XV Cursa a l´estany d´Ivars 10/11/2024

XV Cursa a l´estany d´Ivars 10/11/2024

12 Oct 2024 19:31 #1 per bernaus (Associat/da)
Hola Companys!!
Falta menys d´un mes per la celebració de la cursa de l´estany. Les inscripcions van a bon ritme i els últims anys s´han exhaurit abans d´hora.
Us recordo que la cursa puntua a la lliga Correcat 2024.
Espero que força correcats ens acompanyint al Miquel Angel Ayas i un servidor el dia 10 de novembre.
Les inscripcions a la web iter5.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2024 20:28 #2 per Vladi (Associat/da)
Hola, Ramon!

Feia dies que rumiava inscriure'm a una cursa que es fa el mateix dia 10/11 a Barcelona, però, com fa poc ja vaig córrer la Mercè, em feia mandra tornar a fer una cursa per BCN. Quan has publicat el missatge, no ho he dubtat i m'he inscrit a fer la volta a l'Estany. A més, des que m'ho vas comentar ja fa uns anys, és una cursa que tenia pendent de fer.

Encantat de compartir una estona amb el Miquel Àngel Ayas i tu. A veure si hi ha més companys que s'animen. Ens veiem el dia 10 de novembre.

Gràcies per la informació :thumbup:

Salut :great: :great: :great:

25 Oct 2024 16:19 #3 per mickymache (Associat/da)
Oh, m'havia passat per alt aquest fil.

Aquí el susodicho, l'habitual de la Cursa a l'estany d'Ivars d'Urgell i Vilasana. ;)

La tinc a hora i mitja de cotxe però un cop la fas, la tens sempre en el punt de mira.
Una cursa amb un bon ambient immillorable, recorregut maco i diferent, donar la volta a l'estany està molt bé, un entrepà de butifarra a l'arribada que no té preu, a més de fruita, fruits secs, aigua, cervessa, dutxes al camp de futbol, facilitat per aparcar, sorteig de material esportiu i altres obsequis dels col·laboradors... no sé què em deixo, bernaus, però si em deixo alguna cosa tingueu present que paga la pena, segur. :stucktongue
Encara que ens agafi lluny, les curses a Lleida estan molt i molt bé, i la cursa de l'estany d'Ivars és de les top. :great:

A veure si em recupero de la lesió que m'he fet avui mateix, queden dies per endavant, i puc fer la meva novena volta a l'estany.

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

10 Nov 2024 22:33 - 10 Nov 2024 22:34 #4 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Avui tocava anar per segona vegada aquesta tardor a terres de LLeida. Les dues vegades ha valgut la pena fer l'hora i mitja de cotxe.

Aquesta cursa d'Ivars d'Urgell no l'havia corregut mai, tot i que el Ramon Bernaus me n'havia parlat molt bé fa anys. No m'ha defraudat, molt bon ambient i molt bona organització, amb molts detalls cap als corredors. El lloc molt maco, llàstima que quan vas corrent i pensant més en la cursa que en el paisatge no acabes d'apreciar bé tot el que t'ofereix l'entorn. Queda pendent un passeig més tranquil per poder gaudir-ne del paisatge.

En arribar i anar a agafar el dorsal m'he trobat amb el Ramon, sempre és un plaer poder saludar-lo. En acabar la cursa també he coincidit amb l'Olga que li ha anat molt bé, fent un molt bon temps. Als altres companys no els he vist, però és que he marxat molt de pressa.

A nivell personal, també estic molt content del temps que he fet, 48:32, que per a mi és una bona marca tenint en compte que el 60% de la cursa és per camins de terra. M'ha agafat una mica desprevingut la pujada del quilòmetre 8, aquí sí que he patit una mica.

Bé, companys, cursa apuntada a l'agenda per a futures edicions.

Molta salut a tots i totes :great: :great: :great:

11 Nov 2024 11:12 #5 per bernaus (Associat/da)
Ahir nova participació a la cursa de l´estany, amb bona presència de Correcats, mickymache ( el de sempre ), Olga, Vladi , Vicenç i un servidor.

No hi ha manera de coincidir i saludar al mickymache, l´any vinent m´esperaré a la zona d´entrega de dorsals fins que arribi el Miquel Angel.

Vladi em sap molt greu no haber-te avisat de la pujadeta de 300 metres que hi ha al voltant del km 8. Llàstima que no et vas quedar a la festa de final de cursa amb música en directe i cervesa.

Per la meva part em va deixà tocadet la citada pujada. Curiosament portava el dorsal 1 i vaig arribar l´últim amb un temps de 1h.09´5".
L´edat és va notant força a les curses.

11 Nov 2024 11:48 #6 per Vicenç (Associat/da)
Totalment d'acord amb en VLADI, (llàstima no veure't), vaig trigar 53'50" cinc minuts mes que tu, en Ramón com sempre un bon amfitrió, cursa molt recomanable.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

17 Nov 2024 20:06 #7 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Sí, jo també vaig ser-hi en aquesta magnífica cursa al voltant de l'Estany d'Ivars i Vilasana.
En Vladi té raó, sovint vas capficat en la cursa, en seguir un ritme, en fer-ho bé... i no s'acaba d'apreciar el paissatge i gaudir de l'ambient i la cursa. Aquesta vegada, com que m'ho vaig prendre com una prova després d'estar aturat per una lesió, l'he gaudida molt, com un entrenament una mica fort per un entorn molt maco. :great:

Bernaus, no et sàpiga greu, és que jo sóc un expert escapista. :evil:

En els anys que l'he feta no he tingut mai problemes per trobar aparcament a prop de la sortida/arribada però és que, aquest any, estava molt ben indicada una àmplia zona d'aparcament amb voluntaris organitzant-ho. Això ja és de traca. :clap:
I el de cada any: serveis, dutxes, sorteig, boníssim entrepà de butifarra, fruita, refrescos, un paravent com a obsequi, bon ambient, un recorregut diferent per gaudir, no sé... alguna cosa em deixo, però vaja, tot molt bé. :thumbup:

Respecte la meva cursa, vaig sortir conservador a mode de prova, sobre 5'20", i en veure que no hi havia molèsties, em vaig animar a anar una miqueta més ràpid i la segona part amb uns quants kilòmetres per sota de 5'.
Aquesta pujadeta del km 8 són una mica més de 300 metres, s'ha de regular bé estalviant forces per l'últim kilòmetre.

Per qui no la conegui, encara que ens agafi una mica lluny a la gent de l'àrea metropolitana de Barcelona, almenys una vegada s'ha de fer. :thumbup:
Compte que enganxa... :sunglasses:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats