VII Cronoescalada Solidària CoRReDoRS.CaT (02/01/16)

VII Cronoescalada Solidària CoRReDoRS.CaT (02/01/16)

03 Gen 2016 12:48 #41 per merce008 (Associat/da)

El año que vine tratare de llevar la misma cantidad de juguetes que este año y superar el record

Ho tens difícil, Fran...fas competència directa als reis! :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2016 16:37 #42 per socanna (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tot@s, organitzadors, voluntaris, fotògrafs :love:
No havia pogut venir mai..... L'any vinent hi tornem i engrescaré a més companyes d'entrenament per venir en aquest acte solidari!!!

Mai més caminarem sols

03 Gen 2016 17:25 #43 per Patiño (Visitant)
Hola,
Encantada de formar part 1 any més i, aquesta vegada, vaig tornar a pujar les escales després d’uns anys que no havia pogut. I s’ha aconseguit record de joguines  :party:
Gràcies als voluntaris i als fotògrafs.  8) 8)

Tinc un dubte, ja sé que en aquesta prova, no es important la competició en sí, però mirant les fotos, he vist que alguns companys, pujaven-baixaven per unes rampes que hi havien al laterals al segon grup d’escales. Era el camí correcte?

Petons,
Patiño

03 Gen 2016 18:47 - 03 Gen 2016 18:49 #44 per Hansi (Associat/da)

... ha guanyat IPG10 i Hansi ha sigut l'ultim. :love: :love:

Per fi aconsegueixo un lloc destacable a la classificació d'una cursa! :he: :he:

Com cada any, va ser una alegria i un plaer poder col·laborar posant un gra de sorra en aquest acte tan generós, ideat i organitzat per uns quants fora de sèrie :love: :love:. Llarga vida a la cronoescalada!

03 Gen 2016 19:10 #45 per Manu 1.1 (Visitant)
Molt content de compartir aquesta estoneta amb la famlia i amb vosaltres, a més de col·laborar amb una bona causa. La meva filla de 5 anys, em preguntava des de feia dies que si no aniríem a pujar escales i portar les joguines per als nens, ja que s'enrecordava de l'any passat.
Gràcies per les fotos Carles, ens has tret molt guapos com sempre  :whistle:

Fecilicitats als organitzadors i voluntaris!!!  :party:

03 Gen 2016 21:47 #46 per Debutante (Associat/da)

Tinc un dubte, ja sé que en aquesta prova, no es important la competició en sí, però mirant les fotos, he vist que alguns companys, pujaven-baixaven per unes rampes que hi havien al laterals al segon grup d’escales. Era el camí correcte?

El camí correcte és sempre per les escales. Però com tu mateixa dius, la part competitiva no és important pels organitzadors i per això no ho controlem. Hi si algú vol pujar per les automàtiques, que sapigueu que tampoc ho controlem. L'important és participar i passar-ho bé sense fer-se mal.

Salu2 i kms!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats