26-06-2016 - XXVII - CURSA D'ESTIU (Bagà)

26-06-2016 - XXVII - CURSA D'ESTIU (Bagà)

23 Mai 2016 23:46 #1 per No Surrender (Associat/da)
Els Amics de l'atletisme de Bagà, organitzen la XXVII Cursa d'Estiu.

La sortida i l’arribada seran a la pl. Raval. a Bagà.
Hi ha tres recorreguts, segons la categoria: Asfalt i pista, 12,5 - 7 - 1,6 i 0,6 Km
L’hora de sortida és a les 9 del matí en punt del dia 26 de juny. 
 Les inscripcions i el pagament es faran a través de   www.atletismebaga.cat  
Recordau que si vos feis socis i amés sou federats, teniu tres curses gratuïtes.

Apa, ens hi evim si no hi ha cap problema!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2016 18:55 #2 per joregar (Visitant)
Molt bona cursa  :great:  Tracte al corredor exquisit. Esmorçarot a l'arribada amb pa, embotit, coca, xocolata... i el que més ve de gust en aquell moment, líquids i meló d'Alger ja que acostuma a fer prou caloreta, al menys els dos últims anys.
Després video de la cursa i entrega de premis.

El recorregut fa una volta circular, es comença en baixadeta per asfalt fins travessar el riu, llavors comença una bona pujada, llarga, s'ha de regular, que es transforma en terra després d'un tros, a dalt planeja una mica i tens unes vistes molt boniques del poble i de la vall, comença la baixada i al cap d'una estona es transforma en asfalt, la baixada és per moments forta i hi ha algunes corbes tancades, tornes a travessar el riu i ja és baixada més suau, ací ja pots donar-ho tot, però al final passes prop de la meta pel carrer del costat i es fa un anar-tornar en lleugera baixada i pujada per rematar.

Bagà està molt lluny, no viu molta gent a prop, no hi ha xips ni distàncies mesurades però aquest tipus de curses valen molt la pena.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2016 00:23 #3 per No Surrender (Associat/da)
Cursa feta!  :party:  No m'agrada gaire escriure amb molt retard, ja que després se t'obliden detalls de la cursa, però per falta de temps no ho he pogut fer abans.
És del tipus de curses que m'agraden, ben organitzades, poc aglomerada (bé, per dir amb poca participació de manera fina), el circuit es veu que és diferent que altres anys, per tnat jo no puc comparra, però si que m'ha agradat molt. Has de començar molt, molt, molt conservador, ja que es primers 6km i mig són de pujada, sense treva....bé un poc, però molt poc. Passes per un pont penjant que si corres sol perfecte, però si hi ha més d'un corredor al pont és d'allò més divertit. La baixada dels darrers km lo més divertit de tot  :he:. Jo no vaig tenir problemes, però els primers deien que al tram de la Via Nicolau, alguna cinta per marcar hagués anat bé.
Avituallament d'aigua amb tassó cada tres i poc si mal no record i l'avituallament final més que correcte.
Samarreta de regal i unex xips a la bossa del corredor, tot pel mòdic preu de 5 euros!  :great:

Un plaer haver coincidit amb amb els habituals de zona: jorditogores, RafaB i Joregar, felicitats a tots per la vostra cursa, jo vaig arribar la darrera de Corredors.cat, però amb la poca participació femenina de la cursa, vaig arribar la 5na dona, per tant encara me'n vaig dur copa, o copazo, ja que el tamany és terrible. Enhorabona a RafaB per la seva gran cursa i per també haver aconseguit copa, la teva tot i ser molt més discreta de tamany que la meva (quina sort vares tenir!!), realment era molt més merescuda, estra al top Ten d'una cursa no és cosa fàcil, l'any que ve al TOP five!  :666:

I lo que m'esncanta és el video i l'entrega de trofeus, d'allò més divertit!!!

Apa, fins a la propera!!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2016 08:56 #4 per curat (Associat/da)
Enhorabona per la cursa i pel copon No Surrender  :party: :party: :party:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2016 10:08 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)
No Surrender  :love:

Moltes felicitats crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats