Volta a l´estany d´Ivars 22/11/2015

Volta a l´estany d´Ivars 22/11/2015

08 Oct 2015 13:14 #1 per bernaus (Associat/da)
Van passant els dies i els anys i ja tenim a tocar la setena edició de la Volta a l´estany d´Ivars.

Están obertes les inscripcions i la informació de la cursa es a: atletismeivars.blogspot.com/p/volta-lestany.html

Com veureu hi ha la modalitat de 10 i 5 km. La sortida es simultànea a les 10:30h encara que des de llocs diferents.

A l´arribada us espera un entrepà de botifarra per xuparse els dits.

Enguany jo no podré participar per lesió però seré allà per animar a tothom i especialment als Correcats inscrits.

A tenir en compte que l´entorn de l´estany es fantàstic a més de ser el de major superficie de Catalunya.

Us esperem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2015 18:59 #2 per (Visitant)

Bernaus segurament que ens veiem... :whistle:

08 Oct 2015 21:14 #3 per mario.cat (Associat/da)

Bernaus segurament que ens veiem... :whistle:

Intentarem ser-hi !!!!! 8) 8) 8) 8)

I amb el Tete Xavi, tinc un deute pendent !!!!!  :whistle: :whistle: :whistle:

09 Oct 2015 08:13 #4 per porcalleocho (Visitant)
Alla estarem com no, Aprop de casa, per no dir al costat mateix.

Una forma diferent d´entendre l´esport

09 Oct 2015 17:56 #5 per bernaus (Associat/da)

I amb el Tete Xavi, tinc un deute pendent !!!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

Ja sabem que les persones asenyades, com es el cas, acostumen a fer front als deutes.

09 Oct 2015 22:00 #6 per joancarles (Associat/da)
una bona opció, si.

15 Oct 2015 16:00 #7 per bernaus (Associat/da)
De moment el Correcat més primerenc en fer l´inscripció a estat el Tete Xavi. Ja veuràs com gaudiràs de l´entorn i de la cursa.

01 Nov 2015 20:24 #8 per (Visitant)

Algú més s'apunta?  :whistle: bernaus com estàs de la teva lesió?
Aquesta cursa la faré piano piano! Si algú vol que l'acompanyi a un ritme pactat podem parlar...  :yes:

01 Nov 2015 22:30 #9 per bernaus (Associat/da)
Xavi, de moment hi han dos Correcats més inscrits, el Jordi Mas i el mickymache.

La meva lesió desgraciadament està igual que fà sis messos. La setmana entrant haig de tornar al metge i segons el que em digui igual faig la cursa de l´estany, encara que porto 4 messos sense entrenar.

Ens veiem.

07 Nov 2015 11:04 #10 per bernaus (Associat/da)
A partir del dia 11 el preu de la inscripció pasa de 11 a 13€, per tant no us ho penseu gaire si voleu gaudir de l´estany.

De moment son 5 els correcats inscrits, s´han afegit els quasi fixes de cada any: l´Antoni Roca i la seva dona Montse.

A veure si enguany fem MMP d´inscrits.

09 Nov 2015 22:53 #11 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Aquesta cursa sempre m'ha deixat molt bon record.  :great:  L'any passat estava fatal, vaig patir però la vaig gaudir igualment i em va encomanar tan bon rotllo que aquest any ja estic inscrit i ho tornarem a provar.

Per la gent de Barcelona i rodalies (com jo mateix) potser sí que fa pal conduir una hora i mitja per córrer 45/60 minuts i tornar a casa, tenint a menys de mitja hora un munt de curses per fer, però... no sé... trobo que és d'aquelles curses que val la pena fer-ho de tant en tant.  ;)

La cursa comença al mig del poble, per sortir ràpidament cap a l'Estany d'Ivars i Vilasana. Són uns primers 4 km per asfalt, en baixada molt lleugera, gairebé inapreciable.
Després d'uns 200-300 metres de baixada més pronunciada, comencem a vorejar l'estany per la pista de terra amb l'aigua gairebé a tocar. 3 km ben macos, per pista de terra, un terreny pla, donant la volta a l'estany.
S'ha d'haver guardat forces perquè al km 7,5 comença una pujada suau que s'endureix en arribar al km 8. No recordo si és aquí que deixem la terra per tornar a l'asfalt; el que sí recordo és que hi ha 500 metres de pujada dura i uns altres 500 metres en pujada més suau fins arribar a l'últim kilòmetre de tornada a meta que torna a ser pla.

A més de l'avituallament de meitat de cursa, a l'arribada: entrepà de botifarra, beguda i fruita per repetir, obsequis (aquest any samarreta Taymory de màniga llarga), massatges, vestuaris, guardarroba, dutxes... I molt bon ambient!  8)
L'any passat hi havia molta gent, no sé si van fer el rècord de participació. I després, a la web en pengen un munt de fotos i vídeo. Ah, i l'any passat hi havia llebres marcant el ritme.  8)

En definitiva, una cursa lluny de Barcelona, però molt atractiva, molt ben organitzada, amb molt bon tracte al corredor... Una cursa excel·lent.  :great:

Deixo el perfil i el track de l'any passat. Mirant el perfil, potser la pujada no és tan forta: punt més baix 230m, punt més alt 264m. A veure si aquest any la veig d'una altra manera.  :he:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

10 Nov 2015 08:17 #12 per (Visitant)

Hola!

Aquesta cursa sempre m'ha deixat molt bon record.  :great:  L'any passat estava fatal, vaig patir però la vaig gaudir igualment i em va encomanar tan bon rotllo que aquest any ja estic inscrit i ho tornarem a provar.

Per la gent de Barcelona i rodalies (com jo mateix) potser sí que fa pal conduir una hora i mitja per córrer 45/60 minuts i tornar a casa, tenint a menys de mitja hora un munt de curses per fer, però... no sé... trobo que és d'aquelles curses que val la pena fer-ho de tant en tant.  ;)

La cursa comença al mig del poble, per sortir ràpidament cap a l'Estany d'Ivars i Vilasana. Són uns primers 4 km per asfalt, en baixada molt lleugera, gairebé inapreciable.
Després d'uns 200-300 metres de baixada més pronunciada, comencem a vorejar l'estany per la pista de terra amb l'aigua gairebé a tocar. 3 km ben macos, per pista de terra, un terreny pla, donant la volta a l'estany.
S'ha d'haver guardat forces perquè al km 7,5 comença una pujada suau que s'endureix en arribar al km 8. No recordo si és aquí que deixem la terra per tornar a l'asfalt; el que sí recordo és que hi ha 500 metres de pujada dura i uns altres 500 metres en pujada més suau fins arribar a l'últim kilòmetre de tornada a meta que torna a ser pla.

A més de l'avituallament de meitat de cursa, a l'arribada: entrepà de botifarra, beguda i fruita per repetir, obsequis (aquest any samarreta Taymory de màniga llarga), massatges, vestuaris, guardarroba, dutxes... I molt bon ambient!  8)
L'any passat hi havia molta gent, no sé si van fer el rècord de participació. I després, a la web en pengen un munt de fotos i vídeo. Ah, i l'any passat hi havia llebres marcant el ritme.  8)

En definitiva, una cursa lluny de Barcelona, però molt atractiva, molt ben organitzada, amb molt bon tracte al corredor... Una cursa excel·lent.  :great:

Deixo el perfil i el track de l'any passat. Mirant el perfil, potser la pujada no és tan forta: punt més baix 230m, punt més alt 264m. A veure si aquest any la veig d'una altra manera.  :he:

Salutacions!!

Gràcies mickymache!!  :great:

10 Nov 2015 13:39 #13 per bernaus (Associat/da)

Hola Miquel Àngel, sempre es bó guardar forces pel final de les curses. Però no espantis al personal amb la duresa de la pujada del km8. Jo diria que es "dureta" y son 350 metres.
El paviment d´asfalt comença aprox. al km9. Total hi han 6kms de camí de terra amb molt bon estat i 4 kms d´asfalt.

Finalment jo aquest any no podré córrer peró estaré a Ivars per animar.

10 Nov 2015 17:10 #14 per mickymache (Associat/da)
Nooooo, bernaus, res d'espantar el personal, jejeje, és que l'any passat em va venir una pájara monumental al km 6 i tot em semblava el Tourmalet...  :he:

La cursa, realment, no té cap gran dificultat, és apta per a tots els nivells, des dels més ràpids fins els que s'inicien en això de córrer. A més hi ha la possibilitat de participar a la cursa de 5km que comença, crec, a la zona d'aparcament de l'estany. No hi ha excusa, allà et porten en autocar gratuït i la sortida és a la mateixa hora que la cursa de 10km.  8)

Una cursa per descubrir i per repetir!  :yes:

Ànims, bernaus, a recuperar-se del tot ben aviat!!

12 Nov 2015 18:04 #15 per Richy (Associat/da)
Be, ja he passat  per caixa. Ens veurem al teu poble bernaus :yes:. Tinc un bon record d'aquesta cursa , a veure com aguanto la pujada famosa  :grrrrrr:. Serem uns quants correcats. 8)

12 Nov 2015 20:05 #16 per mickymache (Associat/da)
Jajajajaja... Que no n'hi ha per tant!!! Només és una petita inclinació del terreny durant 500 metres. Ja veureu que sóc un exagerat.  :yes:
A més, es fa amb ganes perquè després d'aquesta petita rampeta només restarà un kilòmetre pel magnífic post-cursa.  :great:

Salutacions!!

13 Nov 2015 10:33 #17 per bernaus (Associat/da)
Hola Correcats!!

Les inscripcions van creixent i son ja 600 de les 1000 previstes. Jo espero que com cada any s´arribarà a exhaurir els dorsals.

Enguany es celebra el 100 aniversari de la Cooperativa d´Ivars. A tal efecte hi haurà un premi sorpresa pels corredors que arribin en la posició 100 tan a la cursa de 5 km com a la de 10 km. M´agradaria que algú de vosaltres tingués aquesta sort.

A reveure.

16 Nov 2015 15:49 #18 per (Visitant)

Jordi Mas pugem plegats a la cursa i així m'expliques l'experiència de València??  :whistle: ;)

17 Nov 2015 19:30 #19 per jordi mas (Associat/da)

Jordi Mas pugem plegats a la cursa i així m'expliques l'experiència de València??  :whistle: ;)

T'he enviat un whatsapp.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

18 Nov 2015 14:55 #20 per (Visitant)

T'he enviat un whatsapp.

Respost!!  :rofl:

bernaus una pregunta: les dutxes, camp de futbol, queden molt lluny de la sortida/arribada?  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats