- Missatges: 721
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Cursa molt ben organitzada i bona per fer marca!
Tercera participació en aquesta cursa amb el Lluis95.
Avui he gaudit molt amb la cursa ja que he completat la meva
preparació per la marató de Munic diumenge vinent.![]()
He intentat mantenir un ritme constant i he afluixat una mica els dos
últims km. per acabar en 44’32, una mica millor que a la cursa del
Poble Nou (i sense llebre!).
Per anar “disfressat” amb les samarretes dels barris deixes de
saludar companys. En les fotos veig al Jordi Mas entrant un
segon davant meu amb el mateix temps real i ni ens hem vist!!! :grrrrrr:
M’ha agradat: Bona bossa obsequis a l’arribada, Poques retallades (al meu ritme),
Circuit molt planer. Conversar amb companys que feia temps que no veia.
No m’ha agradat: Les cues per recollir les bosses en alguns barris (Eixample
i Gràcia), mentre altres no tenien a ningú esperant.
Felicitats als que heu fet MMP!
Moltes gràcies a fotògrafs, animadors i voluntaris.
Salvo el tema del Guardarropía, que he oido que ha habido algún problema :arf:, el resto un 10.
Muy buena organización, buen recorrido, kms bien marcados y buena organización.
Ha ganado mi distrito (St.Martí) como siempre![]()
![]()
y l@ liebres lo han bordado, creo que la gente ha quedado contenta con tod@s. Gracias.
Tiempos oficiales:
Joan3: 36'43"
Danistal: 39'50"
ManoloM: 44'55"
Antonio_varela: 49'51"
JaviC: 54'58"
Belenka: 59'39"
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
debut a nou barris amb nota .. :yipi: MMP (47:56 ) .. he aparcat molt rapid i cap a la sortida .. m'he trobat la teresa pel cami i fent xerradeta ens hem juntat amb uns quants correcats mes .. entre tant tenia la sospida de trovar-me als maratonians fent tirada .. aixi ha sigut Aurelian i danili :love: fent les seves tirades pel litoral .. esperem per fer foto si/no .. fins que apareix carlescat i waterpoler .. foto multicolor que algu ja la penjara .. anem a la cursa .. :
despres d'un calentament penos, vaig fins el cartell de sub 50 .. quan estic dins veig a la xik3ta i em diu que va per fer 55 .. aixo no em quadra i al minut veig com es posa davant nostre la llebre de 55 javic .. la de 50 la tenia molt lluny .. el repte era apasionant .. si agafo la llebre faig marca segur .. :yes:
sortida bastant fluida i rapidament al ritme creuer .. 4:42 , 4:43 ,4:41 els tres primers km .. per primera vegada veig la llebre .. que la agafo al avituallament (per mi massa curt) .. 5,5km o aixis ... agafo aigua i em deixo portar per la llebre toni varela m'he sentit molt orgullos de tu :yes: .. tota l'estona animant , aconsellant, cantant els segons que portavem de marge , dirigint el cotarro d'un numerosisim grup .. que fins i tot li han fet un aplaudiment al km 8 :surprised:.. ja anava justet de forces pero no volia petar.. aquest ritme de 5m/km el portava be, pero era molt just per fer marca , aixi que al km 8,5 he anat cap al davant i al gir de 180 graus he vist que li portava uns segons a la llebre .. ultim km a tope fins l'arc vermell.. 100m mes endevant era el bo :grrrrrr: .. meta i MMP .. 47:56 rebaixant 12 seg del meu millor temps .. :yipi:
molt content perque volia baixar d'una vegada de 48 i avui era l'ultima oportunitat .. (ara toca muntanya i es perd molta velocitat ) ..
content tambe amb l'organitzacio , aquesta cursa te molt futur .. l'imatge multicolor es espectacular .. la cursa esta ben parida .. encantat com sempre de parlar i coneixer nou correcats :love: (son molts i em deixaria noms ) nomes el tema de guardarroba l'avituallament curt fan que aquesta cursa pugui encara millorar .. es una cursa per fer marca .. dels deu primers cuatre son de nou barris .. quina injusticia :intello: l'any que ve que tremoli sant marti .. :yes:
felicitar als que han fet marca i als que han puntuat pel seu barri .. i agrair al toni varela la seva tasca .. :love:
gracies per les felicitacions.. ara muntanya .. yeahhhh !!!