Cursa "Running 1900" RCD Espanyol (15/Novembre/2015)

Cursa "Running 1900" RCD Espanyol (15/Novembre/2015)

13 Oct 2015 14:03 - 14 Oct 2015 16:51 #1 per cfont (Visitant)
Pericos Solidaris del RCD Espanyol amb la col.laboració  del Club d’Atletisme Cornellà Atlètic, del Club d’Atletisme Pratenc i dels Ajuntaments de Cornellà de Llobregat i del Prat de Llobregat, organitza la Cursa Solidària "RUNNING 1900" el proper diumenge 15 de novembre de 2015, amb sortida a la porta 21 de l’Estadi blanc-i-blau i amb arribada al terreny de joc.

L’Espanyol, amb aquesta iniciativa, vol aportar el seu granet de sorra amb la tasca que desenvolupa l’Associació Pallapupas, una ONG dedicada a transformar els hospitals en un espai alegre, dinàmic i esperançador. La missió dels Pallapupas és aconseguir els somriures dels nens ingressats, és omplir les sales d’espera de positivisme i il·lusió, és convertir els hospitals en un lloc més humà.

La carrera es va presentar el passat 8/octubre a la Ciutat Esportiva Dani Jarque, amb la presència de Javi López, capità de la plantilla i padrí de la inciativa, Xavi Giménez, director de Relacions Externes, Juan Pedro Pérez, regidor d’esports de l’Ajuntament del Prat, José Manuel Parrada, regidor d’esports de l’Ajuntament de Cornellà, així com també membres de l’Associació Pallapupas i dels diferents clubs d’Atletisme que hi col·laboren.

La cursa estarà oberta a totes les persones sense límit d'edat i sexe. Els participants tindran samarreta i dorsal. El preu per participar és de 10 € per a les curses de 10 i 5 km. i 5 € per a les curses infantils de promoció (fins a 14 anys). En finalitzar la cursa es sortejaran regals de tots els col•laboradors i es lliuraran obsequis als participants.

Les inscripcions es podran fer en els següents enllaços:

• Curses de promoció: inscripcions.championchip.cat/inscripcio...a-running-1900-promo
• Curses de 5 i 10 Kms: inscripcions.championchip.cat/inscripcio...a/cursa-running-1900

D’altra banda, també es podran fer a les oficines de l’Estadi, en l’horari habitual, i a la Botiga RCDESTIL Shop de Cornellà-El Prat el dia del partit contra el Granada.

Per a més informació podeu consultar el PDF adjunt.

Us puc avançar que el circuit de la cursa de 5 i 10Km anirà per la llera del riu, un paratge preciós que la gent de Cornellà i El Prat acostumem a fer servir per entrenar.

A mida que tingui més dades us les aniré informant. Qualsevol dubte pregunteu-me i si sé respondré encantat.

Ens veiem el 15 de novembre a la Cursa Solidària "RUNNING 1900"!

5KM - 18:50 (II Cursa Nocturna Hospitalet - 2011)
10KM - 36:40 (El Tast de la Mitja - 2012)
1/2 Marató - 1:22:45 (Mitja Barcelona - 2014)
Marató - 2:55:30 (Sevilla - 2011)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 17:31 #2 per kilometer (Associat/da)
Ohhh, per a un perico de pro com jo, em fa fins i tot il·lusió. M'agradaria ser-hi. Anem a veure si pot ser  :love:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

13 Oct 2015 18:54 #3 per Mar_ (Visitant)
Ohh!! Quina llàstima!
M'hagués agradat córre-la, però ja estic inscrita a una altra.
Que vagi molt bé i si hi ha una propera edició m'agradaria col·laborar-hi!  :great:

15 Oct 2015 13:46 #4 per curat (Associat/da)
cfont,

no pares d'organitzar curses. Si és com la de Cornellà segur que serà tot un èxit

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

15 Oct 2015 14:11 #5 per cfont (Visitant)
curat, en aquesta no tinc el mateix poder de decisió... però si que és cert que els hi estem donat un cop de mà (o dos o tres...)  :whistle:

Ja que hi som, farem el possible per que sigui una cursa amb el màxim de serveis i a un molt bon preu.
La veritat és que el RCDEspanyol, com a club de futbol que és, te una força per aconseguir coses que nosaltres com a Club d'Atletisme no podem tenir.

S'està intentant aconseguir una bona bossa de corredor, la samarreta és molt xula i, per la part que ens correspon com a Club d'Atletisme, intentarem que tingui tots els serveis necessaris pels corredors i de qualitat.

De moment us faig a mans el circuit de la Cursa de 10Kms (el circuit de 5 és pràcticament el mateix, però girant al voltant del km.2,5). Està pendent certificació per la FCA, però pocs (cap) canvi tindrà.

Us vaig informant de novetats...

16 Oct 2015 13:53 #6 per joseluisblanco (Associat/da)
L’ any passat la participació va ser de poc més de 200 participants. Aquesta edició amb la col•laboració dels germans Font i clubs locals serà millor, crec que arribaran 750 arribats  :great:

Les curses catalanes on estan involucrats equips de futbol de 1a divisió sembla que no son molt participatives, tot al contrari que a altres ciutats espanyoles com Madrid o Sevilla  :neutral:

16 Oct 2015 14:22 #7 per cfont (Visitant)
Joseluisblanco, t’agraeixo molt que personalitzis aquesta cursa en la meva família (germans Font), però crec que no és necessari. Jo en cap cas busco protagonisme (i si el busco és pel CORNELLÀ ATLÈTIC, no pas per mi), en tot cas només intento ajudar al RCDEspanyol en la seva cursa, principalment per dos motius:

1. Per que es realitza en la meva estimada ciutat: Cornellà de Llobregat (i també al Prat, per suposat).
2. Per que ens varen demanar ajuda i com a Club d’Atletisme de la ciutat no ens hi podiem negar.

Dit això, t’agrairia que no fiquessis al meu estimat germà pel mig, ja que ja prou feina té ajudant-me amb tot el que pot (que no és poc), des de l’anonimat absolut, per que tu el fiquis pel mig.  :neutral:

Respecte a la participació, ja veurem fins a on arribem. No totes les curses tenen que tenir 20000 participants per ser un èxit, crec que es poden fer bones curses amb menys participació. Com ja vaig dir a la Cursa de Cornellà, siguin 1000 o 2000 participants, els tractarem tant bé com sigui possible.  ;)

Sigui com sigui, és lloable que la recaptació d’aquesta cursa es destini a PALLAPUPES. No cal dir que el RCDEspanyol, com Club de Futbol que juga a primera divisió, no necessita els diners que pugui aconseguir amb aquesta cursa solidària, la seva finalitat clarament és un altre.

16 Oct 2015 17:22 #8 per joseluisblanco (Associat/da)
Disculpa si he nombrat i he comentat germans, i no nomes a tu, de totes formes tu mateix dius que t’ajuda

Estem parlant d’una cursa d’un club de futbol de 1a divisió, on l’any passat van participants 200 corredors, pocs o molts ho dirà a qui li pertoqui … l’èxit d’una cursa es pot mesurar per molts factors, un d’ells es la participació, esponsorització i difusió, un altre tema que es ben diferent, es si esta o no ben organitzada pel que requereix la ciutat o en aquest cas un club de futbol de 1a divisió. Aquesta edició han canviat de “col•laboradors” i aquí ni entro ni surto, jo nomes he fet el comentari de possibles inscrits.

La cursa del FCB no ha tingut els participants esperats, però es una cursa molt ben organitzada, si llegeixes el meu comentari al fil d’aquesta cursa al 2014, vaig fer un pronòstic i crec que hem vaig equivocar de 200 participants, crec que vaig comentar 3.500 tot i que les previsions eren 6.000.

Sobre la cursa de Cornella que comentes, fa 4 anys jo vaig assistir i tenia prop de 2.000 participants amb nomes 10km i l’altre dia fent curses de 5 i 10km uns 650, i segurament abans estava ben organitzada com ara, més massiva o no es relatiu en el fet que estigui ben organitzada... i més ara amb tanta cursa.

A Madrid estem parlant de que participant prop de 10.000 corredors, i si un gran club organitza una cursa entre alguns motius es oferir un servei als socis, i si es benèfica millor, però si no participen els esperats...

16 Oct 2015 19:47 #9 per Xavi SL (Visitant)
Si preteneu comparar la 'Cursa Barça' amb tot el suport logístic, econòmic, social i publicitari, amb la cursa que organitza l'Espanyol, que organitza una cursa sense pretensions i amb una causa benèfica, és pixar fora de test. A més, jo l'any passat vaig participar en la cursa solidària a Sant Adrià i m'ho vaig passar molt bé, i els serveis oferts ja els voldrien a moltes curses on pagues els gust i les ganes i 'adéu siàu'.

Jo si puc hi vaig a Cornellà-El Prat :yipi:

16 Oct 2015 21:41 #10 per joseluisblanco (Associat/da)

Si preteneu comparar la 'Cursa Barça' amb tot el suport logístic, econòmic, social i publicitari, amb la cursa que organitza l'Espanyol, que organitza una cursa sense pretensions i amb una causa benèfica, és pixar fora de test. A més, jo l'any passat vaig participar en la cursa solidària a Sant Adrià i m'ho vaig passar molt bé, i els serveis oferts ja els voldrien a moltes curses on pagues els gust i les ganes i 'adéu siàu'.

Jo si puc hi vaig a Cornellà-El Prat :yipi:

La comparació es que son dos clubs de 1a divisió.
El suport logístic, econòmic, social i publicitari,s'ho poden permetre tots dos, un altre tema es que s'ho vulguin permetre, i com bé dius participin 200 o 3.500 te ho pots passar genial i més si es el teu club.
La causa benefica está molt bé per que participin més corredors/es i el seu caràcter social

16 Oct 2015 23:54 #11 per cfont (Visitant)
joseluisblanco, cap problema amb que nomenis al meu germà, no fan falta disculpes. Si, la veritat és que m’ajuda i molt, més li val... si no li dic a la mama...  :rofl:

Ja veurem quants som a la Cursa Running 1900 (RCDE), el dia 16/novembre t’ho podré dir i no crec que m’equivoqui gaire, segur que aquell dia ho encerto  ;)

Xavi SL, vine si pots, ho passarem bé... 8)

17 Oct 2015 10:39 #12 per joseluisblanco (Associat/da)
Mullaaaat  :party: total necessiteu una previsió per samarretes, dorsals, begudes, etc…  :rofl:

Igual ens veiem el día 15

17 Oct 2015 22:05 #13 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Joseluisblanco, tu comentario de posibles inscritos esta fuera de lugar en este hilo, ya que es una presentacion de una Cursa y una invitacion a participar en un acto atletico y encima por una causa solidaria. Yo recuerdo tu intervencion el año pasado en el hilo sobre la Cursa del Barça y del Espanyol y se creo una polemica, pienso que tu intervencion es mal intencionada, un atleta como tu y organizador de cursas a titulo personal deberia ser más motivador de cosas positivas como animar a participar en un deporte como éste y dejar estadisticas para los despachos.

18 Oct 2015 15:09 #14 per periku (Visitant)
Em sap realment greu, sóc perico i envers aquesta cursa solidària será el segón any que me la perdo perque entra en conflicte amb un partit del meu fill però és que tot no potser.

Tanmateix si hi ha canvi al calendari de la lliga allà em vereu segur.

Molt bona iniciativa !!!  :great:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

18 Oct 2015 16:37 - 18 Oct 2015 16:38 #15 per joseluisblanco (Associat/da)

Joseluisblanco, tu comentario de posibles inscritos esta fuera de lugar en este hilo, ya que es una presentacion de una Cursa y una invitacion a participar en un acto atletico y encima por una causa solidaria. Yo recuerdo tu intervencion el año pasado en el hilo sobre la Cursa del Barça y del Espanyol y se creo una polemica, pienso que tu intervencion es mal intencionada, un atleta como tu y organizador de cursas a titulo personal deberia ser más motivador de cosas positivas como animar a participar en un deporte como éste y dejar estadisticas para los despachos.

¿Polémica? me parece que te equivocas y si no copia y pega aquí los comentarios, realmente hasta participe en las 2 carreras que se han celebrado del FCB y no descarto participar en esta ya que comparto esponsor con el equipo de fútbol.

con mis amigos, algunos organizadores y otros atletas, nos gusta indicar cuantos participantes irán a algunas carreras, como el que cree que en un partido de fútbol pronostica un resultado días antes del partido, creo que es licito y no es mal intencionado como indicas, más bien seria lo contrario ya que creo que tendrán un crecimiento de más del triple que el año anterior. Si me paso a la faceta de atleta, much@s pronosticamos la marca que hará algún amigo, rival o vecino antes de una carrera ¿o tu no?

Sobre animar a participar, igual no me sigues por redes sociales, pocos animan a participar y hacer deporte como en mi caso y casi a diario, independientemente de la marca que hagan l@s corredores/as

Hoy en la Cursa Feder han ido 640 participantes, pronostique públicamente 600 hace 3 meses, cuando esperaban 3.500... formas de entretenerse.

18 Oct 2015 17:39 #16 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Joseluisblanco, la ¿Polemica? tu mismo lo dices participastes en las dos del FCB y no en la del Espanyol que encima era Solidaria, me parece muy bien que vayas a las Cursas que quieras pero hicistes unas comparaciones y para mi opinion nada acertada y encima dices que este año iras a la del Espanyol por tema de sponsor pensaba que lo ibas ha hacer por Solidaridad.
Felicitarte por ese Don de pronosticar participantes en Cursas, sería la hostia si encima pronosticaras tiempos de los ganadores.

18 Oct 2015 19:22 #17 per joseluisblanco (Associat/da)
La del Español de la edición anterior, si no recuerdo mal coincidía con una nuestra, y si participo lo haré por lo que crea conveniente o vaya bien a mis esponsors que para algo están. Por desgracia no podemos estar cada fin de semana participando en carreras solidarias, ya existen muchas... hoy lo hice en una. Para tu información con La Sansi este año hemos donado 36.000€ benéficos, por si quieres poner mi falta de compromiso con la solidaridad  :great:

Mi pronostico para el ganador 32'38 si está bien medida y homologada, no como la que ha organizado Mapoma de Madrid hoy en el forum que el ganador ha acabado con 27 minutos y pico, con 1.500 o 1.700 metros menos para los 10 kilómetros  :whistle:

18 Oct 2015 21:06 #18 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Felicitarte por esa gran solidaridad que es donar esa cantidad de dinero, que al fin y al cabo es posible a los dorsales que los corredores pagan en tus Cursas, ya me gustaria a mí llegar a ese nivel de solidaridad, yo lo hago a otro nivel dentro de mis posibilidades.
Decirte que el pronostico que as dado juegas con ventaja ya que tu serás uno de los participantes y me imagino el ritmo que llevaras, yo creo que tu registro será un segundo menos, haber quien hacierta, si lo clavas yo personalmente ese dia te felicitaré, yo corro el 5K.
Por cierto el Club de Futbol que lo organiza se escribe R.C.D. Espanyol de Barcelona, simplemente es una aclaración sin animo de polemica que no deseo y te lo agradezco, un saludo.

18 Oct 2015 22:54 #19 per Vicenç (Associat/da)
Es curioso este hilo, Halcón Milenario en tu intervención anterior, escribes "los del Espanyol", no el  nombre entero, la verdad es que no entiendo esta fijación con Jose Luis. Sean los participantes que sean suerte en esta carrera (y en todas las demás :-) ).

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

19 Oct 2015 10:56 #20 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Vicenç , solamente es aclarar que la Ñ no esta en el nombre del club y no tengo ninguna fijacion con él, lo único que no estoy de acuerdo con su primera intervención que fue identica que la del año pasado cuando se toco el tema de las cursas de estos dos clubs de futbol, yo he tenido la impresión que se decantaba por la del Barça y perjudicaba a la del Espanyol, él me lo a aclarado y yo se lo he agradecido y encima he pronosticado un tiempo del ganador con él y espero ganarle ya que corriendo me es imposible  :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats