Entreponts Fluor Run 5k/5c-c/10k

Entreponts Fluor Run 5k/5c-c/10k

29 Set 2015 16:06 #1 per tonicosco (Visitant)
Hola companys,

veient que alguns de vosaltres, ens fareu companyia el proper dissabte, us deixo una mica d'info.

Les curses, dins de la humilitat organizatiba en què ens hem volgut moure, començaran a les 21:30 amb la distància de 5k, als 5 minuts (21:35), sortirà la cursa / caminada 5k i quan aquestes dues acabin, a les 22:30, es donarà la sortida a la cursa de 10k. És molt molt molt recomanable l'ús del frontal, ja que pel recorregut hi ha molt poca (o cap) llum. Com podreu veure en el reglament, les curses no seran cronometrades oficialment, tot i que hi haurà un crono en meta perquè tots tingueu el vostre temps. En acabar, tindreu sopar de pasta. Servei de dutxes i guarda-roba.
Com a novetat, hi haurà una zona habilitada per a tot el que es vulgui pintar la cara amb pintures fluorescent.

Esperem que els que participeu, us ho passeu el millor possible i per un dia oblideu el crono (en la mesura que es pugui).

Més informació a www.cursapopular.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2015 16:57 #2 per cfont (Visitant)
Aquesta és una fantàstica proposta per la nit del dissabte 3/octubre. Com totes les coses que organitza el Tonicosco;)

I per aquells que tingueu moltes, moltes, ... però que moltes ganes de fer kms...

la Entreponts Fluor Run 5k/5c-c/10k i la Cursa Popular de Cornellà varen llençar el Pack 2x1.

Algú s'atreveix??  :whistle:

Recordeu que el termini per inscriure's a Cornellà finalitza demà dimecres 30/set, la Entreponts Fluor Run encara tindrà alguns dies més per fer la inscripció...

5KM - 18:50 (II Cursa Nocturna Hospitalet - 2011)
10KM - 36:40 (El Tast de la Mitja - 2012)
1/2 Marató - 1:22:45 (Mitja Barcelona - 2014)
Marató - 2:55:30 (Sevilla - 2011)

04 Oct 2015 09:32 - 04 Oct 2015 09:36 #3 per tonivet (Visitant)
Ahí vaig fer aquesta cursa,  una cursa molt familiar (100 persones) que espero que creixi pero molt ben organizada.  Per aixo agraeixo  de tot cor la feina dels voluntaris que enmig de la foscor del riu ens indicaven el cami amb el seus petos fluorescents i les seves llinternes.
La meva cursa va ser de mes a menys,  vaig  sortir massa rapid al veurem tant endevant,els 4 pelats del principi van passar a parcials de 4.15-4.20. Sort  en vaig tenir d'en jag75 que sense un objectiu concret va decidir fer-me de llebre improvissada i espantar-me els adversaris amb el seus jag-atacks  :666:. Va ser un plaer saludar tambe a en hurtaga que va aconseguir copa com a tercer classificat del 5km's

04 Oct 2015 19:55 #4 per Raf@ (Visitant)
Cursa molt be organitzada sense massificar, i amb molt bons serveis.

Un 10 pels voluntaris, que enmig de la foscor total, ens anaven indicant el camí.

Espero que es torni a repetir l'any vinent, ja que el fet de còrrer a la nit pel riu llobregat, la fa diferent a totes les que poden trobar

Salut i Km's

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

05 Oct 2015 22:25 #5 per jag75 (Visitant)
Gràcies a la sort, vaig fer cap en aquesta cursa que no tenia plantejada.
Agrair a toni cosco i els voluntaris la tasca feta!

M´agrada gaudir de curses "diferentes" i aquesta n´és una. La meva cursa la descriu el tonivet, un plaer d´haver-la pogut fer plegats! i a més trobar-me amb l hurtaga i que fes copa, una alegria.

l´any vinent i torno i "lio" a més d´un per a que m´acompayi. La cursa s´ho mereiex

Ahí vaig fer aquesta cursa,  una cursa molt familiar (100 persones) que espero que creixi pero molt ben organizada.  Per aixo agraeixo  de tot cor la feina dels voluntaris que enmig de la foscor del riu ens indicaven el cami amb el seus petos fluorescents i les seves llinternes.
La meva cursa va ser de mes a menys,  vaig  sortir massa rapid al veurem tant endevant,els 4 pelats del principi van passar a parcials de 4.15-4.20. Sort  en vaig tenir d'en jag75 que sense un objectiu concret va decidir fer-me de llebre improvissada i espantar-me els adversaris amb el seus jag-atacks  :666:. Va ser un plaer saludar tambe a en hurtaga que va aconseguir copa com a tercer classificat del 5km's

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats