Helloooooooo!!!! un bon matí, nooooo???
Primer de tot: penso que l'organització ha fet un esforç important i crec que , tot i que hi han sempre coses a millorar, se n'han sortit prou bé.
Segon, pensava seríem més correcats, però m'ha encantat veure als que he cvst i llàstima no haver vist a la resta

.
El circuit: Idò que voleu que us digui...jo firmo per aquest enlloc del previ...allò de sortir de La Garriga i còrrer costa avall i tothom fardant de marca personal en 10.000...no sé...potser eren les ganes, però segur que repeteixo aquest 10.000....tot i que és veritat que acabar en pistes d'atletisme sempre és un pluc que avui no hem tingut.
Avituallaments: per mi perfecte l'aigua (i crec que isotònic) en el moment que estava....si que m'han faltat alguns contenidors per recollir ampolles, la gent les acaba llençant a tot arreeu i amí això em posa nerviosa.
Animació: a falta de públic (que també hi havia una mica...), ha posat uns punts musicals d'animació, qe la veritat, a mi m'han donat mitja vida!
La meva cursa: Sortida del calix negre. Anava a fer el que es pogues, sense agonitzar gaire i a intentar acabar amb bones sensacions. Totalmet d'acord amb en
cachirulo, que del 5 al 7, tambè es fa pesat. Però també suposo que amb la meva condició atlètica actual, ja buscava el 7km per
començar a baixar. He sortit conservadora però amb un punt de patiment per intentar arribar al 7km, i com ha dit en
Barceruel, passar-m'ho bé a la baixada.
Al final un 49'40" lluitadet al final

, perquè tot i que una avui no anava a buscar números, si veus possible un
sub-el-que-sigui, vas i ho intentes....Ara per ara molt satisfeta amb la primera cursa després d'una època compilcada per tots, els ritmes són els que són, però al final és ser-hi i ja està.
He marxat de seguida, perquè davant la petició de l'organització s'havia de col·laborar i que entre tots poguem fer que comencem a tenir més esdeveniments esportius.
Molt contenta d'haver saludat a uns quants, molt contenta de compartir calaix amb la Judit i la Rosa i després d'una conversa que hem tingut, m'han recordat el que significa ser correctat.
Trobava a faltar MOOOOLT això, que aviat continuem, amb el ritme que sigui!!!
i moltes felicitats a en
marc31 que crec que avui ha fet MMP!!!