4a Cursa del Port de Barcelona 2016 (18/06/16 - 23:45)

4a Cursa del Port de Barcelona 2016 (18/06/16 - 23:45)

07 Mai 2016 17:28 #1 per mas (Visitant)
Una cursa molt polida…  :yes:

Un servidor ja hi és inscrit per quart any consecutiu!  :yes:

cursadelportdebarcelona.com/

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2016 23:42 #2 per jauteras (Associat/da)
Algú que la hagi feta, hem podria dir que tal es el circuit, suposo que bastant planer, i com son les sensacions de correr tant tard, i si compensa l'horari per no trobar tant la calor?

05 Jun 2016 23:52 - 06 Jun 2016 00:03 #3 per sotillopower (Visitant)
El circuït no és molt còmode.. hi ha algunes pujades a les parts dels ponts força importants, que poden trencar bastant el ritme... no és que sigui massa dura, però planera planera tampoc ho és

L'horari és original i poc habitual.. cadascun s'adaptarà diferent.. tot i ser de nit, l'any passat recordo molta molta xafugor i es va fer força dur

De totes maneres, como a experiència per provar, crec que és recomanable... i tot i que crec que massa tard per avisar.. per les inscripcions abans de dilluns 6, preu reduït de 12€.. a partir de dilluns, 14€...

per més detalls sobre la cursa, recomano llegir l'excel·lent descripció de l'edició de l'any passat a blogmaldito

blogmaldito.com/2015/06/08/10-claves-del...a-nocturna-del-port/

blogmaldito.com/2015/06/16/a-examen-curs...t-de-barcelona-2015/

i aquí el track de la meva cursa amb el garmin

connect.garmin.com/modern/activity/803058286

06 Jun 2016 00:18 #4 per Santi Pérez (Associat/da)
Com comenta el company sotillopower el pas dos cops pel pont Porta d’Europa trennquen bastant el ritme. Jo vaig córrer la primera edició i recordo també una petita pujada a la tornada abans del km 7. Tota la resta es totalment plà.
El primer any la sortida estava al Maremagnum a una zona amb llambordes molt incòmode. Diria que els següents anys van avançar la sortida per evitar-ho.

Aquest any hi tornaré, després de bastant de temps sense fer cap 10k. Una cursa diferent, que si no fa molta calor i ets dels que t’agrada més córrer de tarda/nit crec que es recomanable per tancar la temporada.

06 Jun 2016 13:39 #5 per jauteras (Associat/da)
Moltes gràcies a tots dos :great: :great:

13 Jun 2016 22:19 #6 per jauteras (Associat/da)
No ho havia dit, estic inscrit, a veure com es correr una Cursa a aquestes hores :yes: :yipi:

18 Jun 2016 16:45 #7 per jauteras (Associat/da)
A veure com deu ser la pujada del pont.Aquesta nit ho descobriré :whistle:

18 Jun 2016 18:11 #8 per xavher (Visitant)
per experiencia de l´any passat , es fa una mica "durilla" , sobretot a la tornada, ens veiem d´aqui una estona

19 Jun 2016 09:12 #9 per xavher (Visitant)
nit perfecta per córrer, que m'arriben a dir el dijous i no m'ho crec, temperatura molt fresqueta i sense res d'humitat, que altres anys en aquesta cursa s'ha patit !!
vaig arribar a les 22h ja que per les hores d´aquesta cursa es perillos quedar-se a casa molt de temps, per si entra molt de son (que ens coneixem)  :sleep: :sleep:
al arribar  vam fer xerradeta amb els germans ramoneda , Obadia , càndido , tete - xavi i a els dos mas.
van decidir Fer barqueta sub 53 amb el mas, Obadia , jo i tete xavi  que ens faria de llebre marcant el ritme.
Als 200 mts de la sortida tete i mas van marxar ja que anaven a ritme de 5 (aixi no Tete, aixi no :whip: :rofl:) em vaig quedar amb obadia pero al km 2vaig veure que anava molt mes fort que jo i vaig decidir deixar-lo anar, per por a la pujadeta del pont , així que carrera en solitarí i arribant a meta amb un 52:50 , es a dir l´unic que ha fet la tasca ben feta de ser.hi sub 53  :whistle:
PD : com a club amb mes representació , vam pujar un grupet al podi a recollir el trofeu.sensació agradable pels que no pujen mai  :rofl:
gràcies a la organitzacio , Felicitar als MMP ( càndido) i saludar al reste de correcats que no vaig veure i tanquem temporada fins al Septembre  :party: :party:

19 Jun 2016 13:38 - 19 Jun 2016 15:48 #10 per jauteras (Associat/da)
La Cursa d'ahir la varem correr a una bona temperatura. Això va fer que hem trobés bé i vaig quedar content amb les sensacions.

Vam correr la mayor part de la cursa amb el Jordi Mas, cosa que ens va anar bé a tots dos. Gràcies, Jordi :great:

Hem va donar la sensació de que la cursa es una mica llarga, ja que he vist al wikiloc que surten 10,170 kms, i amb el gps m'acostuma a donar entre 10,03 i 10,07 en curses i aquí m'ha donar 10,120.

19 Jun 2016 14:52 #11 per aurelian (Associat/da)
Enohorabona  :party:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

20 Jun 2016 09:51 #12 per ERIC (Associat/da)
Bon dia, cursa celebrada el disabte en que varem tenir molta sort ja que la temperatura va ser idónea, per correr, com bé diuen els companys l´any passat mateix la xafogor va ser insuportable; no vull cometre l´errada del any passat i decideixo anar amb la llebre sub 40, que es un seguro de vida, va sobrat, coneix bé el recorregut, i ja el coneixia del any passat;

sortida neta, i primers 3km,  segons el gui previst, mantenint ritme de carrera, i reservant forçes sense fer exhibicions inneecsaries, que després es paguen i molt car, ens unim al sub 40 varies unitats i anem xino xano fent,; encarem la pujada del pont d´europa, la llebre apreta una mica, em quedo una mica, perque possa un ritme exigent, però recupero a la baixada, passem el Km 5 amb uns 13 segons de marge.

Com he dit abans les sensacions son bones, ens mantenim uns quants en el grup de forma comptacte i anem afrontant els km bastant sencers, arribem per la zona menys iluminada del circuit, que hi ha adoquins i a continuación hi ha una lleugera pujadeta, de les que piquen i afrontem el momento clau de la cursa, la veritat es que em mantinc ferm,  i pujo  bastant sencer la segona pujada amb una bona cadencia, i fortet, recupero la baixada, em sento bé m´escapo del grup,  i afronto el ultim Km donant-ho tot, per a fer uns bons 39; 43. La veritat es que les sensacions han sigut bones, després de varies curses que es complia el objectiu, però molt males sensacions; indiscutiblement que la temperatura ha tingut bona part de culpa, i també vull felicitar a la llebre que ha fet una feina impecable; organització bona en quan a recollida de pitrall, guardarobia etc,  fins un altra

20 Jun 2016 17:29 #13 per (Visitant)

van decidir Fer barqueta sub 53 amb el mas, Obadia , jo i tete xavi  que ens faria de llebre marcant el ritme.
Als 200 mts de la sortida tete i mas van marxar ja que anaven a ritme de 5 (aixi no Tete, aixi no :whip: :rofl:)

Como dice el Merengol.... Becarios no!!! Tete dimisión!!! Aunque en realidad los 4 cumplimos con el objetivo...  :rofl:

24 Jun 2016 23:23 #14 per mas (Visitant)
Amb molt de retard faig crònica d'aquesta preciosa cursa que se mos regala a final de temporada cada any  :yes:

Mos vam trobar una bona colleta de correcats, com ha dit en xavher, i mos ho vam passat molt i molt bé… i de fet, vam guanyar es premi as club amb més inscrits a sa cursa… som uns cracks eh!!!  :rofl:

Bé, un ambient meravellós, bona temperatura, recorregunt maco, hora exòtica… fantàstic! Molt bona cursa amb molt bones sensacions per tancar una temporada, que tot sigui dit, no ha set bona (però dins de ses circumstàncies he salvat es mobles)… vam córrer-la tota junts en Tete Xavi i jo, i vam entrar en un temps de 50:31 i amb sensacions excel·lents… així que molt bé, molt content i amb moltes ganes de començar temporada l'any que ve!  :yes:

Això sí, ara toca descansar i combinar-ho amb uns quants entrenets per no perdre sa forma del tot…  :mdr:

Salut i km!!!!!  :biggrin:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats