Calendari de curses

Calendari de curses

24 febrer 2021 16:52 #1 per tolins (Visitant)
Hola Correcats des del CC La Farga d' Hospitalet estem preparant un esdeviniment que en breu podré donar més pistes.
Agrairé si algú te aquesta info saber on puc consultar les curses previstes (Encara que siguin visrtuals) des del 1 de març a 31 e desembre 2021.
Moltes gracies.

@tolins

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2021 08:07 #2 per Jordi (Associat/da)
Hola tolins,

el tema calendari es complicat; jo en els inicis de la pandemia vaig voler fer un recull del calendari adaptat pel COVID-19
aquí: www.corredors.cat/forum/4-actualitat/960...ovid-19?limitstart=0 i va acabar amb mí, parlem de l'any passat :triumph:

Ara no tenim tants moviments/cancelacions, però la situació d'incertesa continua molt cambiant i es fa difícil poder confirmar les competicions; jo em guio per diverses fonts:
- Curses en RFEA aquí: www.rfea.es/web/competiciones/competiciones.asp
- Curses de Muntanya en el CALENDARI DE PROVES FEEC aquí: www.feec.cat/esports-de-muntanya/esport/curses-per-muntanya/
- Per Mitjes en el blog d'en Dabit aquí: blogmaldito.com/2021/02/15/calendario-20...dias-maratones-ruta/
- Per Maratons també en el blog d'en Dabit aquí: blogmaldito.com/2021/01/18/calendario-2021-de-maratones-ruta/
- En General a la web de RUNEDIA aquí: runedia.mundodeportivo.com/calendario-ca...stancia/fecha/0/1/0/
- En General similar al anterior aquí: panel.carreraspopulares.com/calendario_c...B1a_proximos_30_dias

Finalment per curses específiques que trobo en els llistats anteriors tracto de trobar la web o xarxa on la cursa informa oficialment, ja que molts cops les informacions no están actualitzades/contrastades/... ;)

Com veus una bogeria d'informacions i si a més vull buscar les opcions virtuals no trobo temps ni ganes :cry:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2021 10:05 #3 per tolins (Visitant)
Moltes gràcies,
ara ja estic menys tranquil, ja ja ja , intentaré treure la info que necessito. El tema esà en trobar una data que no molesti per introduir una nova cursa solidària, aviat us podré donar més info.
Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2021 13:29 - 25 febrer 2021 14:23 #4 per Dabit (Associat/da)
Bones, Tolins

Jo estic ara liat amb una barreja d'article (mig calendari i mig reportatge) sobre curses populars més enllà de les mitges i les maratons que, com a mínim abarquin, les més properes en dates (fins l'estiu), encara que també parlaré d'algunes que passen a la tardor o ja a 2022, així que la teva em vindrà genial per tenir-la en compte.

El problema està en que molts clubs i organitzadors estan igual que tu, amb l'incertessa de l'evolució de la pandèmia i la por d'un calendari que es pot satura molt, i al final molts no es decidiran fins molt més endavant, com a mínim fins que tinguem un plà de desescalada clar i sense ensurts a nivell epidemiològic.

Per el que he vist ara: març i abril estan molt buits en quant a curses d'asfalt i al maig ja comença a haver-hi agendades. La tardor estarà petadíssima de curses.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2021 16:15 #5 per tolins (Visitant)
Gràcies Dabit,
la idea es calendaritzar la cursa com a molt enllà la primera quinzena de Juny . En 15 dies tindré molta més info al respecte, i ja us compartiré. És la primera cursa que organitzem, aquest any virtualment pero la idea es fer-la presencial en properes edicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2021 17:59 #6 per Jorfer (Associat/da)
Dabit gràcies per la gran feina de recerca que fas.
És de gran utilitat i som molts els que la consultem continuament.
Gràcies, crack!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.