5km i 10km Santa Margarida i els Monjos - 17/10/2015

5km i 10km Santa Margarida i els Monjos - 17/10/2015

04 Oct 2015 13:35 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

El proper dissabte 17 d'octubre a les 09:30 tindrà lloc una nova edició del Cros escolar i Curses de 5 i 10 km a Santa Margarida i Els Monjos.

http://crosicursamonjos.blogspot.com.es/

Aquesta és una cursa que vaig descobrir l'any passat i em va deixar un molt bon record. És una cursa, tal com diuen els organitzadors, que trepitja asfalt, terra i herba. De fet, la sortida i arribada es fa en un camp de futbol, trepitjant la gespa...  :wink2:
El circuit és de 5km i es pot optar per inscriure's a la cursa de 5km o fer dues voltes i completar la de 10km.
No recordo que fos un circuit especialment dur. Sí que té alguna pujada, la més significativa del km 1,3 fins al 2,3 però no tinc la sensació que fos molt toboganera. Adjunto el recorregut de l'any passat.
Només començar hi ha un tram maco per dins d'un bosc, envoltat d'arbres, tram per asfalt, per terra, amb ombra, sense ombra... Em va semblar força distret i divertit i a l'arribada, sí que vam tenir un enorme entrepà de botifarra.  :intello:, fruita, aigua, el tradicional caldo Aneto i la samarreta de rigor (l'any passat era de cotó).
Tot això per 8,00 € (els que tinguin xip en propietat). Sense complicacions per aparcar ben a prop de la sortida/arribada, amb les dutxes allà mateix, és una bona opció per un dissabte al matí. Després es pot aprofitar per acostar-se a Vilafranca del Penedès i gaudir de l'ambient del mercat de dissabte que omple el centre.  ;)  O qualsevol altre plan...  :intello:

Salutacions!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats