Moltes gràcies,
CarlesCat, fantàstic com sempre!!!
Coincideixo totalment amb en
Vladi; s'acostuma a fer els últims 3 km pel Parc Fluvial i pel matí el vent gairebé sempre ve de cara i es fa llarguíssim. Seria més divertit, encara que no fos tan pla, fer-ho tot pels carrers de la ciutat. Per buscar marca ja hi ha la dels Nassos.
Aquest any amb sortida i arribada a la Pista d'atletisme, samarreta, entrepà i medalla a l'arribada. Possibilitat de 5 ó 10 km.
En recollir el dorsal avisaven que la cursa, per un tema d'horaris de la Policia Local, sortiria mitja hora més tard. Al final, sortida a les 10:30, i m'enganxo a la llebre dels 50 minuts. En els dos primers kilòmetres es troba la part de pujada de la cursa, m'ho prenc amb calma però després em trobo còmode i supero la llebre per tirar endavant.
La segona part de la cursa, favorable, i m'engresco amb el temor de petar quan remuntem el riu. Entre el cansament, el vent en contra i que és molt lleugerament en pujada (al cap i a la fi estem remuntant el riu :winktongue:) penso que no aguantaré el ritme però el fet d'avançar corredors i corredores fa que mantingui l'esforç.
Finalment, baixo de 47 minuts. Tenint en compte que Nassos és més plana, potser sense vent en contra i amb unes llebres immillorables, potser m'animo a intentar baixar de 45 minuts.
Una bona cursa amb bons serveis que sembla consolidada però amb format petit. Aquest any 264 arribats a la cursa de 10 km i 111 a la de 5 km.
Salutacions!!