Bones !
El dia 13 Agost faig fer aquesta cursa. No vaig trobar cap informació en diferents fòrums i només el que sortia a la pàgina web i al Strava.
Poso aquest post per la posteritat, per si algú en un futur la vol fer.
És una cursa amb un muntatge brutal. Organitza Adidas i la cadena d'Esports "Stadium" El preu és car, uns 50 euros. Molt car per les curses d'aquí. Potser al nord d'europa no ho es tant. El primer que sorprén es que t'apuntes i depèn de quin calaix, has d'acreditar el temps per email. En menys de mitja hora ja ho tenia resolt. Després, pots escollir la tenda Stadium que vulguis per recollir el pitrall. N'hi havien unes 30 per escollir. Obligatori córrer amb la seva samarreta.... Em sona..... I no hi havia dorsal ! Només una pulsera amb el calaix, on posaves el nom i llestos. I un xip blanc que te'l regalen.. normal per la pasta que pagues.
Hora sortida 21h20 primer calaix. Últim calaix sortia una hora després ! Corredors de sortida 25.000 (14.000 nois i 11.000 noies) vamos, com aquí.... I crec que aquest any ha baixat bastant la participació. Mai he corregut un 10km amb tanta gent. Però com no vaig fer servir guardabosses ni res (tenia la meva parella que me'n feia) no puc dir res de les cues i demés. Si n'hi havia.
Coses que sorprenen. Estic al calaix 1b. L'enorme espai entre persones. Aquí és impossible veure això. La sortida, per tant, sense cops de colze, empentes i demés (no ho vaig trobar a faltar) Recorregut. Super puta. Primers dos km baixada guapa. Després un putu km senser amb llambordes. Km3 11'15" flipada de llibre. Després hi ha una pujada bestial. Puja 40 metres en uns 300. Una rampota que et deixa sec, sec. Sort que per allà dalt no saben que és la calor. La sortida a 19 graus i tothom parlant de la calor que feia amb cara d'espantats :rofl: Els altres 7 km per avingudes super amples, molt ondulat, amb una sorpresa km8, una altra pujada, la meitat de l'anterior però que fa pupa.
La cusa té uns 15 punts d'animació, alguns de sicodèlics amb llums estereocòpies que flipes mil. La gent retalla com a tot arreu del món. I animen al crit de "ELLA, ELLA" Arribada et donen de tot i més per beure i menjar. Uns 600 metres vallat ! Temps 40'52" Jo crec que amb una plana sub40 mega seguríssim.
Jo la posaria de perfil com un 9barris antic, amb les pujades més a sac. Gairebe 100m desnivell.
Val la pena si esteu de vacances a Suècia.
Ah, primer català i segon espanyol :intello: :intello: Lloc 383. Per 25.000 arribats, es córrer menys que aquí. Que som molt flipats!