XXII Cursa Popular Vilanova del Camí - 6/3/2016 - 11h

XXII Cursa Popular Vilanova del Camí - 6/3/2016 - 11h

12 febrer 2016 22:59 #1 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Aquí us deixo la informació d'una cursa gratuïta que m'agrada molt i que sempre que puc la corro.

Hi ha dues opcions, la de 10k i la de prop de 5k. La llarga té una part per dintre del poble i, una altra, per camins de terra. El perfil és una mica exigent però divertit, amb uns 2km i mig durillos de pujada i uns 3km finals de forta baixada. Pels més petits també hi ha l'opció de la cursa de 1000 metres. Per tant, ja veieu, diversió per a tota la família.

Normalment sempre coincidim 3 o 4 correcats, a veure aquest any. Jo ja estic inscrit  :yipi:.

www.vilanovadelcami.cat/articles-mostra-...rsa_popular_2016.htm

Salut  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2016 23:47 #2 per tonivet (Visitant)
Ep!  Jo tambe estic inscrit,  volia aprofitar la supercompensacio ja que fara 2 setmanes de la marató de les vies verdes de Giróna.  Allá ens veiem!  ;)

13 febrer 2016 20:04 #3 per Richy (Associat/da)
Gracies per l´informació Vladi 8) , inscripció feta. L'any passat estava inscrit també i vaig trucar per donar-me de baixa perque anava ben coix :grrrrrr: . Ens veurem .

Normalment sempre coincidim 3 o 4 correcats, a veure aquest any. Jo ja estic inscrit  :yipi:.

14 febrer 2016 14:50 #4 per Sufridor (Visitant)
Nos vemos por Vilanova del Cami.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

06 Mar 2016 17:04 #5 per Sufridor (Visitant)
Cursa muy bien organizada de 10, dos avituallamientos en el recorrido y el de meta con agua, aquarius y manzana todo dentro de la bolsa de regalo, mas masaje y ducha con agua caliente y todo gratis, :yes: :great: :great: a ver si van aprendiendo algunos organizadores, que los servicios que ofrecen son de pena o inexistentes, :neutral: :neutral: :neutral: hay que tener presente que a ellos les prima otra cosa  :grrrrrr:

La primera parte transcurre por las calles de Vilanova del Cami, a partir del km 5 empieza la parte que mas me gusta y un poquito exigente, por caminos de tierra, los últimos dos kilómetros en bajada.

Eramos pocos Correcats, he visto a Carles (con cámara en ristre), Richy y Vladi.

Cursa recomendada 100 x 100, el año próximo nos vemos allí.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

06 Mar 2016 20:30 #6 per Richy (Associat/da)
Repeteixo 100x100 els comentaris dits per Sufridor, perfecte tot. ;) Un plaer saludar també a Vladi i a CarlesCat, espero les fotos amb interes. L'any que ve, tornarem. :yipi: :yipi:

06 Mar 2016 21:19 #7 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics, aquí deixo unes FOTOS que hem fet entre la meva dona i jo, perdoneu si no sortiu els primers, a passat un lapsus. :whistle:

picasaweb.google.com/1021832189711183982...rVilanovaDelCami2016

Moltes gràcies a l’organització, voluntaris i animadors. 8)

06 Mar 2016 22:19 #8 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys!

Fantàstica matinal avui a Vilanova del Camí. El dia ens ha acompanyat força: sol i temperatura ideal per córrer, en alguna part del circuit s'ha notat una mica de vent però soportable. L'ambient i l'organització, com heu dit, de 10.

Encantat de saludar a Richy i Sufridor. A CarlesCat l'he vist de lluny, càmara en ristre  :wink2:. Moltes gràcies per les fotos  :yipi:

L'any que ve, si no passa res, repetim  :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats