CURSA DE LA SAGRERA

CURSA DE LA SAGRERA

29 Nov 2015 16:36 #41 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom !!!!

Primer de tot, moltissimes gracises a en M@rcus i a en Koldo que s'ho han currat multissim per tirar de mi i gairebé aconseguir el meu objectiu de sub45...

He arrivat justet de temps aixi que m'he perdut la foto correcat (em sembla que ja es gairebé tradició a no ser que es faci tard), pero per sort he trobat a en M@rcus... He parlat, poca estona, amb altres correcats i hem tirat a fer un escalfament ràpid...

Ja a la cursa, només començar M@rcus i jo ens trovem que ve en Koldo i s'ens afegeix a la barqueta amb ganes de tirar de mi, i a fe que ho ha fet... Al kilometre tres ja he notat que no tenia el cos per fer sub45, que anaba ja amb una mica més d'esforç del que tindria que portar a un km. 3... Pero jo he continuat tirant, amb en Koldo i el M@rcus animant moltissim (els 45' subjectius seus eran molt i molt sub, podria haver fotut 44 o 43 probablement).

Em passat el 5 en temps perfecte per fer 45' pero ja feia minuts que em contasva moltissim... Com no portaba rellotje (ultima vegada que deixo el rellotge al escriptori) doncs no tenia una marca exacta, i tenint a aquestes estupendisimes llebres doncs correr per sensacions també es bo. A mi em semblaba que ja no tiraba tant pero he anat tirant tant com podia, apretant la cara, els ulls (la Wai Shan m'ha vist i s'ha pensat que portaba els ulls tancats, ho estaven, una mica, pero veia) i tirant tirant tirant... La recta final s'ha fet llarga, no acababa mai... Creuo i crec qeu he fet 45 i ves a saber... I quant veig les clasificacions... 45'03''...

Molt content pel M@rcus també que anaba tant sobrat que m'ha deixat en les bones cames de Koldo i ha tirat l'ultim kilometre, segur que ha baixat moltissim de 45...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2015 17:52 #42 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Avui bastant correcat per Sagrera, això sempre es bonic de veure i disfrutarl -ho. sou una canya de gent  :love: :love:

Ara m'he adonat, que no me he inscrit a la cursa amb l' equip correcat, serà la edat  :surprised:

Zenon he estrenat parka correcat, no hi passat gens de fred, molt còmoda, bonna inversió.  :great:

Un pler dux-arme amb el ManoloM  :whistle:  :oops: :oops:

La cursa m'ha anat be, hem fet una barqueta que era collonuda plena de gent impressionant  i s'ha trencat aviat per culpa del Manel59, m'ha despistat de ritme i quan he volgut reaccionar ja era tard, voy o no voy ,,,,,, com que ja tenia el ritme i sensacions  ..... pues vaig. He fet MMP amb 10 km per a tres segons  :yipi: :yipi: :happy: :glasses:

Un pler parlar i saludar a la gent de l 'equip, carlescat gracies per la teva feina.  :love: i després a fer el bocata amb pinelli31.

Be gent desitjar-vos molta salut per tot@s.

29 Nov 2015 18:47 #43 per Manel59 (Visitant)

La cursa m'ha anat be, hem fet una barqueta que era collonuda plena de gent impressionant  i s'ha trencat aviat per culpa del Manel59, m'ha despistat de ritme i quan he volgut reaccionar ja era tard, voy o no voy ,,,,,, com que ja tenia el ritme i sensacions  ..... pues vaig. He fet MMP amb 10 km per a tres segons  :yipi: :yipi: :happy: :glasses:

M'hauries de donar les gràcies per fer-te fer el primer quilòmetre a 4:30 ......... i al final aconseguir MMP.  :mdr: :mdr: 8)

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

29 Nov 2015 19:33 #44 per FRANCESC57 (Associat/da)

M'hauries de donar les gràcies per fer-te fer el primer quilòmetre a 4:30 ......... i al final aconseguir MMP.  :mdr: :mdr: 8)

Si Manel agraït per lo de llebre de avui, però sobre tot per moltes mes coses ,,,,,,,,,,  :love:

Por cert el fill de ManoloM ha fet podi, ha quedat primer del 1.1 km de la Sagera. Felicidades Manolo. De tal palo ,,,,,,,  :yipi:

29 Nov 2015 19:37 #45 per pinelli (Associat/da)
primer de tot : quin goig de veure tant i tant correcat avui per la sagrera .. i a molts poder saludar  :love: .. per no citar noms que segur se m'obliden alguns  :yes:      be ,la meva versio dels fets :
despres de negociacions d'alt nivell durant tota la setmana , quedem uns quants correcats per fer una barqueta de 49 min , pero , la meitat se rajan  :he: .. i quedem en fer barqueta de 51  :oops: .. al calentament amb francesc ens fixem en el presi que  escalfa motors  molt rapid ..  aixo ens fa sospitar que fara un rafa perez en tota regla  :he: ..
ens coloquem null00 , ramon b ,francesc i jo .. tret de sortida i francesc en menys de 500 metres  agafa 20 metres  :whip: (barqueta a pendre pel cul ) .. el veig mirant cap enrere al costat del presi .. al poc deixem a  ramon i despres null00 em deixa a mi .. per descomptat paso al manel 59 que efectivament va fer una sortida de les guapes  i  paso el km 5 a 25:00 fent la meva cursa .. i a la segona volta m'agafa alfons99 que anava en progresio .. m'he quedat enrere seu un parell de kms i despres m'he posat davant seu i aixi fins meta a 50:01 ..  :grrrrrr: .. quasi sub 50 ..
em sap molt greu no haver-hi pogut complir amb el meu treball  :intello: ( obadia i xavher no es fiaven de mi ,la xik3ta  tampoc ) i han fet be  :rofl: ,pero, amb gent aixi..  :whistle: 
ara de  debo .. cursa molt entretinguda plena de correcats i molt bona organitzacio ..  :love: .. recorregut molt entretingut i ple de corbes i de retalladors  :whip: .. pero com diu el jorfer , es millor aplaudir el que ho fa be .. avui lo he posat en practica i el resultat es sorprenent ..  :great: .. felicitar a tots els que heu fet MMP ( inclus al francesc  :whip: ) ..  que despres em compartit un esmorzar a can tripes ..  :love:
gracies carlescat per les fotos que segur penges  :love:..

29 Nov 2015 21:01 #46 per CarlesCat (Visitant)

gracies carlescat per les fotos que segur penges  :love:..

Estic esperant que pugin totes les FOTOS però va lentíssim, de totes maneres deixo els enllaços per que pugeu veure al menys la sortida i la 1ª volta.  :grrrrrr:
picasaweb.google.com/1038310334201165442...LaSagrera2015Sortida
picasaweb.google.com/1038310334201165442...eLaSagrera20151Volta
picasaweb.google.com/1038310334201165442...aSagrera2015Arribada

29 Nov 2015 21:31 #47 per XiK3ta (Visitant)
Ambientasso de correcats avui a la Sagrera!
Un cop més m'ha agradat saludar-vos a tots: alguns a la foto, altres al calaix de sortida i alguns mentres m'adelantaven (eh Grampy i Xavher) ! :arf:

Patia pel fred, pero la super parka ha anat de conya abans d'escalfar (merci Zenon  8))i durant la cursa la temperatura era força agradable. Referent al circuit tot i que estava ple de girs,  al final ha sortit molt millor temps del que pensava i al final he pogut baixar novament de 55 :yes: 54:45 Super happy ( no hi contava)

Ramon m'ha agradat poder coincidir novament amb tu!
Pinelli amb els super entrenos que ens ha penjat el mister, aviat podré sortir amb la barqueta de sub 51 (ojala)
Gràcies Carles per les fotos!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

29 Nov 2015 21:53 #48 per dimoni (Associat/da)
Hola.
Gracies Carles per les fotos,com sempre un repotge de 10

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012

29 Nov 2015 22:01 - 29 Nov 2015 22:03 #49 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui a la Sagrera. Encantat de saludar a tants correcats i córrer pels carrers del meu barri.
Pensava que faria més fred però, al final, el dia i la temperatura han estat perfectes per córrer. De fet he aconseguit marca personal en 10k  :yipi:, encara que només per un triste segon  :oops:, però molt content perquè feia dos anys que no en feia, també la vaig fer aquí a la Sagrera.

Manolo, moltes felicitats pel podi del teu fill  :party:

Carles, moltes gràcies per les fotos.

Fins la propera setmana a Sant Andreu, també al costat de casa.

Salut  :great: :great: :great:

29 Nov 2015 22:04 #50 per carsobe (Visitant)
Moltes Felicitats!!!!! Vladi  :party:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

29 Nov 2015 22:15 #51 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies, company  :great:

29 Nov 2015 22:54 #52 per pinelli (Associat/da)

Pinelli amb els super entrenos que ens ha penjat el mister, aviat podré sortir amb la barqueta de sub 51 (ojala)

si es com la barqueta d'avui , millor que no vinguis ..  :rofl:

30 Nov 2015 10:16 - 30 Nov 2015 10:21 #53 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, companys.

El primer de tot, trencar una llança en favor de la barqueta sub-51. Hem fet dues sortides diferents (alguns a meitat de pilot, altres cap al final) però hem fet una mega barqueta que ha tingut resultats diversos (entre 49' i 54') ben llarga i esponjada  :he: , perquè -si fa no fa com sempre- cadascú anava al ritme que les seves cames li permetien  :yes:

Molt content de fer petar la xerrada amb un munt de correcats abans i després de la cursa i saludant companys durant la pròpia cursa  :love:

Curiosament, la meva cursa ha estat... si més no estranya. La meva dona cau malalta la setmana anterior i dijous em veig canviant el pla de cursa. En lloc de fer 5 lents+5 ràpids com tenia previst, canvio a fer 10 km ràpids. Tenint en compte els resultats de la meva darrera cursa (la mitja de Munic, que havia preparat a conciència i havia donat resultats molt discrets) pensava que havia perdut velocitat i no tenia gaire opcions. Em vaig proposar millorar el 51'37" de l'any passat però no les tenia totes. Com aleshores vaig petar a la segona volta per fer uns primers 5 km ràpids, vaig pensar en baixar un pèl el ritme al principi per poder apretar al final.  :no:  :intello: Com sempre, les meves previsions abans de cursa  salten pels aires quan començo a córrer  :oops: Surto en barqueta però de seguida em trobo avançant companys i des del 3 ó 4 em fixo en un correcat (pinelli 31) que no distingeixo de moment uns 30 metres davant meu. Veig que el mantinc a una distància similar 2 ó 3 km fins que l'atrapo al 6 i gairebé sense voler, el passo. Com passo el 5 més ràpid que l'any passat (24'50") tremolo de pensar que tornaré a petar i faig travesses amb mi mateix sobre quan arribarà (a la pujada de la Pegaso arrivant al 7?). Al 6,5 em passa el Pinelli 31 i mentre ell fa la pujada, baixo la vista a terra i apreto les dents arrivant a dalt pocs metres pel darrere d'ell. Segueixo a bon ritme i em sorprenc a mi mateix per no baixar el ritme i mantenir-me fregant els 50' (39'52 al 8 i 45'02 al 9). Faig el darrer kilòmetre amb tot el que em queda que no és gaire i m'avancen corredors del darrere sense que jo pugui evitar-ho mentre intueixo que el Pinelli m'esperona des del davant  :yes: arriscant el seu propi sub-50 per empènye'm a mi  :great:
Tot i que no em dóna la sensació de poder esprintar, faig un bon km final (4'46") i torno a fer sub-50 rebaixant 5 segons la meva marca per tancar el crono amb uns fantàstics 49'49"  :surprised: No m'ho acabo de creure  :party: :party: El dia que no ho buscava, amb condicionants en contra (treballant dissabte fins les 23, mig clapat, amb l'esmorçar a la boca, sense música...) i en canvi, les cames diuen: avui sí  :yipi:

En fi; molt content i em dóna ganes de seguir endavant.

Ara faré la broma que sóc com el Sergei Bubka popular perquè vaig rascant segons a la meva MMP. 49'56 a L'Hospitalet 2014, 49'54 a Badalona 2015, 49'49 a la Sagrera 2015  :clown:

Gràcies a tots i al Carles per les fotos encara que no el vaig reconèixer

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

30 Nov 2015 10:56 #54 per FRANCESC57 (Associat/da)
Companys:

Alfons 99 i Vladi   NullO felicitats per la vostra MMP.  :yipi: :yipi:

Barqueta gracies, sobre tot un pler coincidir, ha sigut una barqueta trencada ,,,  però anàvem tots  ...  a la vista el un ....  del altre .  :love:

Fins la propera que serà millor ,,,,,,  si pot ser clar ......  salut  :great:

30 Nov 2015 13:43 - 30 Nov 2015 21:36 #55 per obadia (Visitant)
Un gran ambient Correcat ahir a la cursa de la Sagrera!!!,  :love:

Ahir era la meva primera participació en aquesta cursa, com que no coneixia molt bé el recorregut i eren dues voltes al mateix,
tenia pensat fer els 5km primers a un ritme més conservador i si tenia forces i el recorregut ho permetia augmentar el ritme a
la segona volta, però tota l’estratègia als 100mts ja havia canviat  :mdr: :mdr:, vaig sortir en la barqueta 51 des de la part
posterior això va fer que intentes atrapar la gent de la part davantera, però ja estaven molt lluny.  :whip: :whip:

Passat el primer KM em va passar l'Alfons99, vaig intentar mantenir el seu ritme però el cap em deia que afluixes, així ho vaig fer, tot i això mantenia referència visual amb l'Alfons99 que ja estava quasi amb el Pinelli31.

Paso el 5km a 25:07, em dic a mi mateix que vaig molt bé, però les forces ja anaven una mica justes, vaig perdre la referencia amb el grup davanter al KM 6. En la pujada de la Pegaso, acabo gastan les últimes forces però tot i això el ritme que vaig mantenint es força bo, en el km 9 apreto les dents tot i que els primers 500mts és pujada, i faig l'últim km a 4:49, al final acabo amb temps de 50:37 rebaixant la meva marca personal en 2:20. :yipi: :yipi:

Si no vaig equivocat, al final vaig ser l’únic que vaig complir amb la barqueta  :whistle: :whistle:   :mdr: :mdr:

Moltes felicitats per tots que vàreu fer marca.

CarlesCAT moltes gràcies per les fotos!!!
Fins a la propera!!!!

30 Nov 2015 18:13 #56 per litbas (Visitant)
Don Carlos, muchas gracias por las fotos y felicidades a todos los que la disputasteis

un saludo

5km - 16min 46seg - Can Mercader 2016
10km - 35min 17seg - Sagrera 2015
mitja: 1:18:50 barcelona 2016
marathon: la veo muy lejos pero tiempo al tiempo

30 Nov 2015 19:24 #57 per Ramon_B (Associat/da)
Bona cursa ahir a La Sagrera tot i que per a mí la sortida va ser un pel massa aviat (a les 8:30).

Molt bon ambient.  Em va agradar poder saludar forces correcats alguns que feia força temps que no veia.

Bé jo diria que ni vaig arribar a pujar a la barqueta Sub 51' ja que es va desfer només sortir :whistle:.

Per la meva part 52:56 millorant els temps del Clot i Jean Bouin pero encara he de recuperar la velocitat perduda.

Moltes gràcies als fotògrafs i animadors. En CarlesCat ens ha fet unes molt bones fotos al pas per línia de meta. Felicitats per les MMP d'alguns companys  :party:.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

30 Nov 2015 21:38 #58 per jrios59 (Associat/da)
Moltes felicitats  Alfons 99 i Vladi :party: :party: :party:

MMP 10Km 42:22 Sagrera11
MMP 21097Km 1h 35,40s 1/2 Barcelona 11
MMP 5Km 19:00 ,la Sansi 11
MMP Marato  3h 50, 20s  Barcelona 11

01 Des 2015 10:07 #59 per Dumbo (Visitant)
Carles moltes gràcies per les fotos ! :great:

01 Des 2015 10:09 #60 per Alfons 99 (Visitant)

Si no vaig equivocat, al final vaig ser l’únic que vaig complir amb la barqueta  :whistle: :whistle:   :mdr: :mdr:

Si, noi. La barqueta es va esponjar molt des del principi i va ser una mica campi-qui-pugui  :intello:  :mdr:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats