Volta a l´estany d´Ivars 22/11/2015

Volta a l´estany d´Ivars 22/11/2015

18 Nov 2015 17:22 #21 per bernaus (Associat/da)
Xavi, hi ha 350 metres. Tot és molt aprop, menys l´estany que és una mica més lluny.

Podeu aparcar a la zona del camp de futbol o en qualsevol indret.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2015 17:30 #22 per (Visitant)

Gràcies bernaus i ens veiem diumenge!!  :great:

21 Nov 2015 13:34 #23 per jorditogores (Associat/da)
Ens veiem  dema :party: :party:, les curses a Lleida tenen un tracte al corredor molt bo. :great: :great:

22 Nov 2015 12:38 #24 per (Visitant)

Al final no he pogut pujar. Porto un parell de dies refredat i no em trobo gaire bé. I he decidit no empitjorar la situació. Llàstima tenia moltes de ganes de fer aquesta cursa.
Com us ha anat?

23 Nov 2015 21:14 #25 per bernaus (Associat/da)
Xavi, espero que hagis millorat del refredat.

La cursa crec que a tots els Correcats els hi va anar força bé. La temperatura era molt bona per córrer, uns 5º i no feia vent.

Veig que ultimament estàs molt afortunat amb els sorteijos, et va tocar un vale de 30€ per comprar a una botiga d´esports de Balaguer.
També et vam recollir la bossa del corredor. Tot s´ho va endur el Jordi Mas.

24 Nov 2015 08:52 #26 per (Visitant)

Sí ho sé bernaus m'ho va dir en Jordi. Ja saps afortunado en el juego poco en el fuego.... :rofl:
I sí una mica millor del refredat, gràcies!!

24 Nov 2015 18:10 #27 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Magnífica una altre cop la Volta a l'Estany d'Ivars d'Urgell i Vilasana!!!  :great:
Feia un fred de por però la gent ho aguantava prou bé; jo era el que anava més tapat, amb tres mànigues (dues polars), malles llargues polars, buff que em tapava tot, guants... i n'hi havia d'altres amb tirants i pantaló curt!  :eyes:    :rofl:

Va sortir un dia sense boira, amb sol i amb un bon grapat de gent disposada a passar-s'ho bé fent esport. L'ambient de cursa, boníssim, la recollida de dorsal, samarreta i obsequis, perfecte, senyalitzat i amb voluntaris per l'aparcament (jo, però, el vaig deixar a prop del camp de futbol i les dutxes), etc.
El recorregut, maco, tranquil, en suau descens al principi, i després, pista de terra donant la volta a l'estany. Només la pujada del km 8, que aquest any no m'ha semblat tan dolenta ;) però, tot i això, vaig veure algú i alguna que l'havia d'acabar caminant.  :sarcastic:
L'últim kilòmetre apretant per baixar dels 50 minuts i després, la recompensa de tenir fruita sense límit, aigua, beguda isotònica, l'entrepà de butifarra, ambient de festa, massatges... L'enhorabona pels organitzadors, voluntaris i la gent d'Ivars d'Urgell.  8)

Ah! I en el sorteig també vaig ser premiat amb una llanterna.  :wink2:

A la web ja n'hi ha un grapat de fotos: http://atletismeivars.blogspot.com/p/galeria.html

A recuperar-se de lesions i refredats i a veure si l'any que ve podeu fer-la!!  :yes:

Salutacions!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

24 Nov 2015 18:45 #28 per jordi mas (Associat/da)

Hola!

Magnífica una altre cop la Volta a l'Estany d'Ivars d'Urgell i Vilasana!!!  :great:
Feia un fred de por però la gent ho aguantava prou bé; jo era el que anava més tapat, amb tres mànigues (dues polars), malles llargues polars, buff que em tapava tot, guants... i n'hi havia d'altres amb tirants i pantaló curt!  :eyes:    :rofl:

Va sortir un dia sense boira, amb sol i amb un bon grapat de gent disposada a passar-s'ho bé fent esport. L'ambient de cursa, boníssim, la recollida de dorsal, samarreta i obsequis, perfecte, senyalitzat i amb voluntaris per l'aparcament (jo, però, el vaig deixar a prop del camp de futbol i les dutxes), etc.
El recorregut, maco, tranquil, en suau descens al principi, i després, pista de terra donant la volta a l'estany. Només la pujada del km 8, que aquest any no m'ha semblat tan dolenta ;) però, tot i això, vaig veure algú i alguna que l'havia d'acabar caminant.  :sarcastic:
L'últim kilòmetre apretant per baixar dels 50 minuts i després, la recompensa de tenir fruita sense límit, aigua, beguda isotònica, l'entrepà de butifarra, ambient de festa, massatges... L'enhorabona pels organitzadors, voluntaris i la gent d'Ivars d'Urgell.  8)

Ah! I en el sorteig també vaig ser premiat amb una llanterna.  :wink2:

A la web ja n'hi ha un grapat de fotos: http://atletismeivars.blogspot.com/p/galeria.html

A recuperar-se de lesions i refredats i a veure si l'any que ve podeu fer-la!!  :yes:

Salutacions!!!

Suposo que no anaves amb la samarreta correcat perquè vam córrer en temps similars i no et vaig veure.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

24 Nov 2015 19:14 #29 per bernaus (Associat/da)
mickymache, una llàstima que aquest any tampoc ens hem pogut saludar. Jo vaig anar tot el matí amb la parka Correcat per identificació d´associació.

Ja he vist per les fotos de l´arribada que anaves molt tapat.

M´en al-legro que t´agradi la cursa de l´estany. L´any vinent, que espero que tornis, ja pensarem alguna cosa per puguer saludar-nos.

25 Nov 2015 18:09 #30 per mickymache (Associat/da)
Nooo, jordi mas, anava d'incògnit, com gairebé sempre...  :oops:
Vaig sortir dels últims, gairebé amb la llebre de 50', que va sortir l'últim, crec. Cap al km 3 la vaig deixar una mica enrere i vaig fer la cursa avançant gent, que és més agraït.

Jo sempre tinc molt fred; d'octubre fins al maig, pràcticament, aquesta és la pinta que tinc a les curses, bernaus. Sé que vaig fent el notas però no ho puc evitar, no entro en calor. O, almenys, no tant com la gent normal.  :he:

M'agrada molt aquesta cursa; la vaig fer al 2010 i em va deixar molt bon record. Després, per llunyania, per altres opcions o per lesió, ara no ho recordo, no vaig tornar fins 2014 i aquest any. I em sembla una cursa excel·lent.  :great:
A veure si repeteixo l'any vinent!

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

26 Nov 2015 10:58 #31 per bernaus (Associat/da)
Fotos del km4: goo.gl/photos/pzvFnUU9HX2A5fYX8
A les últimes fotos d´aquest grup es pot veure l´extensió de bona part del estany.

Fotos de l´arribada: photos.google.com/share/AF1QipOF07PeUf9j...ZHE2MWxVMkw0OVFwRnVR

02 Des 2015 11:56 #32 per Richy (Associat/da)
He trigat uns dies però he de dir que es una cursa collonuda. :love: Gracies bernaus per tot l'interès que hi poseu. El recorregut es ben maco vorellant l'estany. Amb la meva dona el vam recorre desprès de la cursa passejant i vaig gaudir-lo encara mes, durant la cursa vas per feina i et perds molts detalls :arf:. Bon reportatge fotográfic. Salut.

02 Des 2015 12:56 #33 per jordi mas (Associat/da)
Gràcies per les fotos. Gran cursa.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats