Gracies fotògrafs
Cursa objectiu de MMP que havia estat descartada per no poder assistir als 1000 socials per competir i per estar esgotat seguint un pla molt per sobre de les meves possibilitats i que va fer que ho intentéssim abans a a Delta Prat.
Finalment em vaig apuntar per puntuar a la champions i per intentar aprofitar la llebre de 40 en la primera volta i fer marca de 5000 per arrossegar-me a meta a la segona volta, tot això abans de fer la combinada que hem deixaria KO :^^:
Ens aixequem i anem cap allà amb ganes, però amb un dolor/molèsties als isiquiotibials que ja ens fa veure que intentar el primer 5000 a 4:00 es massa i pot suposar trencament :oh: una llàstima perquè el dia esta núvol i sembla que no fa calor :^^:
Escalfant trobem un conegut d'entrenament en
Joan que sempre sol voltar entre 43-41 i fa que no ens ho pensem dos cops i decidim anar amb ell per fer intent de MMP, seria un insult no intentar-ho pel dia i per la meva competició insana
Ens col·loquem a la sortida i sortim bé a ritme adequat sense passar-nos el primer kilòmetre :yipi: (4:12,7 després veuré que la posició del cartell era una mica llarg)
El següent 4:16,9 també una mica llarg, el posterior 4:00,7 crec que compensarà els dos llargs anteriors :^^:
i a partir del Km 3 ja comença el calvari, en Joan cada vegada s'allunya més i jo tinc les cames amb la memòria de la combiada d'ahir :beurk:
El Km 4 no el veig i pico a l'estora del Km 5: 9:05,8 (21:36; això pinta una segona volta que no l'hi desitjo ni al pitjor dels enemics :beurk: :'( :'( :rofl: :rofl:)
Efectivament la segona volta si no hagués estat per la força d'un somriure i la meva manera d'entendre els abandonaments hauria parat allà, però seguim com podem, la gassosa serà de les que fan història :clown:
4:30,9 una mica curt, si puc mantenir aquest 4:30 ja estaré més que satisfet, el que no vull veure de cap de les maneres es la barqueta sub45 :grrrrrr:
4:45,2 a aquest pas no tindràs més opció que assumir la fulminant derrota :eyes:
5:03,3 el pico una mica llarg, però tan es; vas que no pots i el gir de 180º veig els "dimonis" (sub45) a tocar :'(
Aguanta com puguis, però aguanta no pots deixar-te anar, estàs fora, però has de continuar amb el poc que puguis :beurk:
Acabem sense veure el pas del 9 i piquem juntament al 10 en 8:57,2 i aconseguint l'objectiu d'aguantar el sub45 :yipi: :yipi:
Temps final de
44:50 i amb una segona volta per oblidar, però no hem pres mal i hem aguantat tot i no veurem capaç :yes:
Mala estratègia de carrera per no conèixer el punt de cames i estat de forma pel ritme a portar, però bona lluita
Deixo els temps de pas i el track perquè critiqueu

:
www.strava.com/activities/606630199
M'agradat molt els serveis i muntatge, però se m'han ennuegat les llargues rectes i la segona volta :eyes: espero repetir per tenir millor record :^^:
Punt molt a favor, per la part que hem tocava :winktongue:, la cua de massatges separada entre els de 5000 i els de 10000 i que ha permès que m'hagi pogut arreglar una mica els isquios

, però definitivament crec que he de tancar temporada d'una vegada
Salut!
Jordi