Cursa Correbarri (04-10-2015) 09:00h

Cursa Correbarri (04-10-2015) 09:00h

04 Oct 2015 16:36 #61 per Tiny (Associat/da)
Cursa molt ben organitzada i bona per fer marca!

Tercera participació en aquesta cursa amb el Lluis95.
Avui he gaudit molt amb la cursa ja que he completat la meva
preparació per la marató de Munic diumenge vinent.  :party: :party:

He intentat mantenir un ritme constant i he afluixat una mica els dos
últims km. per acabar en 44’32, una mica millor que a la cursa del
Poble Nou (i sense llebre!)  ;).

Per anar “disfressat” amb les samarretes dels barris deixes de
saludar companys. En les fotos veig al Jordi Mas entrant un
segon davant meu amb el mateix temps real i ni ens hem vist!!!  :grrrrrr:

M’ha agradat: Bona bossa obsequis a l’arribada, Poques retallades (al meu ritme),
Circuit molt planer. Conversar amb companys que feia temps que no veia.

No m’ha agradat: Les cues per recollir les bosses en alguns barris (Eixample
i Gràcia), mentre altres no tenien a ningú esperant.

Felicitats als que heu fet MMP!
Moltes gràcies a fotògrafs, animadors i voluntaris.  :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2015 18:07 #62 per jordi mas (Associat/da)

Cursa molt ben organitzada i bona per fer marca!

Tercera participació en aquesta cursa amb el Lluis95.
Avui he gaudit molt amb la cursa ja que he completat la meva
preparació per la marató de Munic diumenge vinent.  :party: :party:

He intentat mantenir un ritme constant i he afluixat una mica els dos
últims km. per acabar en 44’32, una mica millor que a la cursa del
Poble Nou (i sense llebre!)  ;).

Per anar “disfressat” amb les samarretes dels barris deixes de
saludar companys. En les fotos veig al Jordi Mas entrant un
segon davant meu amb el mateix temps real i ni ens hem vist!!!  :grrrrrr:

M’ha agradat: Bona bossa obsequis a l’arribada, Poques retallades (al meu ritme),
Circuit molt planer. Conversar amb companys que feia temps que no veia.

No m’ha agradat: Les cues per recollir les bosses en alguns barris (Eixample
i Gràcia), mentre altres no tenien a ningú esperant.

Felicitats als que heu fet MMP!
Moltes gràcies a fotògrafs, animadors i voluntaris.  :great:

Tampoc t'he vist.  Hem fet el mateix temps.  A l'arribada m'he trobat al Vicenç que ha entrat una mica abans que nosaltres. La cursa està bé, és ràpida i es pot córrer amb comoditat. El sistema aquest d' organitzar-ho tot per districtes no acaba de funcionar. A la recollida de dorsals a Sant Martí hi havia unes 10 persones fent cua i molts districtes sense ningú recollint.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

04 Oct 2015 18:14 #63 per Pol26 (Associat/da)
Molt bona cursa aquest matí, porto 3/4 edicions fetes i és una cursa fixa en el meu calendari!  :great: Aquest any també cal felicitar l'organització en tots els aspectes, llàstima de la cua que s'ha format al guardarroba al acabar la cursa :frown:

Per la meva part he sortit al costat del danistal que feia de llebre de 40min i ho ha clavat, els primers dos kms els he fet amb ell i després he anat tirant tant com les cames m'han permès, he passat el km 5 19'46'' i m'he vist complicat intentar fer mmp (39'19'') tot i així he anat passant els kms on el clàssic tram del 7-9 ha tocat patir. Finalment el segon parcial ha sortit en 19'38'' i el temps final ha estat de 39'24'' només 5 segons per sobre de la meva MMP. Però com estem a principi de temporada el resultat el dóno per molt bo!

Molt content de compartir una estona amb endanigoal, david77, wallaby, mattu, guiri, josecarnero, JosepJaipur i tants altres!  :yes:

Tiny molt bon temps el teu una setmana abans de la marató, molta sort! :great:

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

04 Oct 2015 18:28 #64 per jaume86 (Associat/da)
Molts tiempazos aquest matí, felicitats a totes i tots  8) 8) 8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Oct 2015 18:42 - 04 Oct 2015 20:01 #65 per ergofo (Visitant)
Jo avui debutava a Correbarri, ja que en passades edicions crec que coincidia amb el dia 12 que al ser festiu aprofitava per marxar fora, així que per mi aquesta data de 1a setmana d'octubre que es mantingui!!! Després de fer una part de la Ultra Pirineu no havia entrenat gaire així que tampoc podia esperar un gran temps però s'havia de sortir a tope per Nou Barris (és una de les poques curses on no porto la samarreta correcat però crec que forma part de la cursa, anar animant als companys del barri, donar una nota de color a la cursa, etc.) He sortit per darrere la llebre de 40 i durant la cursa el que he intentat és anar mantenint la distància i mica en mica se m'anava escapant però anava avançant corredors. He passat el km.5 en 20.38, l'avituallament pel meu gust una mica curt (no sé si al passar el gruix de gent potser algú s'ha quedat sense, però amb el dia que feia i al ser 10 km es podria aguantar). La baixada final dona ales per acabar fort i és una cursa per acabar fort per sumar alguna posició per a la classificació per barris (tot i que després quedem penúltims  :rofl: ). Al final 41.06 molt millor de l'esperat.

A l'arribar m'he trobat amb alguns correcats amb autèntics marcons.

Com a nota negativa, algú que ha increpat a en CarlesCat per fer fotos (de malfollat n'hi ha a tots els llocs) i el que dieu del guardarroba es semblant al que va passar a la marató de bcn que feien el guardarroba per temps. Fóra millor un ordre aleatori, ja que entenc que el nombre de bosses de nou barris és molt menor al de l'Eixample segons les dades que ha comentat el waterpoler.

Tret d'això, una cursa molt recomanable i ràpida, aíxi que apuntada queda per a la propera edició (a veure si es manté la data jaja) i amb uns speakers de 10!!!  :love:

Us deixo alguna foto (bàsicament surten les llebres fins al 45 i algun company que anava de correcat) que ha fet mun pare: picasaweb.google.com/1007165956225947842...v1sRgCOfqk-HztL6CigE

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

04 Oct 2015 19:55 - 04 Oct 2015 22:18 #66 per ManoloM (Associat/da)
Salvo el tema del Guardarropía, que he oido que ha habido algún problema  :arf:, el resto un 10.
Muy buena organización, buen recorrido, kms bien marcados y buena organización.

Ha ganado mi distrito (St.Martí) como siempre  :party: :party: :party: y l@ liebres lo han bordado, creo que la gente ha quedado contenta con tod@s. Gracias.

Tiempos oficiales:
Joan3:               36'43"
Danistal:           39'50"
ManoloM:          44'55"
Antonio_varela: 49'51"
JaviC:               54'48"
Belenka:           59'39"

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

04 Oct 2015 20:42 #67 per jaume86 (Associat/da)

Salvo el tema del Guardarropía, que he oido que ha habido algún problema  :arf:, el resto un 10.
Muy buena organización, buen recorrido, kms bien marcados y buena organización.

Ha ganado mi distrito (St.Martí) como siempre  :party: :party: :party: y l@ liebres lo han bordado, creo que la gente ha quedado contenta con tod@s. Gracias.

Tiempos oficiales:
Joan3:               36'43"
Danistal:           39'50"
ManoloM:          44'55"
Antonio_varela: 49'51"
JaviC:               54'58"
Belenka:           59'39"

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Moltes felicitats!! Quin nivell  :surprised: :surprised:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Oct 2015 21:46 #68 per pinelli (Associat/da)
debut a nou barris amb nota ..  :yipi: MMP (47:56 ) ..  he aparcat molt rapid i cap a la sortida .. m'he trobat la teresa pel cami i fent xerradeta ens hem juntat amb uns quants correcats mes .. entre tant tenia la sospida de trovar-me als maratonians fent tirada .. aixi ha sigut  Aurelian  i danili  :love:  fent les seves tirades pel litoral .. esperem per fer foto si/no .. fins que apareix carlescat i waterpoler .. foto multicolor que algu ja la penjara ..  anem a la cursa .. :
despres d'un calentament penos, vaig fins el cartell de sub 50 ..  quan estic dins veig a la xik3ta i em diu que va per fer 55 .. aixo no em quadra i al minut veig com es posa davant nostre la llebre de 55 javic .. la de 50 la tenia molt lluny .. el repte era apasionant .. si agafo la llebre faig marca segur ..  :yes:    
sortida bastant fluida i rapidament al ritme creuer .. 4:42 , 4:43 ,4:41 els tres primers km .. per primera vegada veig la llebre .. que la agafo al avituallament (per mi massa curt) .. 5,5km  o aixis ... agafo aigua i em deixo portar per la llebre toni varela m'he sentit molt orgullos de tu  :yes: .. tota l'estona animant , aconsellant, cantant els segons que portavem de marge , dirigint el cotarro d'un numerosisim grup ..  que fins i tot li han fet un aplaudiment al km 8  :surprised:.. ja anava justet de forces pero no volia petar.. aquest ritme de 5m/km el portava be, pero era molt just per fer marca , aixi que al km 8,5 he anat cap al davant i al gir de 180 graus he vist que li portava uns segons a la llebre .. ultim km a tope fins l'arc vermell.. 100m mes endevant era el bo  :grrrrrr: .. meta i MMP .. 47:56 rebaixant 12 seg del meu millor temps ..  :yipi:
molt content perque volia baixar d'una vegada de 48 i avui era l'ultima oportunitat .. (ara toca muntanya i es perd molta velocitat ) ..
content tambe amb l'organitzacio , aquesta cursa te molt futur .. l'imatge multicolor es espectacular .. la cursa esta ben parida .. encantat com sempre de parlar i coneixer nou correcats  :love: (son molts i em deixaria noms ) nomes el tema de guardarroba l'avituallament curt fan que aquesta cursa pugui encara millorar ..  es una cursa per fer marca .. dels deu primers cuatre son de nou barris .. quina injusticia  :intello:    l'any que ve que tremoli sant marti ..  :yes:
felicitar als que han fet marca i als  que han puntuat pel seu barri .. i agrair  al toni varela la seva tasca .. :love:  
gracies per les felicitacions  :great:                           .. ara muntanya .. yeahhhh !!!

04 Oct 2015 22:27 #69 per XiK3ta (Visitant)
Bona nit!
Aquesta ha estat la meva 3a Correbarri i per mi fixe al calendari també. Ha caigut MMP (per 7 seg :biggrin:) 55:43.

Felicitats a l'organització: Cursa ràpida, punts quilomètrics molt ben marcats, bossa del corredor i bossa fi de cursa espectaculars. Bravo! 8) Si he de comentar algo negatiu seria el fet de no poder recollir el dorsal el mateix dia de la cursa ja que pels que no som de la capital ens obliga a desplaçar-nos dos dies a bcn. Però a part d'això de les millors curses de BCN!

He arribat a temps per poder sortir a la foto correcat i saludar-vos a alguns de vosaltres teresa, Pinell31 (enhorabona per la MMP)...tot i que avui era més difícil identificar-nos
La cursa molt bé. He pogut seguir la llebre de sub 55 fins al km 5...després ja se m'ha escapat, però tot i així contenta pel resultat. A més la temperatura era ideal!  
Tot i que la meva marca no és per tirar cohets, he estat de les primeres 15 noies de Nou barris, així que el meu temps ha servit per puntuar pel barri ;). Molt contenta!

Gràcies a les llebres i als animadors!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

04 Oct 2015 23:02 #70 per Jorfer (Associat/da)
Xik3ta a poc a poc millorant. Moltes felicitats per aquesta nova MMP  :great: :great:

04 Oct 2015 23:05 #71 per pinelli (Associat/da)
felicitats xik3ta per partida doble..    ara pel sub 55 ..  :yes:

04 Oct 2015 23:10 #72 per XiK3ta (Visitant)
Gràcies Jorfer i Pinelli31 per les felicitacions i pels ànims

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

05 Oct 2015 01:26 - 05 Oct 2015 10:01 #73 per CarlesCat (Visitant)

05 Oct 2015 03:27 #74 per Dabit (Associat/da)
Bona nit, companys,

Aquí teniu algunes fotos més per complementar el grandíssima tasca del CarlesCat.

goo.gl/photos/9wMoGya8bhuP9gyb6

A mi m'ha sortit una cursa regulera, lluny de marca però salvant els mobles, i mira que el dia invitava a fer coses grans. Com sempre, cursa molt ben organitzada, llàstima de les cues al guarda-roba.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

05 Oct 2015 09:40 #75 per Guiri (Associat/da)
Gràcies als fotògrafs!

Després de fer de llebre a les curses de Barça i la Mercé, volia anar fort i buscar MMP a Correbarri pero portava tota la setmana passada refredat i vaig anar amb precaució. Després de un escalfament pel litoral, vaig saludar a Mattias, Pol26 i Danistal - llebre sub-40, amb pla de anar amb ells fins al km5 i després afluixar o accelerar. Ja al km4 tot no anava bé i vaig baixar de ritme fent els primers 5 en 20:13 i els ultims a 20:30, total 40:43, molt millor del 2014 quan faig fer MMP a Correbarri amb 44:55 (gràcies a ManoloM!).

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

05 Oct 2015 10:25 #76 per Running.es (Visitant)
Hola Corredors!!!!
La gent de running.es també vam anar a fer fotos!!!
Hi han d'ambient, de la sortida i de l'arribada ordenades per temps, així és més fàcil que us pogueu trobar.
Us deixem l'enllaç!
running.es/fotos/las-fotos-del-correbarri-2015#.VhIzdlTtlHw

Salut!!!

05 Oct 2015 14:08 - 05 Oct 2015 14:10 #77 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola a tots,

Jo també vaig córrer al Correbarri, participant per St. Martí (el meu barri d’origen ja que visc fora de BCN) i col•laborant en la victòria  :party: jeje ... la idea de competir per districtes està molt bé però s’haurien de pensar un altre sistema de puntuació ja que sinó els barris amb més participants (Sant Martí i Eixample) guanyaran tots els anys (i això sí l’Eixample aconsegueix guanyar algun) Una opció, que jo veig fàcil i justa, seria fer un promig amb el temps de tots els homes d’aquell barri i un altre promig amb el temps de totes les dones i que guanyi el barri amb els promitjos més baixos.

La cursa em va agradar molt, el circuit molt ràpid i un ambient molt xulo. Només a millorar el temps d’espera a la recollida del guarda-roba i potser dóna alguna cosa sòlida millor al acabar la cursa (fruita o barreta de cereals millor que el snack aquell).
Respecte a la meva cursa, em va anar molt bé, volia apropar-me als 40’ i vaig acaba en 40’11”  :yipi: Surto una mica davant de la llebre de 40’ (Danistal), la sortida va ser molt bona, sortint del primer calaix es podia córrer molt bé en tot moment, tot i així potser el pas per drassanes és estret. Anem a bon ritme amb a la llebre de 40’ fins al km 4 (moltes gràcies Danistal  :great:), després com volia regular una mica em vaig despenjar uns metres, passant el km 5 amb 20’10”. A partir d'aquí la idea va ser intentar córrer en positiu, mantenint el grupet de la llebre a la vista (tota la estona van estar a 15-20”). La recta de meta es va fer llarguíssima, però vaig poder acabar fort (últim km a 3’49”/km) fent 20’02” al segon parcial. Molt content tant amb les sensacions com amb el temps final.

Propera parada Cros de Sants  ;) 

Ens veiem,

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'07" - 2026 Mitja Marató Barcelona
42k: 3h10'46" - 2024 Marató València
www.strava.com/athletes/550322

07 Oct 2015 12:58 #78 per toni_varela (Associat/da)

debut a nou barris amb nota ..  :yipi: MMP (47:56 ) ..  he aparcat molt rapid i cap a la sortida .. m'he trobat la teresa pel cami i fent xerradeta ens hem juntat amb uns quants correcats mes .. entre tant tenia la sospida de trovar-me als maratonians fent tirada .. aixi ha sigut  Aurelian  i danili  :love:  fent les seves tirades pel litoral .. esperem per fer foto si/no .. fins que apareix carlescat i waterpoler .. foto multicolor que algu ja la penjara ..  anem a la cursa .. :
despres d'un calentament penos, vaig fins el cartell de sub 50 ..  quan estic dins veig a la xik3ta i em diu que va per fer 55 .. aixo no em quadra i al minut veig com es posa davant nostre la llebre de 55 javic .. la de 50 la tenia molt lluny .. el repte era apasionant .. si agafo la llebre faig marca segur ..  :yes:    
sortida bastant fluida i rapidament al ritme creuer .. 4:42 , 4:43 ,4:41 els tres primers km .. per primera vegada veig la llebre .. que la agafo al avituallament (per mi massa curt) .. 5,5km  o aixis ... agafo aigua i em deixo portar per la llebre toni varela m'he sentit molt orgullos de tu  :yes: .. tota l'estona animant , aconsellant, cantant els segons que portavem de marge , dirigint el cotarro d'un numerosisim grup ..  que fins i tot li han fet un aplaudiment al km 8  :surprised:.. ja anava justet de forces pero no volia petar.. aquest ritme de 5m/km el portava be, pero era molt just per fer marca , aixi que al km 8,5 he anat cap al davant i al gir de 180 graus he vist que li portava uns segons a la llebre .. ultim km a tope fins l'arc vermell.. 100m mes endevant era el bo  :grrrrrr: .. meta i MMP .. 47:56 rebaixant 12 seg del meu millor temps ..  :yipi:
molt content perque volia baixar d'una vegada de 48 i avui era l'ultima oportunitat .. (ara toca muntanya i es perd molta velocitat ) ..
content tambe amb l'organitzacio , aquesta cursa te molt futur .. l'imatge multicolor es espectacular .. la cursa esta ben parida .. encantat com sempre de parlar i coneixer nou correcats  :love: (son molts i em deixaria noms ) nomes el tema de guardarroba l'avituallament curt fan que aquesta cursa pugui encara millorar ..  es una cursa per fer marca .. dels deu primers cuatre son de nou barris .. quina injusticia  :intello:    l'any que ve que tremoli sant marti ..  :yes:
felicitar als que han fet marca i als  que han puntuat pel seu barri .. i agrair  al toni varela la seva tasca .. :love:  
gracies per les felicitacions  :great:                           .. ara muntanya .. yeahhhh !!!

Moltes felicitats Pinelli31 per la teva MMP, molt treballada i amb una cursa molt intelligent, reservant quan tocava i apretant quan tocava.
Per mi ha estat un plaer compartir quilòmetres amb tu i amb tota la resta de corredors que en un momento o altre m'han acompanyat.
Ara la MMP ja és historia i toca buscar un nou repte. ânims que tu pots!!!!!!

Una abraçada,

07 Oct 2015 13:58 #79 per pinelli (Associat/da)
gracies toni varela la veritat es que sense voler em va sortir la cursa perfecta .. persecucio , consolidacio , i ultim 1500 metres a  tope ..  ara toca muntanya , pero a partir de febrer tornarem a intentar rebaixar el crono .. (si puc)  :intello:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats