X Volta a l´estany d´Ivars 11/11/2018

X Volta a l´estany d´Ivars 11/11/2018

29 Set 2018 20:30 #1 per bernaus (Associat/da)
Enguany a Ivars celebramen la X edició de la Volta a l´estany.

Ja estàn obertes les inscripcions i els preus varien segons la data. El proper canvi de preu es a partir del 15 d´octubre.

Hi han curses de 10 km i 5 km. El recorregut es força pla amb un 60% de terra amb bon estat.

La informació la podeu trobar a atletismeivars.blogspot.com/ .

Espero poder saludar-vos el 11 de novembre a Ivars.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2018 21:12 #2 per mario.cat (Associat/da)
Ramón, INSCRIT.
Ens veiem el 11.11 a Ivars

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2018 21:57 #3 per TtX (Associat/da)
Hi ha dinar post cursa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 07:33 #4 per mario.cat (Associat/da)

TtX va escriure: Hi ha dinar post cursa?


:wonder: :wonder: :wonder:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 10:27 #5 per bernaus (Associat/da)
Xavi, no està previst fer cap dinar ofert pels organitzadors, de tota manera si que, acabada la cursa es dona un excelent entrepà de butifarra que segons per qui, li pot servir de aperitiu/dinar.

Pels més "ganapies" hi ha un ventall de bons restaurants als voltants,que segur us agradarien. Els amants dels cargols estarieu al millor indret.

Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 10:43 #6 per Barceruel (Associat/da)
La Judith i jo també vindrem. Fa temps que tenim ganes de conèixer la cursa de Can Bernaus! :hearteyes:

Sembla que serem una bona colla, la cursa comença a les 10:30 i tenim 1h30 de cami fins a Barcelona. I tant que haurem de muntar un dinaret, Ttx!! :party: :party:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2018 19:05 #7 per bernaus (Associat/da)
M´en alegro molt que vingueu a fer la cursa de l´estany a Ivars.

Més endavant podem obrir una llista pels interesats al dinaret que proposa el Victor. Ja buscarem un restaurant adient .

De moment amb asistencia confirmada a la cursa som 7 correcats. Espero que puguem fer MMP d´inscrits.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2018 17:25 #8 per bernaus (Associat/da)
Si voleu inscriure-us a la cursa del estany, no badeu. Dillus vinent s'apuja el preu i s'acaba la garantia de la talla del paravent.

Ens veiem a Ivars.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 23:21 - 23 Oct 2018 23:24 #9 per mario.cat (Associat/da)
Pel que sembla, aquest any en Ramón Bernaus farà Millor Marca de tots els temps d'inscrits Correcats a la cursa del seu poble. :joy: :joy:

Un grupet de gent que anem, hem dit de quedar-nos a dinar després de la cursa i fer germanor Correcat. :party: :party: :party:

Si algú vol acompanyar-nos, anirem al Restaurant Xopluc de Boldú. En Bernaus ha gestionat el tema i ens ofereixen un menú que té per triar 12 plats de primer i 14 de segon. El cost és 23,5 € ( IVA inclós ).

Si algú mes vol afegir-se, doncs ja sabeu, quan més serem més riurem

Copio llista. Vinga afegiu-vos.

Victor Barceruel
Judith
Tetexavi
bernaus ( +5 familiars )
mario.cat
Carles kalimero
Agus Seco
Manel
Teresa
Albert Grampy
Alberto Sufri
Pirata Agus
Luci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 20:30 - 25 Oct 2018 20:31 #10 per anrool (Associat/da)

mario.cat va escriure: Pel que sembla, aquest any en Ramón Bernaus farà Millor Marca de tots els temps d'inscrits Correcats a la cursa del seu poble. :joy: :joy:

Un grupet de gent que anem, hem dit de quedar-nos a dinar després de la cursa i fer germanor Correcat. :party: :party: :party:

Si algú vol acompanyar-nos, anirem al Restaurant Xopluc de Boldú. En Bernaus ha gestionat el tema i ens ofereixen un menú que té per triar 12 plats de primer i 14 de segon. El cost és 23,5 € ( IVA inclós ).

Si algú mes vol afegir-se, doncs ja sabeu, quan més serem més riurem

Copio llista. Vinga afegiu-vos.

Victor Barceruel
Judith
Tetexavi
bernaus ( +5 familiars )
mario.cat
Carles kalimero
Agus Seco
Manel
Teresa
Albert Grampy
Alberto Sufri
Pirata Agus
Luci

Anrool
montseR


Aquest any hi haurà molts Correcats, també ens apuntem en aquest dinar de germanor en la nostra quarta participació d'aquesta magnífica cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 20:36 #11 per grampy (Associat/da)
va tu , siguem serios cullons !!!! com es que deixeu correr al anrool , us creía mes seriosos!!!!! :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 20:52 #12 per anrool (Associat/da)
Però si està lo puto Grampy , no m'havia adonat,em dono de baixa, ja buscaré algun McDonals pel poble

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2018 07:35 #13 per mario.cat (Associat/da)
Pel que sembla, aquest any en Ramón Bernaus farà Millor Marca de tots els temps d'inscrits Correcats a la cursa del seu poble. :joy: :joy:

Un grupet de gent que anem, hem dit de quedar-nos a dinar després de la cursa i fer germanor Correcat. :party: :party: :party:

Si algú vol acompanyar-nos, anirem al Restaurant Xopluc de Boldú. En Bernaus ha gestionat el tema i ens ofereixen un menú que té per triar 12 plats de primer i 14 de segon. El cost és 23,5 € ( IVA inclós ).

Si algú mes vol afegir-se, doncs ja sabeu, quan més serem més riurem

Copio llista. Vinga afegiu-vos.

Victor Barceruel
Judith
Tetexavi
bernaus ( +5 familiars )
mario.cat
Carles kalimero
Agus Seco
Manel
Teresa
Albert Grampy
Alberto Sufri
Pirata Agus
Luci
Anrool
montseR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2018 20:59 #14 per mario.cat (Associat/da)
Molt bé Anrool i montseR. Ens ho passarem pipa.

El Ramon Bernaus m'ha passat el menú del restaurant. Si el voleu mirar i ja escollir el que voldreu menjar, emvieu-me un missatge al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i parlem,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 20:15 #15 per bernaus (Associat/da)
Estem a pocs dies d´acabar el termini per la inscripció de la cursa de l´estany. El dia 8/11 es l´últim dia. Per cert dilluns vinent hi ha un increment del preu.

Com comenta el Mario, també farem un bon dinar Correcat al restaurant Xopluc de Boldú.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2018 02:14 #16 per TtX (Associat/da)
Moltes gràcies bernaus per l'acollida en aquesta cursa fantàstica i pel dinaret k vàrem fer. Per poc que pugui hi tornaré l'any k ve. Gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2018 07:40 - 13 Nov 2018 07:41 #17 per mario.cat (Associat/da)
M'afegeixo al comentari del TtX. Gràcies Ramón pel acolliment que varem tenir al teu poble.
La cursa per un paratge realment bonic, i la post cursa al restaurant de Boldú, va ser molt "constructiva".
Cursa totalment recomanable on es pot còrrer si es vol o pots.
Gràcies de nou.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2018 09:18 #18 per Tiny (Associat/da)
Hola! Jo també vaig estar diumenge gaudint d'aquesta cursa... :party:

Vaig arribar tard per la foto de grup i tampoc em vaig quedar al dinar per tenir que tornar aviat...:whip:

També content de coincidir amb companys que feia temps no veia o que conexia tant sols virtualment.

En quan a la cursa, em va agradar molt el recorregut amb la volta del estany. El troç de camins no asfaltats era molt fàcil, fins i tot per un patós com jo!

Naturalment vaig fer una bona gasosa (22'28/24'20) per un total de 46'48, encara que també hi va tenir a veure la pujadeta del km.8

Finalment, agrair el bon tracte als corredors amb un excelent bocata de butifarra i sobretot, al Ramon que va ser un anfitrió perfecte!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2018 12:44 #19 per Jorfer (Associat/da)
Ja he vist per diferents xarxes socials la gran festa que vau fer per Ivars.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2018 14:08 #20 per bernaus (Associat/da)
Molt content d´haver vingut tants correcats a la cursa de l´estany. Erem 11 i 5 exiliats que qualsevol dia tornaràn.

Va ser un dia fantàstic.

Vull agrair la companya del TtX durant tota la cursa, lo cual em va permetre fer 1h. 7´ i guanyar el trofeu al corredor de més edat.

Esteu tots convidats per l´any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.