22/05/16 MULLA'T i CORRE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

22/05/16 MULLA'T i CORRE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

19 Mai 2016 07:34 #21 per Grinta (Associat/da)

L'Eva m'ha embolicat que l'acompanyi la primera recta (malauradament ara no estic gens en forma)

Embolicat? Ets tu, que et deixes embolicar  :whistle:
Ja veuràs que farem plegats totes les voltes, per cert, quantes són???
Prohibit que em facis l'hatxassu final, eh?  :whip:
No pateixis que jo no estic gaire en forma tampoc, mira la Mitja que vaig fer. Anem a passar-ho bé  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2016 07:57 #22 per Del@ (Associat/da)
Cap problema Jaume  :great:

Són dues voltes i un km més que és en baixada i part de la recta de met, cosa que fa que allà les marques siguin una mica més bones.

19 Mai 2016 12:38 - 19 Mai 2016 12:40 #23 per solteron (Associat/da)

Cap problema Jaume  :great:

Són dues voltes i un km més que és en baixada i part de la recta de met, cosa que fa que allà les marques siguin una mica més bones.

Jo també recordo que l'any que la vaig fer la distancia total era un pel curta, segurament perquè si compten la distancia de la volta oficial com la que fan els cotxes doncs un corren a peu es capaç de fer alguns metres menys cenyint-se al interior de les corbes.

PD: Per cert no aneu al bar que hi ha al paddock ... si no voleu pagar 5€ per una cervesa   :oh:

19 Mai 2016 12:51 #24 per Grinta (Associat/da)
Jaume, t'has quedat sense birra!!!  :whistle:

19 Mai 2016 19:39 #25 per jaume86 (Associat/da)
Moltes gràcies a tots (si tots, tu Eva no estàs inclosa  :no: :no: !!) per la info!

Em sembla recordar del cap de setmana passat que la volta de F1 no arribava als 5km, per lo que hem vaig imaginar que la sortida i l'arribada potser no coincidien en la recta (com, de fet, ja passa en algunes curses).

Aprofito per informar-me una mica més, hi ha dutxes? O ens hem de portar els motor homes?!?!?jeje

Eva impossible que et face cap atxassu, ja et vaig dir que no t'aguantaré ni la primera volta xo bueno, ajudaré tant com pugui... i per molt mala mitja que hagis fet, almenys l'has fet que jo ara no en sóc capaç  :rofl: :rofl:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

19 Mai 2016 21:39 #26 per Grinta (Associat/da)
Va, que la cursa la farem juntets  :love:
La cerveseta ja la farem a un altre lloc...

19 Mai 2016 22:17 #27 per Del@ (Associat/da)
Si Jaume són dues voltes i quart. Per cert, no és el recorregut que es fa a la F1, és el que fan les motos. No es fa la "S" prèvia a la recta, així no perdem velocitat  :rofl:  A més fins ahir encara estaven fent test al circuit, tindrem bona adherència per la goma acumulada  :mdr:. Segur que aguantaràs el ritme amb la Grinta  :yes:

Pel que fa a les dutxes, doncs la veritat és que no ho puc dir segur ja que sempre he marxat directament a casa, però crec que no hi han.

No us penseu que és una cursa on després pots anar a prendre alguna cosa al costat, s'ha d'anar a algun poble o al lloc que va dir el Solteron.

La meva idea serà quedar-me per fer els 5 km acompanyant a una amiga que debuta, aprofitant que hi ha temps entre les dues curses.

20 Mai 2016 16:14 #28 per ericmm (Associat/da)
Hola todos,

Hoy (viernes) la tienda Decathlon de Sant Boi esta cerrada y mañana no tengo tiempo para recoger mi dorsal.
Alguin va al decatlhon de Sant Boi mañana y puede recoger mi dorsal para domingo en Montmelo?

Muchas gracias
Eric

Hi  all,
Today the Decathlon in Sant Boi turns out to be cloese all day and tomorrow I will not have time to pick up my racenumber.
Is anyone going to Decathlon Sant Boi tomorrow and could pick up my racenumber and bring it on Sunday to the 10k run in Montmelo?

Many thanks!
Eric

20 Mai 2016 16:28 #29 per Del@ (Associat/da)

Hola todos,

Hoy (viernes) la tienda Decathlon de Sant Boi esta cerrada y mañana no tengo tiempo para recoger mi dorsal.
Alguin va al decatlhon de Sant Boi mañana y puede recoger mi dorsal para domingo en Montmelo?

Muchas gracias
Eric

Eric, si es pot recollir a Terrassa i no a Sant Boi no tinc cap problema en agafar-lo demà al matí, però no sé si és possible fer-ho.

20 Mai 2016 16:45 #30 per Grinta (Associat/da)
Eric, a mi em van dir que es podien recollir el mateix dia de la cursa.
Vaig contactar pel Facebook.  El correu que els vaig enviar no sé si funciona.

20 Mai 2016 18:40 #31 per jaume86 (Associat/da)

Si Jaume són dues voltes i quart. Per cert, no és el recorregut que es fa a la F1, és el que fan les motos. No es fa la "S" prèvia a la recta, així no perdem velocitat  :rofl:  A més fins ahir encara estaven fent test al circuit, tindrem bona adherència per la goma acumulada  :mdr:. Segur que aguantaràs el ritme amb la Grinta  :yes:

Pel que fa a les dutxes, doncs la veritat és que no ho puc dir segur ja que sempre he marxat directament a casa, però crec que no hi han.

No us penseu que és una cursa on després pots anar a prendre alguna cosa al costat, s'ha d'anar a algun poble o al lloc que va dir el Solteron.

La meva idea serà quedar-me per fer els 5 km acompanyant a una amiga que debuta, aprofitant que hi ha temps entre les dues curses.

Segur que ha de ser guapíssim fer tota la corba de l'estadi i avall si no recordo malament cap a meta!!

He tingut la sort d'anat a un parell de GPs i Montmeló cau una mica lluny (és on em va deixar el tren i hi havia una bona caminata recordo, plena de botiguetes de MKT que no crec que diumenge hi siguin).

A veure que podem fer diumenge doncs :neutral:

20 Mai 2016 19:45 #32 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Pel que jo recordo:

- Es pot recollir el dorsal el mateix dia, no hi a molta cua si vas amb temps.  :yes:

- No hi ha dutxes.  :no:

- Pots aparcar dins del circuit fàcilment. L'estació més propera de Montmeló, està molt lluny. El dia de la F1 no aquesta malament caminar, ja que el follón de cotxes és important, però en la cursa millor amb cotxe.  :great:

- Si la baixada a la recta de meta és el més espectacular de la cursa.  :party: :party:  però també ja alguna pujadeta  :whistle:

- Fan cosetes per els nens a la zona de parking.

Que os vagi i ho passe-ho molt bé.  :party: :party:

Salut

20 Mai 2016 22:32 #33 per ericmm (Associat/da)

Eric, a mi em van dir que es podien recollir el mateix dia de la cursa.
Vaig contactar pel Facebook.  El correu que els vaig enviar no sé si funciona.

Gracias Grinta.
No sabía que había posibilidad de recoger el dorsal el mismo día.

Nos vemos domingo

21 Mai 2016 12:34 #34 per Del@ (Associat/da)
M'han dit que qui no passi a recollir el dorsal i samarreta avui els tindrà demà al circuit.

Jaume, la teva XXL sense problema  :great:, però no hi havien S per la Grinta  :no:, diuen que demà pots canviar-la al circuit.

21 Mai 2016 14:34 #35 per Grinta (Associat/da)
Sempre passa el mateix amb les S  :whip:
Gràcies per les gestions, DEL@

21 Mai 2016 18:49 #36 per jaume86 (Associat/da)
Per això li he començat a fer una mica d'armari al meu pare!! (Bueno les S ara em van com un top i també influeix jeje)

Moltes gràcies Roger :love:

Fins demà

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats