Cursa Medijocs 27/04/19 8 qms

Cursa Medijocs 27/04/19 8 qms

27 Abr 2019 18:52 #1 per jauteras (Associat/da)
Hola, avui hi havien uns quants correcats a aquesta cursa. Més tard comento una mica més de la mateixa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2019 19:32 #2 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS d’aquest matí, espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/PGxncZ3fgaaKqtCv8

photos.app.goo.gl/4GBszHxmAdDr2LqS8

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2019 15:27 #3 per jauteras (Associat/da)
Ahir cursa força dureta, feia anys que no la feia i no ho recordava. Però com cada cop tinc millors sensacions, la vaig gaudir i patir alhora. Millor del que pensava arribant davant d'algú que no esperava. La organització molt bé, com sempre amb forçes mitjans i una bossa i serveis completissims.
jramon, molt bona cursa, apunti, et conserves molt bé, felicitats a tots, inclosos, els metges, Ferran, anfeca ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2019 16:17 #4 per Ramon_B (Associat/da)
Vuitena participació a Medijocs ahir al matí a San Cugat. Cursa de 8,045 Qm's mixtos (50% asfalt / 50% terra). Desnivell +/- 60 m. Dia magnífic de primavera. Un plaer saludar tants amics en aquesta gran cursa organitzada pel Col·legi de Metges de Barcelona i molt especialment per la Dra Puentes. En companyia de la meva amiga Carme hem gaudit cada metre del recorregut per acabar en un temps de 54'52'' Lloc 220 ;) .

Moltes gràcies CarlesCat per les fotos. Com sempre genials !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2019 11:52 #5 per kilometer (Associat/da)
Moltes gràcies CarlesCat per les fotos. Com sempre molt bones i en especial, en aquesta cursa :great:

Per cert, en relació a les fotos, us deixo aquest link on podeu descarregar fotos d ela organització. Segur que us trobeu en alguna també :stucktongue . medijocs.comb.cat/cursaatletica.htm

Per la meva part, encara que un pelet tarda, volia fer una mica de resenya. Com sempre l'ambient molt bo. El temps va acompanyar i la comapnyia més. Havia guanyat les dues anterior edicions i volia intentar-ho de nou. La competència era bona, peró a mi encara em van pesar les cames de Boston. Fèia només 12 dies que havia acbat la marató i tot just 6 dies que havia arribat del viatge. Massa, per poder lluitar en igualtata de condicions que els 2 primers. No obstant estic orgullós d'haver-ho lluitat, i haver aconseguit el 3er lloc del podi. Tot i així, calia donar medalles de fusta ?. La primera vegada en la meva vida que ho veig. Espero que l'any que ve tornem a un premi una mica més joiós.

Aixó si, també cal dir que encantat amb el sorteig i els premis generalitzats. Es bo, per a una cursa petita com aquesta :thumbup:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.