gps als canells sempre va bé tenir una referència real al terra que et doni més seguretat del ritme que portes.

En quan a la meva cursa vaig sortir a rodar amb el dorsal per a veure el meu punt de partida de la nova temprada que començo ara en busca de nous objectius. Vaig sortir de les darreres posicions amb la intenció de fer una cursa en progressió baixant de 50 minuts. I així ho vaig fer fins el km 6 que em vaig posar a 4.30, per a després baixar el ritme i tornar a 4.45/4.50 doncs la calor i la falta d'entrenament no em van permetre anar més ràpid. Finalment vaig acabar amb un temps de 47:41 que crec que és el meu pitjor temps sense fer de llebre del meu currículum atlètic, però no passa res, doncs per mi va ser una cursa/entrenament.

Bon estiu i bona temporada a tothom!!

19 Jul 2015 17:19 #9 per ergofo (Visitant)
Tal i com ha dit el jorfer, ahir vaig anar a aquesta cursa com a fotògraf, aprofitant que corria un amic. Tot i el calor que havia fet durant el dia, a l'hora de començar la cursa corria un cert aire que, com a mínim els espectadors agraíem.

Dues sortides diferenciades pels 5 i 10 km, que van fer que de cop els més ràpids dels 5km es trobessin als últims dels 10 i al revès, ja que eren 3 voltes i una mica més. Com ha dit el jorfer el circuit era força estret i es van veure forces zig-zags.

Aquí us deixo les fotos que vaig fer.

plus.google.com/photos/10071659562259478...thkey=CIvrqb-Lpdy2KQ

Salutacions

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

19 Jul 2015 19:01 - 19 Jul 2015 19:06 #10 per Jorfer (Associat/da)
Ergofo moltes gràcies per les fotografies  :great: :great:
Quina col·lecció més espectacular m'has fet noi  :great: :great: :great:
Molt agraït!!!!  :love: :love:

19 Jul 2015 19:05 #11 per corriendovoy.com (Visitant)

*** VÍDEOS DISPONIBLES ***
Salida y meta de las carreras de 5 km y 10 Km de la' Mediterrani Nit Run' de Castelldefels (Barcelona).
www.corriendovoy.com/atletismo/meditaerr...n-alianca-barcelonad

19 Jul 2015 22:27 #12 per XiK3ta (Visitant)
Bona nit!

Per ser la primera cursa força ben organitzada. Res de cues, ni recollida de dorsals, guardaroba, ni als wc (que les noies ho patim molt!). Com ja han comentat per aquí, només vam fer cua a  l'arribada per recollir la pasta...però acceptable.

El circuit estret, però al final t'anaves esplaiant i trobaves al teu espai.  No m'acostumen a agradar els circuits on es donen voltes i aquí eren casi 4...això mentalment a mi em mata, però al final va caure MMP  :party: 55:50. (ja estan a punt de caure els 55  :yipi:)

un plaer saludar-te Jorfer, I tot i que encara no he pogut mirar les fotos merci Ergofo.

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

19 Jul 2015 23:13 #13 per Jorfer (Associat/da)
XIK3ta doncs ja veuràs quina col.lecció ens ha fet l'Ergofo
Per cert moltes felicitats per la teva nova MMP
I avui també has fet MMP al cinc? :wink2:

19 Jul 2015 23:32 #14 per XiK3ta (Visitant)
Ostrs sí!!! Vaja reportatge Ergofo! merci de nou

Doncs si Jorfer, avui tb ha caigut MMP a Poble Sec!! :yes:

20 Jul 2015 09:59 #15 per Jorfer (Associat/da)

Ostrs sí!!! Vaja reportatge Ergofo! merci de nou

Doncs si Jorfer, avui tb ha caigut MMP a Poble Sec!! :yes:

Doncs ja estàs actualitzant les te es MMP'S de la signatura
Per cert, tens molt marge de millora i a poc a poc aniràs progressant segur :yes:

20 Jul 2015 11:35 #16 per obadia (Visitant)
Bon dia!,

Bona cursa la del dissabte, jo vaig anar a la de 5 km i no es va fer pesat donar voltes a un mateix circuit, suposo que els que vàreu fer 10 és un altra cosa, es podia corre bastant bé tot i que és un circuit estret.

Esperem que l'any vinent no es massifiqui.

Vaig fer MMP tot i la calor, així que molt content.

Jorfer jo sol l'amic del Xavier  ;) ;)

I moltes gràcies Ergofo per les fotos.

20 Jul 2015 11:50 #17 per Jorfer (Associat/da)
Flashback ara ja et tinc fitxat
I felicitats per la MMP

20 Jul 2015 14:04 #18 per curat (Associat/da)

Ahir al vespre vaig participar en aquesta primera edició d'aquesta cursa al Canal Olímpic de Castelldefels.

Vaig poder saludar a alguns correctats: Xavher, (al seu amic que no recordo el nick  :oops: :oops:) ergofo (fent fotos a dojo  :great: :great:, Xikt3a (un plaer saludar-te, he escrit bé el teu nick?  :oops:), Dani Vicente (un crack el dissetè de la general amb una bona calor), Carlos (amb unes espardenyes minimalistes que li fan volar), Rafa Pérez,...

En quan a la Cursa està bé doncs et sents acompanyat en tot moment. La sortida una mica estreta però de seguida es pot córrer bé. La recollida de dorsals i guardarropia sense cues, però al pasta-party si que hem tingut que esperar. Encara que era un recorregut tancat on es tenien que donar voltes jo he trobat a faltar els quilòmetres marcats com a orientació, ja que encara que tenim gps als canells sempre va bé tenir una referència real al terra que et doni més seguretat del ritme que portes.

En quan a la meva cursa vaig sortir a rodar amb el dorsal per a veure el meu punt de partida de la nova temprada que començo ara en busca de nous objectius. Vaig sortir de les darreres posicions amb la intenció de fer una cursa en progressió baixant de 50 minuts. I així ho vaig fer fins el km 6 que em vaig posar a 4.30, per a després baixar el ritme i tornar a 4.45/4.50 doncs la calor i la falta d'entrenament no em van permetre anar més ràpid. Finalment vaig acabar amb un temps de 47:41 que crec que és el meu pitjor temps sense fer de llebre del meu currículum atlètic, però no passa res, doncs per mi va ser una cursa/entrenament.

Bon estiu i bona temporada a tothom!!

Enhorabona Jorfer per la teva PMP en 10mil  :he: De moment, però, és la millora marca de la temporada i segur que la milloraràs molt  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

20 Jul 2015 15:54 #19 per XiK3ta (Visitant)
Gràcies Jorfer pels ànims.
US deixo l'enllaç del JJVICO amb més fotos

20 Jul 2015 16:07 #20 per Jorfer (Associat/da)
Curat per això treballarem :yipi:
Xikt3a merci pel nou enllaç :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats