Doncs és una cursa molt recomanable,
estanis13!
Aquests darrers anys amb uns 300 arribats a meta, els primers anys havia vorejat els 500.
És un circuit de 5km a doble volta, toboganero 100%, entretingut, divertit, revirat... s'ha d'adaptar el ritme contínuament: ara baixar el ritme en la pujada, ara toca baixar, ara fals pla, girem i tornem a baixar i després toca pujar...
Adjunto el pefil que em va sortir al 2017 (l'any passat no la vaig fer perquè estava fora però és una de les fixes del meu calendari
).
Tot i que sigui un puja-baixa continu, es pot fer un bon temps: les baixades són prou bones per còrrer, no t'has de frenar, i fent una bona gestió pot sortir un temps correcte.
L'ambient és de bon rotllo total, el
debutante, genial, acostuma a fer de
spiker (bé, no sé si l'any passat ho va ser), fàcil d'arribar en transport públic, àmplia esplanada per aparcar a 70 metres de la sortida/arribada, dutxes, guardarroba, esplèndid entrepà de botifarra, cervesa o refresc, bossa d'obsequis... ah, es pot fer la inscripció sense regal a un preu més econòmic... I també hi ha premis sorpresa pels arribats en una posició determinada, per qui sigui el més regular i faci el mateix temps en la primera volta i la segona volta...
La veritat és que tot molt bé, la recomano sense cap mena de dubte.
No tot ha de ser curses planes multitudinàries i aquesta és una de les més agradables de fer.
Així que ja sabeu, si esteu dubtant en quina cursa participar el dia 13, proveu aquesta que no us decebrà.
Salutacions!!