Cursa de la tardor, Sant Andreu de la Barca 13/10/19

Cursa de la tardor, Sant Andreu de la Barca 13/10/19

01 Oct 2019 20:36 - 01 Oct 2019 20:37 #1 per estanis13 (Associat/da)
Veig que fa uns 4 anys que ningú obre fil d'aquesta cursa...:laughing:

No en tinc ni idea de la cursa i coincideix amb el correbarri, però és la del poble de la meva parella, sempre la havia volgut fer i tot i que fan dues edicions anuals mai he fet per un o altre motiu.

No tinc ni idea de com em pot anar en temps pel que serà un bon test, sigui com sigui almenys em pot servir per no sortir de l'últim calaix si faig nassos o alguna d'aquestes grans ja que no tinc marques recents :whistle: :laughing:

www.cursalatardor.com/?m=1

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 23:02 #2 per mickymache (Associat/da)
Doncs és una cursa molt recomanable, estanis13! :great:

Aquests darrers anys amb uns 300 arribats a meta, els primers anys havia vorejat els 500.
És un circuit de 5km a doble volta, toboganero 100%, entretingut, divertit, revirat... s'ha d'adaptar el ritme contínuament: ara baixar el ritme en la pujada, ara toca baixar, ara fals pla, girem i tornem a baixar i després toca pujar... :P
Adjunto el pefil que em va sortir al 2017 (l'any passat no la vaig fer perquè estava fora però és una de les fixes del meu calendari :thumbup: ).

Tot i que sigui un puja-baixa continu, es pot fer un bon temps: les baixades són prou bones per còrrer, no t'has de frenar, i fent una bona gestió pot sortir un temps correcte.

L'ambient és de bon rotllo total, el debutante, genial, acostuma a fer de spiker (bé, no sé si l'any passat ho va ser), fàcil d'arribar en transport públic, àmplia esplanada per aparcar a 70 metres de la sortida/arribada, dutxes, guardarroba, esplèndid entrepà de botifarra, cervesa o refresc, bossa d'obsequis... ah, es pot fer la inscripció sense regal a un preu més econòmic... I també hi ha premis sorpresa pels arribats en una posició determinada, per qui sigui el més regular i faci el mateix temps en la primera volta i la segona volta...
La veritat és que tot molt bé, la recomano sense cap mena de dubte. :great:
No tot ha de ser curses planes multitudinàries i aquesta és una de les més agradables de fer. :)

Així que ja sabeu, si esteu dubtant en quina cursa participar el dia 13, proveu aquesta que no us decebrà. ;)

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2019 10:31 #3 per estanis13 (Associat/da)
Moltes gràcies mickymache per la informació! Sobretot això del debutante

Sobre el preu, ja estic inscrit i són 9 euros sense "regal" samarreta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2019 19:25 - 13 Oct 2019 19:32 #4 per estanis13 (Associat/da)
Ja l'he fet i comento:

En resum, la pitjor gestió de cursa que he fet mai...:laughing:

Després de justament 3 anys del meu últim 10k ( bombers 2016 mmp 36:40) i de la llarga inactivitat, decideixo fer aquesta cursa després de retornar a aquest món, la decisió és perquè la meva parella és del poble i em feia gràcia ja que mai la havia fet per diferents raons.

No sabia com podia sortir després de tan de temps i a sobre al ser un recorregut tan trencacames i regirat doncs no pensava en mantenir un ritme així que es dóna la sortida i em deixo endur sense mirar el rellotge, primer km 3:35 :grrr: :oops: segon 3:45 però almenys aquest tinc excusa que feia baixada... A partir d'aquí ja he vist el tamany del desastre, i aguantar-ho tot per acabar. Primera volta 19:35 ja afluixant i segona volta en 20:48 per 40:23.
Recorregut lleig ( tampoc dona per gaire més ), dues voltes i molt revirades amb 4/6 girs de 180 graus. Bastant solitaria (250 participants al 10k em sembla) i a sobre calor per acabar de posar excuses de ploraner :whistle:
El que més greu em sap era que volia el sub40 per si feia nassos o alguna d'aquestes grans tenir calaix i la veritat és que crec que el tinc el sub40 a les cames però si sóc burro sóc burro no hi ha més :laughing:

Ara a per muntanya que vulgui que no ha sigut un bon entrenament.

PD. Perquè quedi clar que seguir a la gent es una mala estratègia, amb aquest desastre encara he guanyat una posició total durant la segona volta :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2019 23:11 #5 per mickymache (Associat/da)
Una altra Cursa de la tardor al sac. ;)

Després de donar-ho tot ahir a la Cursa Eurofitness Nou Barris, avui també m'he hagut d'esforçar a fons per baixar de 45 minuts.
Jo li tinc carinyo a aquesta cursa, per això el recorregut no em sembla lleig... :P Clar, que tampoc no conec el poble, potser sí que hi ha llocs més macos o emblemàtics per on fer passar la cursa. Des de sempre he fet aquest circuit i ja no hi penso.

Aquest any s'ha notat menys participació, és una pena. Però els bons costums es mantenen: enorme entrepà de butifarra, cervessa, bon ambient... ah! i el detallet de posar cartells des de la sortida de l'autopista indicant el camí cap a la zona d'aparcament em fa gràcia. Ara que tothom porta GPS ho continuen fent cada any. I a mi m'ajuda!!! :laughing:

Com a curiositat, he fet la segona volta 35 segons més lent que la primera i tot i així he avançat 3 posicions. Això és que en els dos primers quilòmetres favorables ens deixem anar i després ho paguem... :stucktongue

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2019 18:07 #6 per estanis13 (Associat/da)
Mickymache no anaves de pastanaga no? No vaig veure a ningú i érem poquets.

Que és lleig, és lleig, això és així perquè Sant Andreu és lleig de collons :laughing: Això si com a organització tot molt bé, no deixo pas de recomanar la cursa, moltes voldrien...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.