- Missatges: 4009
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
A veure, vaig fent els deures...
Avui he fet els primers km de la cursa per veure si puc ajudar-vos :love:
Mireu, sortim de sota el pont a baix de la Riera. Pugem i doblem a l'esquerra al carrer Major, una petita baixada de 60m al mig km, aprofitem per agafar aire, que continua pujant.
En total 50m de desnivell positiu repartits en 1km. Després hi ha 500m de baixada molt empinada, vigileu que la corba rellisca i de vegades hi ha caigudes
Al km 1,5 ja anem sobre pla, el km2 està situat al Mele (guingueta on heu d'anar després a fer una birra amb els peus a la sorra).
La resta fins al km5 és fàcil, tot pla, dirigint-nos cap a Port Balís, la catifa dels 5km està a una petita rotonda amb una àncora.
El dijous faig la resta i us explico!
Jordi69, la pujada és més dura del que recordava, conta amb perdre 20''-30''...
Ah, se m'oblidava, cap al km4 mireu a la dreta, hi ha un bloc d'apartaments que es diu Clipper, allà visc jo :yipi:
Hola guapos!
Ahir vaig acabar de fer els deures...
Primer de tot, dir-vos que el pont del km8,5 (per variar) està inundat amb 50cm d'aigua :surprised: No sé si canviaran recorregut o treuran l'aigua, però s'esperen pluges per dissabte
Hola guapos!
Primer de tot, dir-vos que el pont del km8,5 (per variar) està inundat amb 50cm d'aigua :surprised: No sé si canviaran recorregut o treuran l'aigua, però s'esperen pluges per dissabte
Recomanes el neopré? :he:
Hola guapos!
Recomanes el neopré? :he:
Això és el periku que va posant aigua perque ja no sap què fer per entrenar per l'Ironman :he:
Periku te buscat i no te trobat...!!! Quina mala sort amb això de la grip!!!Fa temps que no coincidim ni entrenant pel cami de la platja ni per cap cursa ? A recuperar-se !!!Ondia jo he estat baixa d'ultima hors per grip :'(
He estat a punt d'anar però la febre m'ha tirat enrera...
Em sap molt de greu perque em fotia força il.lusió retrobar-me amb els companys correcats però es veu que avui no tocava.
Espero que us hagi anat molt bé
Enhorabona per la cursa Grinta!!!Vaja colla de fans que tens per Caldetes!!!Practicament no han parat de dir el teu nom durant els deu kms de la cursa!!!No hi ha com correr a casa!!!Ha anat molt bé
Força correcats, no ha plogut ni ha fet vent... I hem anat a fer una birra i després un arrosset. Què més es pot demanar? :love:
Enhorabona per la cursa Grinta!!!Vaja colla de fans que tens per Caldetes!!!Practicament no han parat de dir el teu nom durant els deu kms de la cursa!!!No hi ha com correr a casa!!!Ha anat molt bé
Força correcats, no ha plogut ni ha fet vent... I hem anat a fer una birra i després un arrosset. Què més es pot demanar? :love: