Andreu i
squash només es publicitat, perquè triem el que vulguem
Un cop païdes les sensacions i els fets anem amb la crònica d'una llebre debutant :ouch:
Recollim dorsal i just trobem l'
estanis13. Felicitacions i a buscar les altres llebres, ens creuem amb en
jordi mas i l'
Oriol i després de la visita al lavabo ens trobem totes les llebres tutelades pel
ManoloM :happy:
Xarada amb últimes instruccions, foto, ritual de posar-se la banderola i a escalfar desfent el recorregut del kilòmetre 10 al 9 :^^:
Continuen les instruccions i les rialles tots a un ritme similar i comprovem que el GPS ens marca 1200m

els nervis es desatén, si això està així la resta de kilòmetres com estaran :aww: :beurk:
En
ManoloM tranquil·litza ressituant el kilòmetre, però tornarà al seu lloc durant la cursa :grrrrrr:
Últim riu i últimes rectes per escalfar :mdr:
L'objectiu es mantenir un ritme de 5:28 durant el primer 5000 i en el segon degut a que fa molta calor donar un respir amb el marge assolit per aconseguir el sub55 i que el grup sigui més nombrós

(idealment s'hauria de fer al revés, però trobo que té més sentit així i es el que passa "sempre" que busques marca que la segona volta es més lenta) :yes:
A la sortida la
G3mma que marxarà amb en
ManoloM hem desitja sort :love: i en
ManoloM em situa enredera seu en la posició que toca :yes:
Ja la gent em busca com a referència i fan bromes d'on enganxar l'arnes,... :beurk: jo els dic que no pateixin que porto cordes per tots. Pregunto si algú vol fer marca o si només es temps referència d'intentar seguir, ningú respon clarament que tingui intenció de fer marca i això m'allibera bastant :^^:
Hem pregunten quants avituallaments tindrem i responc dubtós que un al kilòmetre 5, però els rumors són que hi haurà dos, que en altres edicions així havia estat i marxo corrents a preguntar al
ManoloM :beurk: que no ho sap i torno per comunicar que no estem segurs, però que el que han de fer si o si es hidratar-se bé que fa molta calor i que per sort no tenim aire.
Els hi comento l’estratègia de carrera i que jo aniré cantant els parcials a cada kilòmetre i comentant/animant tot el que se m'acudeixi, que no m'han de respondre que amb que hem puguin seguir ja estaré content :mdr:
També comento l'"atxasu" final, els que vagin molt bé al 8 poden marxar i els que no fins al 9 i els que ho vulguin als metres finals que jo no esprintaré (clàusules de llebres).
Els i dic que ho aniré recordant i que no pateixin, compte enrere i últims ales perquè vagi bé :eyes:
El primer kilòmetre em sembla perfecte (5:28,3 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:21) el cantó més que orgullós indicant que ja tenim dos segons de marge i crec que em guanyo el respecte del grup, sembla que estem complint el que he dit :happy:
El segon kilòmetre ja hem porta de corcoll (5:03,8 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:15), però ha estat molt curt :grrrrrr: es l'únic que els hi dic, anem molt bé sobrats aquest era curt després suposo que es compensarà tranquils :^^:
En els petits trams de pujada repetiré el mantra de passa curta i ràpida per a la baixada passa llarga i braços a baix :^^: (he tingut bons mestres :yes:)
Camí de completar el tercer kilòmetre els marco que a l'altra banda tindrem el kilòmetre 9 quan tornem i que fa un dia perfecte sense vent que s'ha d'aprofitar i que a partir d'allà voldria que tots marxessin al davant, però que ho fessin amb compte que potser era una mica llarg i que quan arribem ho tornaré a recordar :^^:
El tercer kilòmetre tornem amb problemes també és un pel curt (5:13,2 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:18) i ara mateix les matemàtiques no hem donen per saber com anem, però torno a repetir anem molt bé sobrats aquest era curt a veure si després es compensa
El quart kilòmetre ja quadra més (5:27,3 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:27) i em confirma que estic al ritme que toca, però continuo igual de perdut en les matemàtiques pensant en mirar-ho al kilòmetre 5, repetim anem molt bé sobrats e introduïm el no us heu de preocupar de res només de seguir-me i d'hidratar-os bé, jo marco el ritme :intello:
En el trajecte del cinquè kilòmetre els marco que a l'altra banda tindrem el kilòmetre 8 quan tornem i que allà marxaran els que vagin molt bé, però amb compte i tenint present que el nou serà llarg

Arribem a la hidratació i els obligo a hidratar-se, no la deixeu passar

Cinquè kilòmetre torna a ser curt (5:27,7 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:29) :grrrrrr: canvi de pantalla per veure el total de kilòmetres i veure el pas "real" pel kilòmetre 5.
La catifa del xip marca 26:40 el 5000, però això es curt jo hauria de fer 27:30 i passo el kilòmetre 5,05 de GPS entre 27:03-27:25, crec recordar 27:15, 27:20 era el que volia (guanyar 2s por kilòmetre) una mica ràpid, però estic molt content de com va el debut i repetim anem molt bé sobrats :^^:
Hem quedo mitja ampolla i ho comunico al grup al llarg del trajecte que qui vulgui aigua només ha de demanar, la demana una noia de davant i l'hi passo :yes:
Sisè kilòmetre també curt (5:21,3 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:28), vols dir que amb aquest ritme fas sub55 o sub54

el pròxim dia amb dos rellotges ja que hem falta la volta automàtica per estar tranquil i sumar o restar segons, si no fos pel ritme mitja de volta estàs anant per sensacions
Un altre mantra que aniré repetint al llarg del recorregut es que no ens pugem a las voreres que per alguna cosa ens tallen el trànsit i que hem d'aprofitar per anar per l'asfalt i fer un circuit que no podem fer sempre :winktongue:
En algun punt també coincideix que un nano en bici parlant pel mòbil es fot una pinya i només es preocupa de continuar xarrant pel mòbil :rofl: :rofl: aprofito per comentar que hem de fer les coses d'una en una, que si anem corrents no escoltem música ni parlem pel mòbil, que si anem en bici anem en bici i punt i conduint lo mateix les coses d'una en una i gaudint-les al màxim :^^:
Setè kilòmetre ja quadra més (5:30,3 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:29), no recordo punt exacte, però tornem a tenir aigua i hem quedo amb mitja ampolla i ho comunico al grup al llarg del trajecte que qui vulgui aigua només ha de demanar, hem demanarà la
Catalina, únic integrant del grup que aguantarà amb mi fins al final i es mulla una mica :yipi:
Vuitè kilòmetre torna a ser curt (5:23,7 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:30), comento que els que vagin molt bé poden marxar, que vagin amb compte amb el kilòmetre 9 que serà llarg i que marxin progressiu; crec que no marxa ningú :arf:
Novè kilòmetre ja quadra més (5:37,9 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:38) potser estic afluixant massa però crec que tinc molt marge

, comento que ara si que es el moment de marxar, que vagin amb compte que serà llarg i que l'arribada es estreta en una lleu pujada.
En el trajecte del desè kilòmetre la
Catalina diu que no pot seguir més, la crido com si crides al grup ara no queden més que 700-400m no es moment per parar ho tenim a tocar no queda res, l'hi dic que si vol pot afluixar una mica, però que es millor que vingui amb mi i l'hi dono aigua per que es mulli una mica i endavant

Enfilant la recta final amb el marcador a la vista crido que ja ho tenim allà que ara si tots han de començar a passar-me, no hem passa ningú :aww:, a meitat de trajecte mira-ho enredera i no ve ningú

només hi ha la
Catalina al costat, que ha passat al vuit hi havia gent i al nou també, he afluixat molt i tot i així s'han quedat :beurk: no ho entenc des de quan porto cridant sense ningú enredera :rofl: :rofl: (començo a entendre perquè el
ManoloM pràctica el "retrorunning" quan fa de llebre)
Últim kilòmetre (6:37,1 l’anàlisi a posteriori indica ritme mitja 5:33) definitivament he afluixat massa, han tornat a moure el cartell i seran 1200, ara no cal esprintar (norma de llebres) t'has equivocat i has de pagar com a debutant no fent sub55 :grrrrrr:, tampoc passa res motivació per millorar a la propera :^^:
Regust agredolç, crec que ho he fet bé, però he entrat pràcticament sol i el temps reflexa que no hem complert l'objectiu sub55, confirmaré als llistats que el temps final es
55:10 :ouch:
Deixo els temps de pas i el track perquè critiqueu

:
www.strava.com/activities/600846461
Ara més que mai voldria "feedback" (realimentació)
els que van venir, em van sentir o em van veure m'agradaria que es pronunciessin, a meta la
Catalina hem va donar les gracies i estava encantada e incrèdula d'haver aguantat i un senyor també em va comentar que anava just davant durant tot el trajecte i que els consells que havia donat eren perfectes que ho havia fet molt bé :yipi: :yipi:
El resum de mantres, que van ser pronunciats en castellà perquè no hi hagués problemes d'idioma :mdr:, fins i tot jo hem vaig adonar que era massa repetitiu, però 10 cops o menys no són tants no :winktongue::
- Anem molt bé sobrats aquest era curt
- No ens pugem a las voreres que per alguna cosa ens tallen el trànsit i hem d'aprofitar per anar per l'asfalt i fer un circuit que no podem fer sempre
- Trams de pujada passa curta i ràpida per a la baixada passa llarga i braços abaix
El resum de consells/frases útils/recurrents:
- No m'han de respondre que amb que hem puguin seguir ja estaré content
- Hidratar-se, no la deixeu passar que fa molta calor
- Qui vulgui aigua només ha de demanar que jo en tinc
- Tenim dia ideal sense vent
- Els que vagin molt bé al 8 poden marxar
- Els que al 8 no puguin en el 9 serà el moment de marxar
- També serà vàlid qui vulgui marxar en els metres finals que jo no esprintaré degut a les clàusules de les llebres
- Hem de fer les coses d'una en una. Si anem corrents no escoltem música ni parlem pel mòbil. Si anem en bici anem en bici i punt i conduint lo mateix les coses d'una en una i gaudint-les al màxim
Per acabar rematar la jugada xerrant

, sense ST perquè el bar era un caos

però xerrant sota una pineda :yipi:
Ens veiem a la propera: 1000 socials :happy: prepareu els caps, jo porto la destral
Salut!
Jordi