Com sempre i abans de tot donar l'enhorabona i felicitar les llebres per la feina que fan i clavar que no sempre és fàcil a més debutant algunes d'elles.
Danili debutava però només de portar la banderola, perquè de llebre pel litoral ha fet unes quantes vegades

Felicitar a tots per haver gaudit d'aquesta cursa que és molt, molt xula i divertida i si a més heu fet MMP doncs millor encara i especialment als meus companys i amics
Xavher i
Pinelli31 que Sou molt grans, enhorabona bandarres. :glasses:
Gràcies als fotògrafs
Carles.cat,
parella de Dabit i
Carsobe que ens ha donat una gran sorpresa en veure-ho pel recorregut fent fotos i animant.
A lo atlètic tenia molt clar que fer...

(No forçar els meus bessons) però no sabia a quin ritme, dubtava si quedar-me amb
Xavher i
Obadia o anar més cap endavant, quan em comenten em vagi més endavant que el
Pinelli31 no havia dit res però que creien que anava a intentertar fer MMP i així ho vaig fer, per fer-li companyia i si en un moment donat necessitava una empenta donar-li. Sense comentar-li res em poso al seu costat, i li dic que intentaré anar al seu ritme

i a veure que tal els meus bessons.
Van passant els kms. portem en tot moment el ritme previst, regulant en les pujades i deixant-nos anar a les baixades. Jo estic molt content recuperant bones sensacions i seguretat a cada pas, els meus bessons van responent molt bé.
Al final 46:28 els meus bessons ok. i MMPde Pinelli31, cal dir que el mèrit ha estat tot seu, jo només duia una mica d'aigua de la meva ampolla que vaig guardar per si de cas :yes:
Lo que ja he dit abans, moltes felicitats a tots per gaudir corrent i els que no han estat per lesió que es vagin recuperant aviat per seguir fent kms. junts
P.D. Ens va saber greu que hagués d'abandonar la noia canaria que anava amb nosaltres, estava fent bona cursa :grrrrrr:
Ens veiem al Prat, Companys :love: