22/05/16 MULLA'T i CORRE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

22/05/16 MULLA'T i CORRE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

29 Mar 2016 10:01 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)
MULLA'T i CORRE PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

El diumenge dia 22 de Maig d’enguany de nou el Circuit de Catalunya a Montmeló acollirà les curses solidàries per L´ESCLEROSI MÚLTIPLE.

Un any més, la nostra entitat , Associació Esportiva Mitja Marató Terrassa,participa en l’organització del,....  Mulla’t i corre, per l’esclerosi múltiple..... al circuit de Catalunya.

PROPERAMENT ACTUALITZEM REGLAMENT I OBRIM INSCRIPCIONS

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2016 10:02 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)

29 Mar 2016 10:02 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)

30 Mar 2016 07:16 #4 per Xavi SL (Visitant)
[move]Sol·licitem guia per acompanyar en Jaume Bajo [/move]

El 10000m, el 5000m. i la Milla. :yes:

30 Mar 2016 10:18 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Xavi SL

jo mateix puc fer de guia si el Jaume volt  :he: :he:

07 Abr 2016 22:10 #6 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Inscrit com guía  :great:

17 Abr 2016 07:46 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
al final farem les tres curses  :he: :he:

17 Abr 2016 08:30 #8 per Xavi SL (Visitant)

Gràcies MIGUEL SBD!! :yipi:

17 Abr 2016 20:29 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Gràcies MIGUEL SBD!! :yipi:

A manar crak  ;)

03 Mai 2016 16:16 #10 per korfbaler (Associat/da)
Aquest any el MULLA'T, organitzat per l'Associació Mitja Marató de Terrassa porta novetats, sempre bones  :mdr:

- Hi ha una pasejada de les bicis. NO es competitiva, sinó per tota la gent que li agradaría donar voltes pel circuit amb la seva bicicleta
- Els padrins de les activitats serán,...  Miguel Indurain, Abel Antón, Martín Fiz, i com a corredor franquicia que participará a la Cursa en Carles Castillejo.

Ampliació de l'area lúdica, especialmente pels nens, servei de catering, entrega de dorsals i regals a les botigues Decathlon, que previament ha triat cada corredor, evitant cúes, parking al paddok (interior circuit), música en directe

I les clàsiques,... vestidor, dutxes, pasejada pel circuit, guardabosses, fisios, servei médic, etc.

Més activitats per una matinal solidària  :party:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

05 Mai 2016 14:13 #11 per Danigoal (Associat/da)
Doncs la cursa m'agafa enmig de les dues setmanetes de descans de còrrer, però això de la bicicletada... em mola molt la idea!
És una cosa que sempre he tingut ganes de fer i quina millor excusa que col·laborar a la causa.

Tot i que això de dir-li passejada...  :whistle:  19km en 50' és a 23km/h, que no és poca cosa per alguns com jo. I en pla! amb els desnivells em costarà una mica amb la meva super bici de muntanya  :oops: Sort que com diu el reglament, es pot acabar pel vial de servei  www.mitjaterrassa.org/ca/curses/mullat/p...ama-i-reglament.html

"- La prova de 20km bicicleta s’haurà de completar en un màxim de 50 minuts. La distància exacta a recórrer és de 18.869m. Una vegada transcorrin els 50 minuts, els participants hauran de passar al vial de servei i finalitzar des d’aquest punt la volta.

- Cal tenir en compte que el circuit consta de desnivells pronunciats i que es aconsellable estar en bona forma física i tenir més de 8 anys. Els menors de 12 anys hauran d’anar a més a més acompanyats d’un adult.
"

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Mai 2016 16:28 #12 per korfbaler (Associat/da)
Dani, amb aquest objectiu, apretaras una mica el cul  :rofl:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

12 Mai 2016 15:48 #13 per Sergi42195 (Associat/da)
Jo m'he inscrit a la cursa de 10 qm.

Ens veiem

12 Mai 2016 18:44 #14 per solteron (Associat/da)

Doncs la cursa m'agafa enmig de les dues setmanetes de descans de còrrer, però això de la bicicletada... em mola molt la idea!
És una cosa que sempre he tingut ganes de fer i quina millor excusa que col·laborar a la causa.

Tot i que això de dir-li passejada...  :whistle:  19km en 50' és a 23km/h, que no és poca cosa per alguns com jo. I en pla! amb els desnivells em costarà una mica amb la meva super bici de muntanya  :oops: Sort que com diu el reglament, es pot acabar pel vial de servei  www.mitjaterrassa.org/ca/curses/mullat/p...ama-i-reglament.html

"- La prova de 20km bicicleta s’haurà de completar en un màxim de 50 minuts. La distància exacta a recórrer és de 18.869m. Una vegada transcorrin els 50 minuts, els participants hauran de passar al vial de servei i finalitzar des d’aquest punt la volta.

- Cal tenir en compte que el circuit consta de desnivells pronunciats i que es aconsellable estar en bona forma física i tenir més de 8 anys. Els menors de 12 anys hauran d’anar a més a més acompanyats d’un adult.
"

Jo vaig anar un cop al circuit a donar voltes amb la bici, per 5€ podies, no sé si encara ho fan.
Vaig anar també amb bici de muntanya  :ouch: i és clar que una bici de carretera te molta avantatge, tot i així es divertit, sobretot l'arribada a la meta en baixada. Infla les rodes ben fort.

17 Mai 2016 23:32 #15 per Del@ (Associat/da)
Crec que demà dimecres és el darrer dia per fer la inscripció a qualsevol de les curses i aparèixer a la classificació final (el dia de la cursa es pot fer la inscripció abans que comenci la primera cursa però aleshores ja no apareixes a la classificació).

És una de les curses que més m'agrada fer sempre que puc, el fet de córrer pel circuit és una experiència diferent i a més és per una molt bona causa. Aquest any, només una setmana després de la F1, encara estarà més bé.

Danigoal, no crec que et costi gaire fer aquests 20 km en 50'. Hi ha dues pujades importants, però també es pot agafar una molt bona velocitat a les baixades. Això si, amb la BTT sempre es va una mica més lent.

18 Mai 2016 11:33 #16 per ericmm (Associat/da)
[move]Límite de inscripción: Hasta el 18/05/2016 a las 19:00[/move]

www.competidor.cat/mullat-esclerosi-multiple/

22 de maig: Mulla’t i corre per l’Esclerosi Múltiple
Noticies
BANCO SANTANDER APADRINA LA CARRERA SOLIDARIA POR LA ESCLEROSIS MÚLTIPLE DEL CIRCUIT DE CATALUNYA

La cita, con el nombre 1l2l3 Mulla’t i Corre per l’Esclerosi Múltiple, se añade así al calendario de carreras del Santander y refuerza su compromiso con las causas solidarias

Los embajadores deportivos del Santander apoyarán la carrera en su lucha contra esta enfermedad

Barcelona, 26 de abril de 2016.- Banco Santander se convierte en el principal patrocinador de la carrera solidaria por la Esclerosis Múltiple que el próximo 22 de mayo tendrá lugar en el Circuit de Catalunya. La cita, que recibirá el nombre 1l2l3 Mulla’t i Corre per l’Esclerosi Múltiple (1l2l3 Corre y Pedalea por la Esclerosis Múltiple), se une así al calendario de carreras que patrocina la entidad bancaria como parte de su nueva estrategia de patrocinio del deporte popular, #123aCorrer.

Banco Santander promoverá una prueba que este año llega a su décima edición y que organiza en colaboración con la Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa y la Fundació Esclerosi Múltiple. La gran fiesta deportiva en el emblemático circuito de Montmeló volverá a contar con la disputa de distintas pruebas de atletismo, también sobre patines, y de 20 km en bicicleta y 1 km para padres e hijos como gran novedad.

En su iniciativa de dar también soporte a la lucha contra la Esclerosis Múltiple, Banco Santander contará además con la colaboración de algunos de los deportistas embajadores de la entidad.

El nuevo proyecto de patrocinios deportivos de Banco Santander se alinea con su misión de ayudar a las personas y las empresas a prosperar y lo hace de un modo Sencillo, Personal y Justo, convirtiendo el patrocinio en una herramienta clave para acercarse a la sociedad, para ayudar a mejorar el día a día de las personas y para fomentar el desarrollo de una vida sana. Además, como parte de su proyecto #123aCorrer, Banco Santander se ha unido a Cruz Roja para apoyar el desarrollo laboral de las personas en las localidades en las que se patrocinen eventos deportivos.

La web www.123acorrer.es de Banco Santander es una de las páginas de referencia para todos aquellos interesados en el deporte popular. En este espacio se pueden encontrar todo tipo de detalles para la buena práctica del running, además de consejos, entrenamientos personalizados y el calendario nacional de las carreras y eventos deportivos populares. Las inscripciones para la 1l2l3 Mulla’t i Corre per l’Esclerosi Múltiple (1l2l3 Corre y Pedalea por la Esclerosis Múltiple) pueden realizarse a través de este enlace: inscripciones.123acorrer.es/evento/123-c...-esclerosis-multiple .

18 Mai 2016 15:01 #17 per Grinta (Associat/da)
Els he escrit dues vegades per a que em diguin si hi ha la possibilitat de recollir el dorsal el mateix dia, ja que m'és impossible apropar-me a cap Decathlon en ser fora.
Encara espero resposta  :grrrrrr:
Em quedaré sense cursa.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

18 Mai 2016 15:37 #18 per Del@ (Associat/da)
Grinta, fins l'edició d'aquest any els dorsals sempre s'havien recollit el mateix dia de la cursa al circuit, però aquest em sembla que això no serà així.

Si l'inconvenient per fer la cursa és aquest m'ofereixo per anar a recollir-lo quan vagi a buscar el meu. Indica que el passaràs a buscar per Terrassa i ja m'enviaràs el justificant de la inscripció o el teu DNI.

18 Mai 2016 17:13 #19 per Grinta (Associat/da)
Gràcies per l'oferiment  :mdr:
Apuntada!
T'he enviat el resguard d'inscripció.
Voldràs també el DNI?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

19 Mai 2016 00:50 #20 per jaume86 (Associat/da)

Grinta, fins l'edició d'aquest any els dorsals sempre s'havien recollit el mateix dia de la cursa al circuit, però aquest em sembla que això no serà així.

Si l'inconvenient per fer la cursa és aquest m'ofereixo per anar a recollir-lo quan vagi a buscar el meu. Indica que el passaràs a buscar per Terrassa i ja m'enviaràs el justificant de la inscripció o el teu DNI.

Bona nit Roger,

L'Eva m'ha embolicat que l'acompanyi la primera recta (malauradament ara no estic gens en forma), em podràs recollir el meu també si us plau?

Demà t'envio el DNI per whatsApp i el que et faci falta. Per cert, la talla de la samarreta he posat la més gran per donar-li al meu pare jeje així que agafa la talla que vagi bé.

Moltes gràcies

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats