07/04/2019 9.00h - 41a Cursa El Corte Inglés (10’639 m)

07/04/2019 9.00h - 41a Cursa El Corte Inglés (10’639 m)

07 Abr 2019 19:00 #21 per CarlesCat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2019 20:14 #22 per Jorfer (Associat/da)
Grobyc bona progressió i ja et poso cara. Enhorabona per la marca en 10 amb Montjuic pel mig. :thumbup:

Josep58 objectiu assolit. La qualitat de la setmana dóna els seus fruits.

Rularo68, m'has passat com un raig per Pelai. Enhorabona per la teva progressió.

Rnou, deu ni do la millora de temps en comparació amb l'any passat. Felicitats i que el genoll et deixi en pau.

CarlesCat, moltes gràcies per les teves fotografies.

Adjunto la que he fet jo del grup al lloc de trobada.

En quan a la meva cursa després de l'escalfament, el cafetó amb "croissantina" corresponent en bona compayia i la foto de grup, doncs estic bastant satisfet, la veritat.

M'he notat força bé i una mica lent a la baixada doncs no he anat a tope (potser he cremat masses forces a la pujada i al tram d'Aragó). M'ha fet especial il·lusió saludar a Guissona al carrer Lleida (ànims amic, ja falta un dia menys per a tornar).

Hem fet una barqueta enorme amb objectius propers a la sortida i, de seguida he fet una diagonal al Passeig de Gràcia doncs a la banda esquerra en el sentit de la marxa es corria molt incòmode. La barqueta s'ha desfet i a Aragó ens hem agrupat Vay, Aurelian i jo, però a poc a poc em quedo sol i a Tarragona em trobo a Paolo, amb qui pràcticament compartiré tota la cursa, passant-lo jo a les pujades i ell a mi a l'Estadi. Una cosa similar ha passat amb el Jordi Mas, que per la Font del Gat m'ha passat com un gat darrera d'un ratolí.

I al final Rularo68 a tota pastilla per Pelai m'ha desenganxat el dorsal.

He trobat que la gent ja no s'incorpora tant al carrer Aragó. Sembla que a poc a poc anem agafant cultural d'atleta popular. I en quan a la distància poc ha variat i trobo més còmode l'arribada d'ara.

Gràcies Corte Inglés per organitzar aquest event gratuït, festiu i de caràcter popular.
Visca La Cursa del Corte Inglés!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 09:45 #23 per Dani (Associat/da)
Llarga vida a la maratón !!

Dia ideal per córrer, temperatura excelent (per mi) Res a veure amb l'any passat om van nadar per Montjuic.

Tingueu en compte que aquest any tenia 100m menys que l'any passat (ho dic per les marques) I una altra cosa que m'ha sorprés. El km10 estava posat CURT. Tela marinera. Si saben la distancia final, només fa falta tirar enrera 600 metres... De la catifa fins a la meta hi havien 800 metres ben bons. Per tant, el parcial del km10 no val. Aquesta arribada és molt millor.

Teniu raó, cada any es pot córrer millor tota la cursa.

Avui he seguit el pla que tenia al cap (cosa raríssima!) i ha estat bona tàctica, pujant Montjuic sense morir i podent córrer alegre tota la baixada fins a la meta. Resultat total 44.57 a 4.13 reals. Segons el meus càlculs patillerus d'altres anys, equival a sub41 en un 10.000 pla. A l'Hospi ho comprovo !!

Tornada a casa trotant i amb els urbanos indicant-me que si m'havia dormit o que !! :laughing: :laughing: :laughing:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 10:58 - 08 Abr 2019 11:37 #24 per Alex_Knight (Associat/da)
Bon dia!

Jo també he anat, era com un re-debut (últim cop va ser fa 19 anys amb 16 anyets, i el primer amb 10 anyets segons els diplomes que conservo). M'ha agradat molt tornar a fer el recorregut mític i la volta al estadi.

Jo he sortit ràpid, però a partir de MªCrisitina he baixat un pel la intensitat ja que no m'he trobat del tot fi. Espero que hagi servit de entreno de qualitat pel repte d'aquí 6 dies, 10k nocturna d'hospitalet.

A destacar la llebre de 40' que ha sortit a ritme de 3'50"/km fins el carrer Tarragona i mirant fotos es veu que arribar al estadi no gaire lluny del Jon. Per tant haurà rebentat a més d'un intrèpid que l'hagi volgut seguir.

Finalment he acabat amb 44'14" (pas del 10 en 40'43").

Ens veiem!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 14:54 #25 per XarlieOne1 (Associat/da)
També vaig anar ahir a la Marató del C.I.. Resum del dia: espectacular.

Haviem quedat amb en Sr.Door que la cursa la fariem sortint a 5min/k i que a partir de la pujada..ja veuriem com aniria. I amb aquesta idea vaig anar a dormir dissabte...

Però al matí fent el café, tot va canviar. Va arribar en Rafa-amic i tot prenent el café amb en Jorfer, Paquito, Josep58, Anrol, Sr.Door i la Rosa (Asana?) ens va explicar que no anava a tope i que sortiria amb nosaltres....ja m´havien liat!!).

Tal com pensava, i després de la foto de rigor i d´un calentament ben calentat, vam sortir i al primer km ja vam anar per sota de 5´. Podia ser pitjor...al km2 vam marcar un parcial de 4:39....però les cames tiravem i no vaig protestar molt (a més, en Rafa ho escoltava tot...)... aixecant un pel el peu i atrapant la llebre de 50min vam arribar fins a les faldes de Montjuïc, on sabia que patiria, ja que les pujades no són el meu fort...

La primera va passar prou bé...un altre km a 4:50 i a encarar la segona, que per mi és la més dura. Aquí ja vaig patir...gràcies del Ramon que va tirar de mi...mentres en Rafa anava gairebé xiulant...volta a l´estadi, on vaig controlar les ganes i me la vaig prendre de recuperació...i última pujadeta que va passar prou bé!.

Ara sí...a baixar (m´encanta aquesta part de la cursa..). Tècnica del Palomo...i em veig corrent a 4´en algun km .... només quedava la part final i aquí en Rafa&Ramon van ser magnàmins i van tirar de mi, per entrar en uns meritoris 51:25 (a mitja de 4:44). Molt content!!.

Xerrada post-cursa amb els companys, on els vells rockers han tornat a demostrar que són uns cracks...i refredament cap a la ST, tot esperant en Paquito, que també va fer un carrerón, i on vam tenir la sort de gaudir de la presència de l´Alvar, a qui feia temps que no veiem....

Per tant, cursa amb bon ritme i bona companyia...que més es pot demanar a una cursa (potser, no deixar-te el xip, carregar el rellotge, no tirar l´aigua i que no se´t descordin les sabatilles...no, talibà??? :666: :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 16:57 #26 per Jorfer (Associat/da)
Bona crònica XarlieOne1. El talibà es recordarà del dia d'ahir. Estàs fort. Al maig segur que cvaurà una MMP en deu.

Alex_Knight estàs en forma. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 17:21 - 08 Abr 2019 17:26 #27 per Ramon_B (Associat/da)
Bé la meva quarantena Cursa de El Corte Inglés ja es al sac :party: . Molt bon ambient i dia magnífic. Per a mí ha estat un tant especial poder participar després del ensurt de Setembre.
L'he fet amb la meva amiga Carme amb la limitació de no passar-me de 120 ppm. A ritme suau he gaudit com mai de la gran festa de l'atletisme popular de Barcelona. He pogut fer-la tota corrent excepte els 200 m de forta pujada abans d'entrar a l'Estadi Olímpic.Temps 1h13'05'' a ritme de 6'53''/Qm.

Moltes gràcies CarlesCat i Dabit per les fotos.

Us poso la foto que vaig penjar a Facebook amb la col·lecció dels 40 pitrals. Fa patxoca oi ?

Ens veiem a Medijocs !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 22:49 - 09 Abr 2019 07:14 #28 per Jordi (Associat/da)
Gràcies CarlesCat i Dabit :kissheart:

Per la meva part cursa rodona i MMP sí o sí, tot i els 100m menys que l'any passat :party: :party:

Sortida amb un bon grupet de companys :hearteyes: , però de seguida es trenca el grup :scream:
En Vay va boig mirant enredera, als costats, amunt, avall,... jo a l'estela i sense pensar gaire primer parcial de kilòmetre GPS en 4:18 :woohoo: (corroborant el que deia el Dani, els kilòmetres de la cursa que vaig veure totalment curts :whip: :whip: )

En Jorfer s'ha obert a la dreta i en Vay va cap allà, jo perdo una mica de contacte i no tinc ni vull creuar-me tant per anar a buscar el grupet que no podré seguir durant tota la cursa :sick:

Arribant al kilòmetre 2 en aurelian es cridat pel tàndem i s'apropa, però ràpidament els deixa marxar, jo aprofito per arribar a l'alçada d'en aurelian i treure la destral a passejar :hocho: :hocho: :666: (es veu que els més ràpids els he de desmoralitzar des de ven d'hora :laughing: :laughing:). M'anima a seguir el tàndem que atrapo abans de picar el kilòmetre 2 de GPS i veure un 4:08 que em provoca mareigs :sick: Totalment de boixos si no poso seny no arribo ni a la pujada :oops:

Per sort en EDUBDN més o menys a seguit el meu compàs i ho veu com jo i aixequem el peu a temps :cheer: parcial del kilòmetre 3 en 4:24 :great:
En EDUBDN va controlant enredera i l'hi dic que tiri que no pateixi per mi, sé que molt probablement a la pujada hauré de posar el meu ritme i s'anirà :sob:
Efectivament ja pujant cap a les fonts màgiques vaig perdent contacte i a poc a poc es va allunyant jo em concentro en el meu ritme i sensació, es el moment de no cremar-se i poder aprofitar la força guardada per recuperar a les baixades :party: :party:
Parcial del kilòmetre 4 en 4:53, ja em tingut el primer contacte amb les pujadetes i ho em salvat prou bé. Seguim forts i es que el dia es ideal per còrrer :sunglasses:
Parcial del kilòmetre 5 en 4:25, i corrobora que estem compensant força bé les pujades i baixades :woohoo:

El parcial del kilòmetre 6 ja sortirà per sobre de cinc en 5:11, però en Dabit m'ha ben salvat a falta de 200m quan la pujada ja s'estava fent interminable :sick: El fet de veure'l saludar-lo i que digués que quedaven 200m va fer que aguantés l'esforç :hearteyes: (si ell diu 200m són 200m ni més ni menys, no es d'aquells que diran ja queda poc i serà una gran mentida).
Ja estem fent volta a l'estadi i només queda una última matadora pujada, però que ha de ser superada per agafar embranzida per la gran baixada :party: :party:

El parcial del kilòmetre 7 ja torna a sortir per sota del cinc en 4:42 i a la baixada ho hem de deixar anar tot i esperar tenir força per el final.
Parcial del kilòmetre 8 llançat en 3:36 :blink: :scream: :muscle: , si senyor has baixat bé i es que en aurelian m'ha dit que el seu fort era la baixada i jo no volia ser atrapat :woohoo:
Ja fa temps que he perdut referències visuals dels companys de sortida (Vay, Jorfer, EDUBDN), però no perdo la fe en trobar-los ben a prop de meta per donar la sorpresa :hocho: :hocho: :666:

Al no trobar-los vaig agafant d'altres "guies" ara aquesta noia, ara aquest llarguerut,... i el parcial del kilòmetre 9 també surt més que bé en 3:59, avui cal donar-ho tot fins al final :muscle:
Seguint el llarguerut veig aturat caminant en EDUBDN, l'animo a seguir i s'enganxa :great: , jo vaig fent amb el llarguerut que poc a poc s'escapa i jo continuo lluitant ara amb la pressió d'en EDUBDN :laughing: :laughing: :hocho: :hocho: :666: :666:
El parcial del kilòmetre 10 també s'aguanta força bé en 4:09 :party: :party: (veig el pas de 44:04 en 10K, una mica més lluny dels 43:31 oficials, però tenint en compte les pujades i baixades aquest sub 45 i 44 baixos em dona molta moral per lluitar més)

Saber que el canvi d'arribada resta metres i esforç fa que estigui en mode sèrie des de fa temps, tot i que ja no trobo el llarguerut ni cap motivació extra més que el saber que la meta està allà :party: :party: , esprinto tan com puc amb els meus finals i parcial de 2:51 que equival a ritme de mil de 3:53 :muscle: :muscle:

Miro el crono i no m'ho crec 46:55, he fet un sub47 amb una mitjana de 4:20 (era el meu temps més optimista) i unes pulsacions mitjanes i màximes de 169/176ppm :party: :party:

Retrobada amb els companys i felicitacions,... :hearteyes:

Finalment ha anat per poquet de no atrapar en Vay, Jorfer i fins i tot en jordi mas, així que ja sabeu ara a anar mirant enredera que vinc més motivat que mai :stucktongue

Deixo els temps de pas oficials perquè critiqueu ;)


Espero els càlculs patillerus del Dani per saber a que equival en un 10.000 pla, jo no ho podré comprovar que estic en "mode marató" :(, però el pas de la catifa em donava moral de saber que la MMP de 10K està més que feta i els 44 baixos reals em diu que potser encara no estem tan a prop tot i lo fort/ràpid que em trobo :wonder:

Veig grans novetats i millores: canvi d'arribada un encert, sortida molt més neta que l'any passat (no he patit les invasions a Aragó dels passejants), voluntaris amb banderoles evitant retallades i la incorporació de llebres per quadrar el pas del Km 10 :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 23:29 #29 per ConxaC (Associat/da)
No m'enteraooo de la foto ni de que corressin tants Correcats aquesta cursa ? Això que ho vaig mirar un dia o dos abans.
Jo la vaig córrer al meu ritme, com sempre. La pujada al estadi una mica més lenta però després molt emocionada quan vaig donar la volta per dins .
Correcats a veure si em poso les piles i estic més a l'aguait de saber on quedeu. Fins la pròxima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2019 23:46 #30 per ConxaC (Associat/da)
Bon reportatge de la cursa ? Gràcies ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 13:26 #31 per Jorfer (Associat/da)
Dani faràs sub41 segur aquest dissabte, ja veuràs.

Ramon_B impressionant la eva foto de 40 edicions del CI. Per què vas fallar en una edició? Emhorabona per aquesta fidelitat.

Jrdi69 molt divertida la teva crònica. Ja veig que aviat, o potser ja, em tens al punt de mira i treuràs la destral per atrapar-me. Si dura un un km més segur que arribem junts. En el meu cas només vaig baixar un km de 4.

ConxaC, si entres el dissabte al fil de la cursa que fas el diumenge, si va algú que porta pancarta, posem la convocatòria.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 13:36 #32 per Dani (Associat/da)

JRDi69 va escriure:
Espero els càlculs patillerus del Dani per saber a que equival en un 10.000 pla, jo no ho podré comprovar que estic en "mode marató" :(, però el pas de la catifa em donava moral de saber que la MMP de 10K està més que feta i els 44 baixos reals em diu que potser encara no estem tan a prop tot i lo fort/ràpid que em trobo :wonder:




Jordi


Càlculs patillerus time.

Posem per bo la distància homologada 10.639m. La teva mitjana ha estat de 4'24"/km.

En un 10.000 ideal, posem Hospitalet, ja li pots restar entre 8-12"/km. Aquest any, com el Corte Inglés ha fet un dia gairebé perfecte per córrer, potser seria la franja baixa 8"/km. He mirat altres any, amb curses que em quedaven aprop (bombers, hospi, etc) i la mitjana ha estat aquesta.

El sub43 crec que el tens a tir. El 42.30 a l'abast, difícil. El sub42 hauràs de fotra-li canya.

Si et serveix, la meva mitja real ha estat de 4'13"/km i a l'H! sortiré a 4'05"/km.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 14:35 #33 per Jordi (Associat/da)
Gràcies Dani :kissheart: , el 42:48 ja m'estaria bé :hearteyes: , però el meu jo intern vol saltar més ràpid i veure el sub42; així que esperaré, que els teus càlculs sempre em donen confiança :woohoo:

Canya a Hospi :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 19:45 #34 per XaviCht (Associat/da)
Cursa curiosa, aquest any... foto amb els de la feina, que estrenàvem equipació per fi (tampoc havia llegit el forum els darrers dies, havia anat molt de bòlid).
I he fet la cursa empenyent un carret amb una nena (uns 40 o 45 kg tot plegat :D), la filla de la meva companya de la marató de fa un mes. Òbviament sortint després dels meus companys, que s'havien quedat al final de tot del calaix i extremant les precaucions.
Ha estat curiós pujar Montjuïc empenyent el carro... anava pràcticament a tope i això era molt poc millor que com pujava una companya que està entrenant per fer sub60 en 10k dissabte que ve...
A l'estadi hem deixat córrer la filla de la Sandra, que anava demanant baixar del carro i córrer una mica des de feia estona.
Finalment, la baixada controlant amb el fre (sort que el vaig comprovar i posar a punt, perquè feia molta molta falta), i la part del final, després d'haver patit la pujada, semblava quasi que fes baixada.
Una experiència diferent (i uns cruiximents de dos dies a braços i espatlles que no acostumo a tenir post-cursa :D)

Crec que va ser a Pelai que em vaig creuar amb una pila de Correcats que ja marxaven.

Curiosament, sense passar la sortida, tinc temps i diploma... no ho trobo bé (i reclamaré que me'l treguin).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 20:22 #35 per Jordi (Associat/da)

XaviCht va escriure: Crec que va ser a Pelai que em vaig creuar amb una pila de Correcats que ja marxaven.

No només et vas creuar, si no que vas saludar i tot :kissheart: amb el carro em vas despistar i em va costar reaccionar, anaves a bon ritme :great:
La resta del grupet no sé, però jo et vaig escoltar i reconèixer tard per tornar la salutació :oops:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 20:25 #36 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Va ser un plaer de poder saludar algunes i alguns Correcats jo feia de voluntari

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 20:26 #37 per Jorfer (Associat/da)
XaviCht jo no et vaig veure però recordo que els companys del grup van dir que anaves amb el carro. Per cert, que tal l'experiència? Et trobes segur amb el carro entre tanta gent?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 21:05 #38 per XaviCht (Associat/da)

JRDi69 va escriure:

XaviCht va escriure: Crec que va ser a Pelai que em vaig creuar amb una pila de Correcats que ja marxaven.

No només et vas creuar, si no que vas saludar i tot :kissheart: amb el carro em vas despistar i em va costar reaccionar, anaves a bon ritme :great:
La resta del grupet no sé, però jo et vaig escoltar i reconèixer tard per tornar la salutació :oops:

Sí, va ser tot molt ràpid! Allà anava contenint-me per esperar l'amiga, com que no feia massa pujada anava animadet :D

Jorfer va escriure: XaviCht jo no et vaig veure però recordo que els companys del grup van dir que anaves amb el carro. Per cert, que tal l'experiència? Et trobes segur amb el carro entre tanta gent?

Jo et vaig veure però quan me'n vaig adonar ja havies passat...

Va ser curiós... anava amb molta prudència, pels llocs amb molt d'espai, però sí que en algun moment vaig "patir" perquè alguna de la gent que em passava, un cop passava el cos del carro, se'm creuava... i no calculaven que el carro no només és la part que és d emés de metro d'altura, sinó que hi ha una roda davant... havia d'anar fotent frenades... Res greu. No és la cursa ideal per anar-hi amb carro, però no va ser tan complicat. Això sí... si fins al peu de la font màgica vaig anar estirant les companyes i el company... a la pujada el canvi és molt bèstia.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 21:13 #39 per Jorfer (Associat/da)
XaviCht els carros, els gossos, les disfresses són ingredients de la famosa "marató del Corte Inglés".

Et pregunto pel tema del carro, doncs a moltes curses veig a gent amb el nen/a i, sempre penso que no ha de ser fàcil gestionar la conducció d'un vehicle rodat entre tanta gent, a banda de l'esforç físic i mental per a evitar accidents i/o incidents amb la resta de participants.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2019 22:05 #40 per XaviCht (Associat/da)
Té la seva dificultat però tampoc tanta. De tota manera, després de 3 fills, la conducció de carros l'acabes dominant :)
Sí que voldria, quan es torni a donar el cas, senyalitzar la roda de davant per evitar que la gent creui i hi ensopegui

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.