9/8/15, 19h, Els Prats de Rei, 10 Km

9/8/15, 19h, Els Prats de Rei, 10 Km

28 Jul 2015 14:25 #1 per (Visitant)

Cursa gratuïta. Cursa diumenge a les 19h davant de les piscines municipals. Les inscripcions des de una hora abans. Amb dutxes. L'any passat també hi havia cursa de 5 Km's, aquest any no ho sé... No hi ha gaire més info. Només hi ha al Facebook de l'Ajuntament però jo no en tinc... :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2015 15:52 #2 per tonivet (Visitant)
Jo la vaig fer fa 2 anys, es una cursa mixta i al tram de terra hi ha una mica de desnivell; no gaire. Vindria a ser com Orrius pero les pujades mes suaus i mes llargues. es podía fer una volta  (5km) o dues.

10 Ago 2015 19:12 #3 per (Visitant)

Doncs per segon any consecutiu he anat a fer aquesta cursa i he acabat molt content. Gratuïta i pots escollir entre una volta (aprox 4'8 Km) o dues (11 Km). Són dues voltes diferents... :whistle: I com que el dia anterior per culpa de la pluja i els forts pendents de Sant Vicenç de Calders amb la possibilitat de caure i prendre mal vaig decidir veure els toros de darrere la barrera, a Els Prats de Rei vaig tornar a fer la llarga, anunciada de 10 Km però que segons el Garmin surt d'11 Km. Resultat tot i no anar a ful, 5'21" el Km. Després aigua, meló i la possibilitat de banyar-te a la piscina.  :great:

Repetiré segur... :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats