6 Km Cursa de Tona, 8/12/15, 11h

6 Km Cursa de Tona, 8/12/15, 11h

18 Nov 2015 15:09 #1 per (Visitant)

Inscripcions en les mateixes pistes d'atletisme una hora abans. Cursa de Festa Major, crec que gratuïta, de 6 Km.

www.tona.cat/actualitat/agenda/2015-12-0...popular-de-tona.html

www.tona.cat/media/repository/agenda/201...orhivern2015web1.pdf

Cursa el dimarts 8 de desembre, festiu, a les 11 hores.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2015 23:03 #2 per No Surrender (Associat/da)
L'any passat hi vaig ser-hi d'acompanyant, la meva filla hi corria, la veritat és que tenia molt bona pinta.
...encara no tenc el planning laboral de Desembre, però si no treballo...segur que cau!!!

19 Nov 2015 09:03 - 19 Nov 2015 09:08 #3 per (Visitant)

...segur que cau!!!

Aquestes paraules haurien d'estar prohibides després de València.... :rofl: Tant de bo puguis venir i m'expliques la teva Marató!  ;)

25 Nov 2015 22:20 #4 per No Surrender (Associat/da)

Inscripcions en les mateixes pistes d'atletisme una hora abans. Cursa de Festa Major, crec que gratuïta, de 6 Km.

Enguany sortida i arribada a les pistes d'atletisme (novetat d'aquest any), i el preu 5 euros els adults. Els nins no récord si eren 2 o 3 euros.
Ens veim allà Tete Xavi, aniré vestida de gala!  :winktongue:

01 Des 2015 22:15 #5 per (Visitant)

Ens veim allà Tete Xavi, aniré vestida de gala!  :winktongue:

Dona millor porta les bambes, les malles i la samarreta Correcat.... :rofl: (per córrer). Ens veiem dimarts!  ;)

08 Des 2015 15:10 #6 per (Visitant)

Està molt forta l'Helena!!!  :yes: Quina pallissa m'ha fotut... :oops: I eso que lo he dado todo. Un plaer coincidir amb tu a la cursa, igual que amb el Jaume i el Carles.  ;) I felicitats pel podi de Can Sureda...  :party:
La cursa molt xula! M'ha agradat molt...  :mdr:

08 Des 2015 15:17 #7 per FRANCESC57 (Associat/da)

Està molt forta l'Helena!!!  :yes: Quina pallissa m'ha fotut... :oops: I eso que lo he dado todo. Un plaer coincidir amb tu a la cursa, igual que amb el Jaume i el Carles.  ;) I felicitats pel podi de Can Sureda...  :party:
La cursa molt xula! M'ha agradat molt...  :mdr:

Tete     segur que L' Helena esta molt forta ( felicitats ), però es que Tu vas a la deriva, fins que no agafis un rumb, la cosa no anirà bé.  :rofl: :rofl:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

09 Des 2015 01:31 #8 per CarlesCat (Visitant)

09 Des 2015 07:48 #9 per (Visitant)

Moltes gràcies per les fotos!! :great:

09 Des 2015 10:07 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12301496_717717501661477_4294362649383297433_n.jpg?oh=db0a5bdd7539f28fe8888220547d780b&oe=56E85D9F

:great: :great: :great: :great: :party: :party: :party: :love: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

09 Des 2015 22:39 #11 per No Surrender (Associat/da)
Quina foto més guapaaaaaaaaaa!  :love:  Millons de gràcies CarlesCat per aquesta i per les altres fotos!  La meva filla i els seus amics están encantats amb les fotos tan maques que vares fer! Gràcieeeeeeeeessss!  :love: :love: :love:

1ra participació en aquesta cursa, d'aquelles ben organitzades i sense aglomeracions, amb parquímetro al costat de la sortida i entrepà a l'arribada. Moltes curses infantils i premis per a totes les categories. Sortida i arribada a les pistes d'atletisme, cosa que feia que limdonàs un punt extra d'animació.
El recorregut de 6km...3 de baixada i 3 de pujada  :beurk: , simple com això....difícil frenar-sé a la baixada i difícil no anar esbufegant a la pujada  :whip:.
Per la meva banda la cursa va anar com havia d'anar...a donar-ho tot i amb ganes de plegar des del km0  :rofl: , aquestes curses no están fet és per mi.....però són taaaaaan divertides....  :666:.
L'única cosa  que va fallar i molt, va ser el merder que varen tenir amb les classificacions  amb una entrega de premis eterna i interminable, que va quedar deslluïda ja que molta gent va marxar.... :whistle:. I mira que semblava tenien controlat fins a l'últim detallet. De tota manera, estic convinçuda que aprenderán de l'errada i l'any que ve ho faran perfecte!

I lo millor de tot, trobar-me amb en Tete Xavi, que sempre et treu un somriure, vàrem poder petar la xerrada una estona i fer de models a en CarlesCat.

I felicitats pel podi de Can Sureda...  :party:

Idò mira, dels tres participants de Can Sureda  :he: , tothom va rascar podi menys jo!  :winktongue: ....aixa 3ra i tonisp 2n de categoria....res, que vàrem anar a dinar ben contents!

09 Des 2015 22:51 #12 per (Visitant)

La foto de la bella, la bestia (per lo molt que corres) i el Tete.... :rofl:
Felicitats a tota la familia! El teu home va quedar dels primers de la general, oi?  :party:

09 Des 2015 23:17 - 09 Des 2015 23:20 #13 per No Surrender (Associat/da)

La foto de la bella, la bestia (per lo molt que corres) i el Tete.... :rofl:
Felicitats a tota la familia! El teu home va quedar dels primers de la general, oi?  :party:

:rofl: :rofl: :rofl: , ja li agradaría a ell....va quedar 2n dels cinqüentons  :love:......bromes a part, si que va quedar bastant bé, ja era hora que es tornas a motivar!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats