Milles nocturnes de Cerdanyola (18/11/2017)

Milles nocturnes de Cerdanyola (18/11/2017)

23 Oct 2017 23:13 - 23 Oct 2017 23:14 #1 per jomalro (Visitant)
Hola,
Com a bon cerdanyolenc, encara que estic verd en el fòrum (em vaig donar d’alta el passat divendres), he pensat en obrir aquest fil. Al següent link trobareu tota la informació de la cursa. Veureu que l’edició de 2017 manté el format nou que es va introduir el passat any. Els canvis bàsics són:
• S’ha passat de les antigues 5 Milles Nocturnes a una cursa més popular, amb una distància més comú (els 10km) i amb més oferta de curses (5km, curses pels joves i petits). En resum, penso que ha obert la porta a més corredors.
• Es manté el recorregut pel centre de Cerdanyola (deixant de banda el recorregut pels barris de Fontetes i Guiera).
Aquí trobareu l’enllaç per l’inscripció del 10km.
A més, adjunt a aquest missatge, us deixo els horaris i la normativa:

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: milles-tim...2017.pdf
Mida del fitxer:105 KB

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: milles-reg...2017.pdf
Mida del fitxer:120 KB
.
En resum, penso que pot ser una gran oportunitat per participar i fomentar l'esport entre aquelles persones que no ho practiquen sovint. Com a exemple, nosaltres anem els 4: la meva dona (farà els 5km encara que acabi caminant), les meves nenes de 4 i 6 anys i jo (que faré el 10km).

Espero que aquest fil sigui del vostre interés.

Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2017 07:40 #2 per mario.cat (Associat/da)
Jo, l'any passat hi vaig participar i la veritat es que va estar molt be poder còrrer de nit pels carrers del poble veí.
L'arribada en baixada pel carrer Sant Ramón, amb la gent als costats, una passada.
Cursa molt recomanable.
L'únic "pero" va ser que va ser una pelet curta. En plan de millora, estaria bé que l'Organització intentés cuadrar millor la distancia.
Espero tornar-hi aquest any.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2017 19:01 #3 per jomalro (Visitant)
mario.cat,
Tens raó, al llarg del recorregut hi ha molta gent animant. De fet, és una cosa que s'ha millorat notablement amb el canvi de recorregut. A més, l'arribada és increïble, hi ha molt ambient.
Pel tema de la distància, no tenia constància de que hi hagués problemes amb quadrar els 10km's. Desitjo que ho arreglin per aquesta edició encara que diria que el recorregut és el mateix.

Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2017 17:37 #4 per Kiske (Associat/da)
Jo, aquesta tinc la "espinita clavada". Vaig tenir un esguinç al turmell l'any passat a prop del km.1 i em vaig haver de retirar i estar uns quants dies parat. Espero que hagin arreglat el forat a l'asfalt jeje. Intentare anar aquest any..

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 20:07 - 09 Nov 2017 20:07 #5 per jomalro (Visitant)
Hola companys/es,

Jo ja m'he inscrit.
I a les meves petites (de 4 i 6 anys) també!!!


Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2017 11:04 #6 per aurelian (Associat/da)
inscrit.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2017 21:42 #7 per mario.cat (Associat/da)
Inscrit a la cursa del poble del costat !!!!!
Espero que la distancia l'encertin aquest any.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2017 20:45 - 14 Nov 2017 20:45 #8 per jomalro (Visitant)
Ja tenim disponible el disseny de la samarreta obsequi...


Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2017 11:44 #9 per jomalro (Visitant)
Companys/es,

Aquesta és la informació (copiada del web oficial) per demà...


HORARIS I INFORMACIÓ

11:00h Inici entrega dorsals torn matí (Escola Sant Martí)
13:30h Fi entrega dorsals torn matí (Escola Sant Martí)
17:45h Inici entrega dorsals torn tarda (Escola Sant Martí)
18:30h Inici Cursa Mini
18:45h Inici Cursa 1000m
19:00h Inici servei guarda-roba (Escola Sant Martí)
19:00h Inici servei vestidors i dutxes (ZEM Xarau)
19:15h Inici Cursa 3000m
20:00h Inici Cursa 5km i 10km
(Les entregues de premis es faran en finalitzar cada cursa)


Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2017 13:20 - 19 Nov 2017 13:22 #10 per mario.cat (Associat/da)
Ahir, segona participació a les renovades 5 milles nocturnes de Cerdanyola, ara amb el nom de Les Milles de Cerdanyola.
Cursa atractiva al fer-se de nit i poder córrer pels carres del poble del costat on visc.

L’any passat, quan es va refundar la cursa, vaig participar i vaig endur-me una bona imatge ja que realment fa patxoca córrer pel centre de Cerdanyola on normalment està ple de cotxes. A mi, personalment, el circuit antic de les 5 milles no m’agradava ja que era molt trist, fosc, perillós i amb poca ambientació. Doncs aquesta any tornava a fer-la, encara que el preu era un pelet mes car que a la resta de curses de 10 km.

De entrada, vaig anar a buscar el dorsal pel matí, i ja no van donar-me la talla meva de samarreta. Doncs si al matí ja no hi havia samarretes XL, que seria per la tarda quan mes afluència de gent va a recollir el dorsal....:ohmy: :ohmy:

Xerrada breu amb DiegoLH a les portes del guarda-robes i a preparar-nos per la feina.

Escalfament previ a la cursa de un parell de kilòmetres en companyia del gran Kiske. D’allà cap a la sortida.

Al arribar al arc, em trobo a la G3mma que corria la cursa, i a la Zaldivia, a l’Alexia i al Sufridor, que estaven d’animació. Poc abans havia estat parlant també amb el company Aurelian encara que poca estona, ja que ell va marxar a escalfar a una zona diferent d’on ho vaig fer jo.

Sortida a les 8 pm en punt sota la música de Highway to Hell, d’AC/DC, i m’espero a que surti tothom i surto l’últim de la cursa. :evil: :evil:

No cal dir que durant els primer metres de la cursa començo a avançar a molta gent i aviat agafo al Kiske i a la G3mma. El primer km el faig a 5,15 i es a partir d’aquí que accelero una mica mes el ritme i ja no tornaré a veure el 5’ en cap quilòmetre mes, ja que els faig entre 4,32 i 4,59.
La sorpresa me la va donar el company Grampy que mitja hora abans de començar, m’havia trucat per dir-me que no vindria d’espectador ja que se li havia tirat el temps a sobre. Al voltant del KM 2, me’l trobo fent fotos a peu de recorregut. Un “aplaus” Albert !!!!! :great: :great:

Primera volta còmoda, amb algunes pujades que no es que siguin realment fortes però son perllongades. Sobre el km 3 trobo al Nolo58 que portava un ritme controlat per problemes al bessó. Baixada pel carrer Sant Ramón amb molt de cura ja que hi havia humitat i el terra relliscava. Passo el km 5 en 24’24’’ i passo al company Eric l’Holandés errant.

Segona volta una mica mes exigent pel cansanci que portes però anar fent, van caient els quilòmetres i sense donar-me compte ja estic de nou al carrer Sant Ramón encarant la línia de d’arribada. Allà trobo novament al Grampy fent fotos, i el paio, sense pensar-s’ho dues vegades, es fot a córrer al costat meu vestit amb roba de carrer i encarar la línia de meta tots dos junts !!!! Grande Albert. :) :) :)

Arribada a meta, amb locució del company Correcat Debutante, en un temps de 48’13’’ a un ritme mitjà de 4’47’’.
L’any passat la cursa va ser un pel curta i aquest any l’han solucionat allargant uns metres el recorregut a la part alta del traçat.

En resum, cursa recomanable, un pelet cara (per mi, tot el que sigui mes de 1 €/km, ho considero car, i aquesta valia 13 €), rácana en regals pels corredors, samarreta que no vaig poder escollir talla, quilometratge corregit respecte l’any passat, molt ambient pels carrers, organització correctíssima i circuit entretingut encara que en moments està compartit amb cotxes transitant pel costat teu. Al final, ampolla d’aigua, un Aquarius i un dònut de xocolata.

Una vegada reposat, ST amb els companys Grampy i Sufridor per "discutir temes de la cursa". :evil: :evil: :evil: :evil:

L’any que ve potser i torno ja que està a cinc minuts a peu de casa meva.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2017 23:13 #11 per aurelian (Associat/da)
La meva primera participació en la cursa de 6.2 milles nocturnes de Cerdanyola de Valles.

+:

* el recorregut molt divertit (distancia correcte)
* cap cua per agafar el dorsal, la guardabossa molt fluida

-:

* trafic auto dens (Av. Primavera) durant la cursa
* sense control xip al km5 (una cursa de ** xipgrocs que val €13)
* molt dificil d'aparcar, l'organizació podien indicar zones d'aparcament pels que venen de fora

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2017 15:24 #12 per jomalro (Visitant)
Hola a tots/totes,

Una vegada acabada la cursa, aquí va el meu resum (vist segons la meva experiència)...

Penso que la informació i l'organització han estat molt bones. Encara i així, trobo algunes oportunitats de millora:
1. Per mi no és cap problema perquè visc al poble però, és cert, que la gent que pugui vindre de pobles propers no té habilitades zones on deixar el cotxe. Si no s'habiliten, al menys, que s'informi d'on es pot aparcar.
2. Bossa del corredor molt pobre: només la samarreta obsequi i les begudes en acabar la cursa.
3. Els últims 300 metres del 5km i del 10km tenien el terra molt lliscant (suposo que per l'humitat) i era desagradable.
Per altre banda, per a mi va ser una experiencia molt i molt bona. La tarda la vam començar amb la cursa mini, on les meves petites (de 4 i 6 anys) van poder còrrer pels carrers del centre, amb el seu dorsal al pit, i envoltades pels seus companys i amics.
Després de fer un café amb ells per celebrar-ho, em vaig escapar de pagar amb l'excusa que havia d'anar a escalfar pel 10km.
Durant la cursa és molt d'agraïr la quantitat de gent que hi ha animant. Et sents tot un campió. A més, vaig tindre la sort que les meves nenes i amics van poder veure'm en diferents punts del recorregut (fins a 4 vegades!!!), cosa que va fer el recorregut molt entretingut i divertit (quina festa que tenien!!!).
En resum, encara que hi han coses per millorar, penso que és una bona cursa on passar una gran estona amb amics i familia.

Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.