Cursa Pineda de Mar 9/06/2024

Cursa Pineda de Mar 9/06/2024

03 Jun 2024 20:08 - 06 Jun 2024 17:30 #21 per Jorfer (Associat/da)
Incorporo les llebres oficials i alguna barqueta més:

Sub 37: Barceruel,
Sub40: Boker (llebre oficial)
Sub 42: Camilo, Dennis, JordiMartri (llebre oficial)
Sub 43' 15": Jorfer
Sub45: Rosado83 (llebre oficial)
Sub50: Rafa Perez (llebre oficial)
Sub55:Dani Soriano (llebre oficial)
Sub60: Nat23(llebre oficial)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2024 11:30 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ehh Jorfer... res a veure amb la de SQV. Ara sub 43' sense segons!

Gràcies!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

08 Jun 2024 08:05 #23 per Jorfer (Associat/da)
Ja veurem Dennis com va.
Intentarem volar🤭

Demà a les 8:00 farem foto Correcat.
Està tothom convidat.
Adjunts:

09 Jun 2024 16:44 #24 per Jorfer (Associat/da)
Aquí tenim la foto correcat d’aquest matí.
Després explico com ha anat.
Adjunts:

09 Jun 2024 19:19 - 09 Jun 2024 19:20 #25 per Jorfer (Associat/da)
Doncs una gran matinal una vegada més a Pineda.
Jo crec que si no he participat les 20 edicions poques em falten. Algun dia ho investigaré.

Aquest matí el temps ens ha respectat amb xafogor però sense pluja.
Un matí entretingut encarregant-me de la logística de les llebres i patint per si tinc que fer de llebre de 45 o no... (al final no ha sigut necessari).

Per cert felicitar a totes les llebres. Aquests són els seus temps oficials:

Raúl: 40:12
Jordi 42:05
Albert 44:59
Rafa 50:03
Dani 55:03
Natàlia 59:39

En quan a la cursa, aquest any per obres ha variat una mica però en essència no varia gaire.
L'avituallament final espectacular amb fruita, maduixes,bastonets i gelats.

En quan a la meva cursa he sortit amb l'objectiu de baixar de 43 doncs des del 2021 aqí mateix no ho he fet.

La idea és anar a 4:18 aprox sense animar-me gaire i mirant a l'horitzó la llebre de 42 on van els amics Dennis i Camilo (enhorabona els dos pels carrerons que heu fet). Al primer cinc passo a Grobyc i Raimon que, potser han sortit un pèl ràpid i passo la primera part en 21:18. A la segona part perdo pistonada i ho faig en 21:33 per a fer un temps final de 42:51 segons el meu crono (l'oficial 4 segons més, crec que en general li ha passat a tothom).

Un plaer saludar a molta gent coneguda i amics.

Barceruel enhorabona pel tiempassu i al Marc78 pel top-10.

Propera parada La Campana diumenge proper.

09 Jun 2024 21:55 #26 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona cursa avui a Pineda. El dia ens ha acompanyat, tot i que feia xafogor, però al final no ha plogut i no ha fet la calorada d'altres anys.

Molt bona organització i un avituallament a meta molt complet i saludable. També molt positiu els dos avituallaments durant la cursa, en aquesta època de l'any són d'agrair.

Encantat de compartir cursa amb tants companys i amb les nostres llebres. :thumbup:

També content de la cursa que m'ha sortit, molt millor del que esperava. Sortia amb l'objectiu de fer sub-49, ja que a Pineda no havia pogut baixar mai de 49, i aquest any l'he pogut aconseguir. :party:

Jorfer, moltes gràcies per la foto. :thumbup:

La propera a Olesa de Montserrat.

Molta salut, companyes i companys :great: :great: :great:

10 Jun 2024 23:08 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Jorfer, capi, per les gestions i a les llebres per la bona feina!

Gran marca sub 43 Jorfer, malgrat els entrenaments a 6' veig que no et fa perdre velocitat!

Enhorabona Vladi! Estàs fent bones curses... setmana sí, setmana també!

Jo he anat darrera del JordiMartri que ha fet una feina perfecte, amb l'amic Camilo.
Ell sí va poder seguir al grup, però jo a l'anada no tenia forces ni oxigen per seguir-los.

Per sort, amb el vent de cara vaig recuperar-me i arribar al grup al km 9, per després donar-ho tot l'últim km llarg per baixar dels 42 minuts.

Molt bona proposta la de donar meló i maduixes i un gelat!!

Una samarreta original, i content cap a casa

11 Jun 2024 09:12 #28 per kijotheh (Associat/da)
Hola a todos,

Hice la cursa de Pineda por segundo año consecutivo desde que volví a este mundo de las carreras. Me gusta mucho la cursa de Pineda, está muy bien organizada y disfruto haciéndola, pero leches, siempre se me hace muy dura y eso que es planita.

No llegué a tiempo para la foto de familia, pero si conocí a Judith que muy amablemente me saludo en el Km5 y al final de la cursa.

Hablando con ella me hizo pensar, claro, soy prácticamente un desconocido después de 8 años de no aparecer por estos foros.

Yo entré a formar parte de corredors en 2006 mas o menos, lo que ocurrió es que simplemente me lesioné en una duathlon en Andorra en 2011, la recuperación fue larga, después perdí la forma y a continuación la motivación para seguir corriendo. Mi ultima cursa fue la Behobia en 2016.

Nada, no me enrollo mas, espero ir conociéndoos poco a poco y que el cuerpo me de para hacer muchas más cursas.

Saludos

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

11 Jun 2024 10:04 - 11 Jun 2024 10:49 #29 per Camilo Plaza (Associat/da)
Felicitats a tots/totes per la cursa del diumenge passat.

Especial agreïment a la llebre 42' JordiMarti per portar-me directe al MMP, al Dennis per la gran cursa de cap deixant-sese caure per tornar a més forçes els últims kms. Capi, que mes puc dir? Sempre fent complint l'objectiu.

Per la meva part una carrera molt controlada per fer sub42, potser massa contolat perque no vaig tenir la sensació al acabar d'haver donat tot i per ara res de cansament.

Ens veiem a la propera.

5  km - 19:44 Nocturna Cornellà Running 1900 29/06/2024 // 10 km - 41:08 Cursa Nassos (BCN) 31/12/2024
Mitja - 1:34:17 Mitja Sitges 14/01/2024 // Marató - 3:13:44 Marató Málaga 15/12/2024
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

11 Jun 2024 17:12 #30 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona també kijothet!!

Si tornes amb regularitat a les curses, segur que ens coneixeràs a tots l'any vinent!!

11 Jun 2024 17:59 #31 per mario.cat (Associat/da)

kijotheh va escriure: Hola a todos,

Hice la cursa de Pineda por segundo año consecutivo desde que volví a este mundo de las carreras. Me gusta mucho la cursa de Pineda, está muy bien organizada y disfruto haciéndola, pero leches, siempre se me hace muy dura y eso que es planita.

No llegué a tiempo para la foto de familia, pero si conocí a Judith que muy amablemente me saludo en el Km5 y al final de la cursa.

Hablando con ella me hizo pensar, claro, soy prácticamente un desconocido después de 8 años de no aparecer por estos foros.

Yo entré a formar parte de corredors en 2006 mas o menos, lo que ocurrió es que simplemente me lesioné en una duathlon en Andorra en 2011, la recuperación fue larga, después perdí la forma y a continuación la motivación para seguir corriendo. Mi ultima cursa fue la Behobia en 2016.

Nada, no me enrollo mas, espero ir conociéndoos poco a poco y que el cuerpo me de para hacer muchas más cursas.

Saludos

Vinga kijothet, t'animem a que tornis de nou a aquest món que tant ens agrada que es el de còrrer, que et tornis a associar si encara no ho ets i que si vas coneixer a la Judith ja vas coneixer a una de les "totems" de l'organització. Salut, cames i quilòmetres. :muscle: :muscle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats