Cursa de 10 km de Sant Josep, a Figueres, 20-3-16

Cursa de 10 km de Sant Josep, a Figueres, 20-3-16

06 febrer 2016 15:12 - 06 febrer 2016 15:15 #1 per Hansi (Associat/da)
Pels correcats que passem de tant en tant (o sovint) per les terres gironines, tenim actualitzada ja la
web de la cursa , i veig que ja hi ha gent inscrita, així que li avanço feina a l'amic Jaume Baraut i obro el fil, perquè us aneu informant i valorant la molt recomanable possibilitat de córrer a Figueres.

Us puc dir que a totes les edicions que he fet d'aquesta cursa he gaudit molt del bon tracte, bons avituallaments a meta, amabilitat d'organitzadors i voluntaris, sorteig de molts regals, ambient de cursa popular de debò, i la companyia d'un selecte grup de correcats incondicionals. Tot plegat em fa molt agradable el llarg viatge al poble natal de ma mare, on enguany espero poder-hi anar per trobar-hi, si hi ha salut, la meva àvia i el meu oncle, malgrat que ja no hi sigui el meu avi, que fa pocs mesos ens va deixar per sempre :arf:.

Ja sabeu, pels volts de Sant Josep, a fer unes voltetes per Figueres i a menjar bRunyols 8) 8).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2016 22:09 #2 per Jaume Baraut (Visitant)
Gràcies Hansi,

Per pensar-hi t'espero i com sempre espero que gaudeixis de xocolata , brunyols de l'empordà i de la cursa .

Us recordo inscripcions www.amicsdesantjosep.cat

Reserveu data 20/03 run to Figueres !

Jaume Baraut

09 febrer 2016 01:12 #3 per francesc pous (Associat/da)
Una altra edició més!!! I amb aquesta ja arribo a les 7 participacions!!!  :yipi: :yipi:

Què podem ressaltar de la Cursa Urbana de Sant Josep de Figueres?? Doncs que s'ha de fer, perquè el traçat, la gent i l'entorn la fan especial. Poques curses urbanes trobareu on es cuidi tant al corredor, tot són facilitats, tot és bon ambient, tot és festa, coincidint amb la festa del brunyol... i tot es nota!! Trobar un grup nodrit de correcats és una satisfacció, i molts d'ells venen de lluny i repeteixen any rera any, per alguna cosa serà... La samarreta "carrota" ja ha deixat empremta a Figueres amb la Cursa de Sant Josep, que de la mà d'en Jaume Baraut i l'Associació d'Amics de Sant Josep any rera any es superen i ens il.lusionen a tots...

Si les lesions m'ho permeten, us espero novament sota l'arc de sortida per gaudir de Figueres un any més... Hansi, DION, Carme... entre d'altres... aquest any hi heu de ser-hi un cop més, perquè començarà un any MOLT especial per la nostra ciutat natal... i volem que en sigueu partíceps, perquè les curses estan ben traçades, ben organitzades
... però el més important és comptar amb la vostra presència  i que us feu i sentiu la cursa com a vostra.

Des d'aquí fem una crida als correcats que vulguin disfrutar d'una gran matinal, que s'acostin a Figueres per veure si tot el que us dic és veritat o és fruit d'imaginacions provocades per la Tramuntana.. 8) :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

09 febrer 2016 19:22 #4 per carme72 (Visitant)
Ja hi tornem a ser!!!  :yipi:

Em sembla que serà la meva cinquena participació. Cada any a l'acabar la cursa em dic, l'any seguent hi tornaré i això penso fer.

Fantàstica organització, soteig de molts regals, bon ambient, entrepà al final i xocolatada, circuit durillo, amb dues pujades importants i un tram de llambordes per volta, però al final baixada-pla que sempre és d'agrair, tot i així l'entorn la fa molt especial.

Espero que ens retrobem "els habituals" i saludar a moltes més samarretes pastanaga  :yes: :yes:

mes val un bon descans que un mal entrenament

10 febrer 2016 13:34 #5 per Jaume Baraut (Visitant)
Hansi, Francesc, Carme 72

Com sempre ... intentarem fer-ho millor , no ho dubteu !

Jaume B.

29 febrer 2016 11:48 #6 per Mona (Associat/da)
Molt bona cursa!!!
Fa anys que vaig fer aquesta cursa i em va agradar molt, a veure si em puc organitzar bé aquest any per fer-la!

06 Mar 2016 13:36 #7 per Jaume Baraut (Visitant)
Recordeu 20/03 brunyols dde l'empordà us esperem i sorteig per a tots els participants. Recordeu data 20/03.

Us esperem.

Jaume B.

09 Mar 2016 17:47 #8 per DION (Associat/da)
No hi faltaré companys¡¡¡ es un plaer trobar-nos cada any en aquesta entranyable cursa :love:.  A més, dissabte per la tarda imprescindible fer un tomb per Figueres a visitar la Fira del Brunyol  :yes:
Com diria en Quim Masferrer al Foraster: malgrat cardar la tramuntana, companys empordanesos, sou moooolt bona gent¡¡¡¡ ;) :great:

13 Mar 2016 14:24 #9 per jospon (Associat/da)
M´acabo d´inscriure a n´aquesta cursa ja que no l´he feta mai.

Ens veiem diumenge per Figueres companys !

14 Mar 2016 15:19 - 14 Mar 2016 15:22 #10 per Hansi (Associat/da)
Sembla que els problemes de salut a la meva família impediran que em pugui desplaçar diumenge a Figueres, em sabrà molt greu. Com que hi ha la possibilitat d'inscripcions el mateix dia de la cursa, mantinc les esperances fins el darrer moment, però no em faig il·lusions :arf:.

Jospon, espero que quedaràs content de la tria que has fet, crec que t'agradarà!

14 Mar 2016 17:53 #11 per Jaume Baraut (Visitant)
Ultima setmana de inscripcions on line.

En cas que no puguis fer-ho et podràs inscriure el dissabte 19/03 de 10 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores a la fira del Brunyol de Figueres ( C/ Sant Josep costat parada venda Brunyols de l'Empordà)

En el darrer extrem si no arrives a temps dissabte, diumenge de 8.30 a 9.30 hores inscripcions obertes Plaça Triangular ( A 100 metres de la sortida )

sortida 10 hores rambla de Figueres.

Us esperem !

Jaume B.

19 Mar 2016 14:31 - 19 Mar 2016 14:33 #12 per Hansi (Associat/da)
A última hora, sí que podré venir demà a Figueres :happy:. Ens veiem a la plaça Triangular al voltant de les 9h! :party:
Ara bé, a córrer molt lent i prudent, que no vull trencar la recuperació muscular que tinc pendent des de fa tres mesos :yes:.

20 Mar 2016 07:21 #13 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que tingeu una bona cursa  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Mar 2016 18:19 #14 per Jaume Baraut (Visitant)
Bona matinal avui a Figueres,

Encantat de retrobar els amics Hansi, Dion,Francesc Pous, Carme72 i encantat de coneixer i saludar Jospon.

Com sempre hem intentat atendre a tots els correcats d' una manera especial

A nivell personal molt content 21è general 6è categoria i MMP de la prova, molt content !

Espero que hagueu gaudit de la 7a cursa  Sant Josep , felicitats a tots / totes  per la cursa, Carme un any més 1a guanyadora absoluta.

Moltes felicitats !

Salut i Quilòmetres.

Jaume B.

20 Mar 2016 20:05 - 20 Mar 2016 20:08 #15 per Hansi (Associat/da)
Cada any ens tracteu millor, Jaume, dóna gust participar a la cursa de Sant Josep de Figueres, amb tants serveis, tanta amabilitat cap al corredor popular :happy: :happy:.
Ja comença a ser una tradició que ens hi trobem un grupet de correcats "abonats" a aquesta cursa: la gran Carme Auñón i el seu Carles, en Jaume Baraut, en Francesc Pous, en DION, jo mateix, i enguany en Jospon, que ha tastat l'ambient i el bon tracte i crec que li ha agradat prou per voler repetir en edicions futures 8).

En cap moment he tingut la sensació d'aglomeracions, hem pogut xerrar tranquil·lament tots els correcats, un tracte amabilíssim d'en Jaume Baraut i de tots els voluntaris des que he arribat, la satisfacció de tenir la companyia d'en DION durant tota la cursa, des de la sortida fins la meta, l'alegria de veure que la Carme72 ha tornat a guanyar la cursa un any més (enhorabona, campiona! :party:), el bon rotllo del Francesc Pous i en Jospon a meta, i un avituallament i obsequis per tombar d'esquenes! Entrepà, poma, bunyols, aigua, suc, barreta energètica, gominoles, xocolata desfeta, melindros...nyam, nyam!

És de justícia esmentar que, quan he passat a recollir el bocata després de córrer, s'havien acabat els de formatge, i com que n'havien de fer més, la voluntària i el voluntari m'han dit amablement que tornés en cinc minuts, que ja en tindrien...i han sigut tan atents, que sense que jo hi anés, el bon home ha vingut a buscar-me on estàvem xerrant i fent fotos els correcats, per donar-me'l en mà! :happy: Un 10 en l'atenció al corredor, amics! Això val moltíssim! :love:
Després, cap a veure la família una bona estona, que també és una alegria. I tant de bo que l'any que ve ho pugui tornar a fer!

20 Mar 2016 22:33 #16 per jospon (Associat/da)
Un deu a tot senyors i senyores.Una cursa per recomanar,de les que a mi m´agraden.Sense aglomeracions i amb un tracte exelent al corredor.
Un bon circuit urbà no massa planer peró bastant ràpid.
Sorteig de molts regals coincidint amb el número de dorsal.Com anecdota curiosa  a  mi m´ha tocat anar a posarme un "piercing" !!!

Un plaer saludar a Dioni,Jaume Baraut,Francesc Pous i Hansi.

21 Mar 2016 16:44 #17 per Jaume Baraut (Visitant)
Gràcies pels vostres comentaris , us esperem l'any vinent !

Salut i Kms per tots / totes.

Jaume Baraut

21 Mar 2016 19:01 #18 per carme72 (Visitant)
Totalment d'acord amb tots els comentaris d'en Hansi. No hi ha més paraules per elogiar l'extraordinària organització d'aquesta cursa. És una llàstima que per la propera haguem d'esperar un any sencer. :yes:

Es va anunciar pel desembre una mitja marató, que coneixent la organització d'aquesta cursa, valdrà la pena tenir-la en compte.

mes val un bon descans que un mal entrenament

21 Mar 2016 20:19 #19 per francesc pous (Associat/da)
Un any més, i una edició més a la saca!!! I les he fet totes!!

No crec enganyem dient que aquesta cursa té molts alicients: recorregut, organització, tracte al corredor, bon ambient des del minut 0... Molt content d'haver compartit kms novament amb tots vosaltres, moltes felicitats Carme!!! Hansi, m'alegro molt de veure't sempre per Figueres, DION ja he esgotat adjectius positius però un peazo crack, Expresso molt bé en hidratació, al Carles l'he vist de revolada i molt content de conèixer el Jospon i més encara dels seus comentaris, que corroboren el que sempre hem escrit en aquestes línies..
Té molt mèrit organitzar una cursa, però lligat amb la genial Fira del Brunyol i tot de la mà del Jaume Baraut, és per treure's el barret...

Content de tenir una cosa a "mitges" amb tu, Jaume!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

21 Mar 2016 22:54 #20 per Jaume Baraut (Visitant)
Gracies a tots per les vostres paraules, tots formeu part d'aquesta festa esportiva figuerenca i intentarem la propera ediciö fer-ho encara millor.

Hansi sempre hi ets, mestre Dion tot un senyor fent curses, Francesc ets un incondicional i un referent d'aquesta cursa, Carme72 la nostra campiona, Jospon l'any vinent de ben segur que tornes i espero molt mes pestenagues.

Agafeu-vos fort, que el mes de desembre la farem grossa, ja hi treballem de valent,  no tinc paraules d'agraiment per la gran feina de l'amic Francesc Pous i la resta dels companys.

Jaume B.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats