- Missatges: 281
Buenas,
Nou Barris será mi estreno como liebre correcat, una carrera que me ha encantado siempre, así que por esa parte contento. Ahora, ya os lo adelanto, nervios casi de premaratón. Acojonadito.
Un saludo.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
haremos algun entrenillo o que ?? yo tenia pensado hacer uno ..Buenas,
Nou Barris será mi estreno como liebre correcat, una carrera que me ha encantado siempre, así que por esa parte contento. Ahora, ya os lo adelanto, nervios casi de premaratón. Acojonadito.
Un saludo.
Buenas,
Un saludo.
Dabit, seguro que lo haces de lujo!! :yipi:
Yo seré uno que intentará seguirte!!
Fins quan està obert el TPV?
Si surto bé de la Mitja de Formentera, m'agradaria fer-la...
Fins quan està obert el TPV?
Si surto bé de la Mitja de Formentera, m'agradaria fer-la...
Fins el 15/05 a les 23:59h
Dabit, sempre hi ha una mica de nervis la primera vegada però amb els rellotges i lo bé que tu et coneixes el recorregut ho tindràs més fàcil. I a més és un ritme molt còmode per tu
La primera vegada que vaig fer de llebre va ser a la Mitja de El Prat i d'1.25 (no tan sobrat com tu) i vaig fer 1.25.01, gairebé ho clavo :mdr:
Per cert, m'heu de cuidar molt bé la Nuriola que també serà la primera vegada que faci de llebre. Fa poc que es va associar però ja us dic jo que en els darrers 6 anys ha fet més curses que tots nosaltres, junts fins i tot :mdr: Segur que ho farà molt bé.
Llàstima que coincideix amb Montmeló, ja que m'hagués agradat anar.
cagontooo !! si no fuera a can mercader me acercaba .. si haceis otro ponerlo por aquí .. si es de tranki claro .. hice uno el jueves y confirmo que sube y baja :mdr:Hola a todos!
veo que los liebres tienen nervios heee!!! :surprised:, pero si no les presionamos nada. jejeje.
Este domingo aunque esté can mercader, alguno de nosotros va hacer el recorrido de esta cursa.
Hemos quedado a las 10h en pintor alsamora-andreu nin (justo en la entrada del Heron City) donde comienza la cursa.
intentaremos hacer muy tranquilos el recorrido de la cursa por si alguien se quiere apuntar.
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
intentaremos hacer muy tranquilos el recorrido de la cursa por si alguien se quiere apuntar
intentaremos hacer muy tranquilos el recorrido de la cursa por si alguien se quiere apuntar
Podrias especificar eso de ritmo tranquilo ? :winktongue: :winktongue: :winktongue:
Que por aquí corre mucha fiera suelta :wink2:
Una proposta a seguir:
40 minuts (39:55) --> pas del 5 en 20:19
45 minuts (44:55) --> pas del 5 en 22:51
50 minuts (49:55) --> pas del 5 en 25:24
55 minuts (54:55) --> pas del 5 en 27:57
60 minuts (59:55) --> pas del 5 en 30:29
Penseu que del 5 al 7 es recupera molt.