- Missatges: 406
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola!
Magnífica una altre cop la Volta a l'Estany d'Ivars d'Urgell i Vilasana!!!
Feia un fred de por però la gent ho aguantava prou bé; jo era el que anava més tapat, amb tres mànigues (dues polars), malles llargues polars, buff que em tapava tot, guants... i n'hi havia d'altres amb tirants i pantaló curt! :eyes: :rofl:
Va sortir un dia sense boira, amb sol i amb un bon grapat de gent disposada a passar-s'ho bé fent esport. L'ambient de cursa, boníssim, la recollida de dorsal, samarreta i obsequis, perfecte, senyalitzat i amb voluntaris per l'aparcament (jo, però, el vaig deixar a prop del camp de futbol i les dutxes), etc.
El recorregut, maco, tranquil, en suau descens al principi, i després, pista de terra donant la volta a l'estany. Només la pujada del km 8, que aquest any no m'ha semblat tan dolentaperò, tot i això, vaig veure algú i alguna que l'havia d'acabar caminant. :sarcastic:
L'últim kilòmetre apretant per baixar dels 50 minuts i després, la recompensa de tenir fruita sense límit, aigua, beguda isotònica, l'entrepà de butifarra, ambient de festa, massatges... L'enhorabona pels organitzadors, voluntaris i la gent d'Ivars d'Urgell.
Ah! I en el sorteig també vaig ser premiat amb una llanterna. :wink2:
A la web ja n'hi ha un grapat de fotos: http://atletismeivars.blogspot.com/p/galeria.html
A recuperar-se de lesions i refredats i a veure si l'any que ve podeu fer-la!! :yes:
Salutacions!!!