Cursa de Caldes D' Estrac-10 k (6-03-2016)

Cursa de Caldes D' Estrac-10 k (6-03-2016)

03 Mar 2016 15:15 #21 per Jordi (Associat/da)
:rofl: :rofl:

En lloc de tocar-me-la :oops: aniré animant a companys de "fatiga" sub50 ;)

Gracies  :great:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 15:33 #22 per jordi mas (Associat/da)

A veure, vaig fent els deures...
Avui he fet els primers km de la cursa per veure si puc ajudar-vos  :love:
Mireu, sortim de sota el pont a baix de la Riera. Pugem i doblem a l'esquerra al carrer Major, una petita baixada de 60m al mig km, aprofitem per agafar aire, que continua pujant.
En total 50m de desnivell positiu repartits en 1km. Després hi ha 500m de baixada molt empinada, vigileu que la corba rellisca i de vegades hi ha caigudes  :whip:
Al km 1,5 ja anem sobre pla, el km2 està situat al Mele (guingueta on heu d'anar després a fer una birra amb els peus a la sorra).
La resta fins al km5 és fàcil, tot pla, dirigint-nos cap a Port Balís, la catifa dels 5km està a una petita rotonda amb una àncora.
El dijous faig la resta i us explico!  :great:
Jordi69, la pujada és més dura del que recordava, conta amb perdre 20''-30''...
Ah, se m'oblidava, cap al km4 mireu a la dreta, hi ha un bloc d'apartaments que es diu Clipper, allà visc jo  :yipi:

Doncs l'últim km també deu ser més dur del que recordes.  Encara que segurament l'any passat va ser més dur per a mi que per a tu , perquè et vas escapar.  :oh: :oh:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

04 Mar 2016 07:30 #23 per Grinta (Associat/da)
Hola guapos!
Ahir vaig acabar de fer els deures...
Primer de tot, dir-vos que el pont del km8,5 (per variar) està inundat amb 50cm d'aigua  :surprised: No sé si canviaran recorregut o treuran l'aigua, però s'esperen pluges per dissabte  :whistle:
Ens havíem quedat al km5, oi? Doncs ara ve la part avorridota (a mi m'agrada però he de reconèixer que sóc rara) ve una recta de quasi 3km on, si tenim el vent en contra, com ahir era el cas, es pot fer pesada. Busco noi corpulent que em faci de pantalla en aquest tram  ;)
Cap al km 8 tornem a passar pel Mele i ens encaminem cap al Pont. Si han tret l'aigua passarem per sota i ve una pujada.  Reserveu perquè jo arribo fosa i sempre em passen noies en aquest tros i em fot una ràbia  :grrrrrr:
A la dreta ens quedarà el balnearo Titus i el restaurant Hispània. Pels que aneu sobrats de calerons, aquest és el vostre lloc. Jo no he anat mai  :beurk:
I queda el millor, passar pel camí Ral, una mica toboganer i la pujada final de 300m.
Com veieu, de tot una mica, distret i amb animació a Caldetes i bastant sols als altres pobles.
Pels qui teniu fills, cada any han muntat castells imflables però no hi ha servei de guarderia.
On aparcar? Ni se us acudeixi entrar al poble. Just abans d'arribar, teniu un pàrquing de plaques solars just davant del pavelló on podreu dutxar-vos. Els qui aneu em tren, us deixa a 5' de la recollida de dorsals.
I una última cosa. Ja que sembla que aquest any serem una bona colla correcat, proposo fer una cerveseta quan acabem, com ho veieu?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

04 Mar 2016 09:46 #24 per periku (Visitant)
Cordons Grinta quina disecció de la cursa estàs feta una cirujana del running  :wink2:

Vinga va que son 10 kms i la majoría aneu a estirar cames abans de la marató punyeteros  :intello:

Jo em posaré a cua de pelotó i provaré de fer-la en progressió caribenya, ritme reguetón ... :mdr:

En veiem allà, no aniré de pastanaga però als que si hi aneu provaré de saludar-vos.

Fin diumenge macus !!!  :great:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

04 Mar 2016 09:53 #25 per curat (Associat/da)

Hola guapos!
Primer de tot, dir-vos que el pont del km8,5 (per variar) està inundat amb 50cm d'aigua  :surprised: No sé si canviaran recorregut o treuran l'aigua, però s'esperen pluges per dissabte  :whistle:

Recomanes el neopré?  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

04 Mar 2016 11:04 #26 per Del@ (Associat/da)
Diumenge també estaré per Caldetes  :party:

Uns matisos a la gran descripció feta per la Grinta  :great: El primer km és dur, qui vulgui sortir al ritme de cursa després patirà el que no està escrit. La sortida és en el carrer de la riera i és ample, així que no hi haurà problemes per situar-nos, però quan trenquem a l'esquerra passarem a un carrer més estret i que en la seva part final encara ho és més. El pendent en aquest tram té més percentatge que en la riera, així que és allà on ens podrem trobar els primers clavats que facin de tap si s'han passat al sortir, però és curt.

La baixada és massa inclinada per córrer còmode (vigileu els maratonians no us passeu) i amb tres girs de 180º, però com la pujada estirarà el grup no crec que hi hagi cap problema.

El tram del passeig com ha dit la Grinta sense cap secret. A nivell de mar i només el vent pot fer que una part sigui més ràpida o lenta, però normalment a primera hora la cosa està més calmada.

El pas subterrani del km. 8,5 no tinc gaire clar que estigui transitable el dia de la cursa. L'anterior vegada que vaig fer aquesta cursa ja no ho va estar i es va modificar el recorregut fent-la més curta i tornant pel pas subterrani del km. 1,5.

Una darrera cosa. Si al final drenen l'aigua i es fa el recorregut previst, quan ens dirigim cap al poble hi ha una sorpresa final. No encarem directament el carrer de la riera, ens toca fer la pujada del camí ral (és el pont que veurem a la sortida) i una petita volta pel poble abans d'encarar la riera per fer els darrers 300m en pujada de la cursa.

Fins diumenge

04 Mar 2016 11:41 #27 per Jordi (Associat/da)
Perfecte, portaré bañador  :party: :party:

Gracies Grinta i DEL@ per tan detallada descripció  ;)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

04 Mar 2016 12:25 #28 per Grinta (Associat/da)
I ningú s'apunta a la cervesa? :surprised:

Ara sí que m'heu deixat parada

04 Mar 2016 17:32 #29 per Danigoal (Associat/da)

Hola guapos!

Això és el periku que va posant aigua perque ja no sap què fer per entrenar per l'Ironman  :he:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

04 Mar 2016 17:43 #30 per curat (Associat/da)

Hola guapos!

Això és el periku que va posant aigua perque ja no sap què fer per entrenar per l'Ironman  :he:

:rofl: :rofl: :rofl:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

04 Mar 2016 22:18 #31 per Vicenç (Associat/da)
Molt bona descripció , Grinta i Dela, Diumenge espero acabar prou be la cursa per poder gaudir de la cerveseta  :party:

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

06 Mar 2016 07:52 #32 per Mona (Associat/da)
Vingaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!
Que vagi molt bé la cursa, espero que el vent us respecti els kms! Endavant!!! Espero les vostres cròniques!  :love:

06 Mar 2016 10:57 #33 per curat (Associat/da)
Us heu mullat les espardenyes pel pas soterrani? :smile:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

06 Mar 2016 15:02 #34 per periku (Visitant)
Ondia jo he estat baixa d'ultima hors per grip  :'(

He estat a punt d'anar però la febre m'ha tirat enrera...

Em sap molt de greu perque em fotia força il.lusió retrobar-me amb els companys correcats però es veu que avui no tocava.

Espero que us hagi anat molt bé

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

06 Mar 2016 16:21 #35 per jauteras (Associat/da)
Hola, no en hem mullat!!! Tot i que hi havia un bassal gran es podía passar força bé.

He trobat la cursa dureta, i ademés de la pujada del principi, desde  8 i  algo i fins al 9,4 hi ha força pujadeta, ademés dels 300 mts finals

La pujada del km 1 i la consequent baixada ha deixat a més d'un amb les cames fluixes pels 2 kms finals  :whistle: :whistle:

06 Mar 2016 16:42 #36 per Grinta (Associat/da)
Ha anat molt bé  :party:
Força correcats, no ha plogut ni ha fet vent... I hem anat a fer una birra i després un arrosset. Què més es pot demanar?  :love:

06 Mar 2016 18:14 #37 per jospon (Associat/da)

Ondia jo he estat baixa d'ultima hors per grip  :'(

He estat a punt d'anar però la febre m'ha tirat enrera...

Em sap molt de greu perque em fotia força il.lusió retrobar-me amb els companys correcats però es veu que avui no tocava.

Espero que us hagi anat molt bé

Periku te buscat i no te trobat...!!! Quina mala sort amb això de la grip!!!Fa temps que no coincidim ni entrenant pel cami de la platja  ni per cap cursa ? A recuperar-se !!!

06 Mar 2016 18:21 #38 per jospon (Associat/da)

Força correcats, no ha plogut ni ha fet vent... I hem anat a fer una birra i després un arrosset. Què més es pot demanar?  :love:

Enhorabona per la cursa Grinta!!!Vaja colla de fans que tens per Caldetes!!!Practicament no han parat de dir el teu nom durant els deu kms de la cursa!!!No hi ha com correr a casa!!!

06 Mar 2016 18:39 #39 per Grinta (Associat/da)

Enhorabona per la cursa Grinta!!!Vaja colla de fans que tens per Caldetes!!!Practicament no han parat de dir el teu nom durant els deu kms de la cursa!!!No hi ha com correr a casa!!!

Siiiiiiii  :party:
Entre els nens de l'escola i els amics...
Mai m'havien animat tant en una cursa. Dóna gust!
I com hem anat molt junts tota l'estona, t'has empassat tots els meis ànims,  jajaja

06 Mar 2016 18:42 #40 per Vicenç (Associat/da)
Bona cursa aquest mati a Caldes d'Estrac, llàstima que baixi la participació es una cursa molt ben organitzada, com ja s'ha comentat un bon grapat de correcats, el recorregut exacte com havia dit Grinta, per la meva part he fet 47' 28" que es un segon menys que fa un any  :party:  (qui no es conforma es perqué no vol), Diumenge vinent serà una mica mes llarg.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats