El Tast de la Mitja 24/04/2021

El Tast de la Mitja 24/04/2021

26 Abr 2021 21:07 #21 per Marc31 (Associat/da)
Hola!! Quina il•lusió tornar a llegir cròniques i tornar a viure el caliu de les curses, s’ha trobat molt a faltar.

En quant a la cursa, dos dies després d’acabar-la encara no em crec que baixés de 40 minuts. La veritat és que en Barceruel va ser una llebre perfecta i em va ajudar a clavar km a km amb el ritme desitjat. Això si, a partir del 7 ell va volar i em va deixar una mica enrere. Tot i que tenia forces per poder seguir-lo i córrer encara més ràpid, l’estómac em va jugar una mala passada i vaig preferir mantenir el ritme. Per sort, se’m va passar ràpid i no va anar a més.

Pel que fa al circuit, a mi em va agradar tot i el zig-zag poligonero. És un circuit que, ben gestionat, permet apretar al final amb el tram de baixada favorable. I a diferència de la Mercè i Nassos, aquest dissabte sí que vaig tenir més sensació de tornar a viure el que és una cursa popular de les d’abans.

D’altra banda, felicitar a la resta de correcats, entre ells en Roubby amb la seva mmp, en ramonnou (està molt fort tot i les molèsties que arrossega) i la No Surrender, que va firmar una molt bona cursa amb un sub50.

Ara toca recuperar la maquinària pels 14km de la cursa de fons de les tortugues, que avui encara estic KO.

Salut i kms!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2021 20:15 #22 per Roubby (Associat/da)
Hola a tots!

Tenia pendent escriure després del meu primer 10K de l'any, però entre unes coses i altres ja han passat més de dues setmanes :oops:

Molt content de poder veure després de molts mesos a altres correcats com No surrender, Barceruel, Rnou o Fandes. Enhorabona a tothom per les seves marques, en especial a Marcs31, company de fatigues que després de molt esforç ha aconseguit trencar el Sub40'.

Per la meva part, m'he trobat bé físicament i he aconseguit l'objectiu de rebaixar temps de Nassos, parant el crono en 43'03" i fent MMP :sunglasses:

El circuit, tot i que no era l'original, no se'm va fer pesat, encara que la recta final de 3K si que es va fer molt llarga!

Ara a per els següents objectius: Debut en trail en la cursa d'Arenys i la Mitja Marató de Ganollers.

Saluts!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats